DeletedUser237
Guest
a prosimte na kterych si souradnicich
No takže jak to tak vypadá, tak optimální poměr, pokud se bráníte pouze s kopiníky a šermíři by mohl být 1,1666:1 - kopiník:šermíř.
Pro příklad při opevnění na st. 20(samozřejmě je to přehnaný počet, to jen pro názornost ):
Útočník
Jednotky: 10000 10000 10000 10000 0 10000 0 10000
Ztráty: 2320 2320 2320 2109 0 2320 0 2320
Obránce
Jednotky: 11666 10000 0 0 0 0 0 0
Ztráty: 11666 10000 0 0 0 0 0 0
sekera - utok 40
lehka - utok 130 / 4 mista = 35/misto
beran na shozeni hradeb
... spravne
simulátorského hraní jsem se bál ale nic jiného nezbydev kazdem utoku na aktivniho hrace by nemela chybet beranidla, byt notne zpomali utok - hradby davaji az prilis vysoky bonus, proto je potreba je co nejrychleji shodit
obecne je nejlepsi mit jeden utok slozen jen z jednoho typu ale mit k dispozici vsechny typy.. pak je potreba zjistit - vyspehovat - jakou obranou disponuje souper a uderit na nejslabsi misto, jenze stavba jen jednoho typu trva strasne dlouho protoze muze jet jen jedna budova... proste vsechno zalezi na situaci - Kmeny jsou jednoduche ale velmi variabilni a to se mi libi
doporucuju aby sis pohral trochu se simulatorem s ruznymi slozenimi utoku i obrany
no a když má ten hráč třeba 80 vsí tak ti útok na selskej je skoro k ničemu a když ty jako útočník máš o několik třeba set vsí více tak si můžeš dovolit větší ztrátyjojojo,a když má hodně vojáků,a myslíte že by mohl mít ještě víc,ůtočte hodně katapulty na sselské dvory,apak nemohou už nic rekruovat
winner loss ratio= (([loser fight value]/[winner fight value])^(1/2)/([winner fight value]/[loser fight value])