Vylepšení hry

Téma v sekci 'Otázky & Odpovědi' založené uživatelem Rynque, 12. čer 2018.

Sdílet tuto stránku

  1. Rynque

    Rynque Nový uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    9. kvě 2018
    Příspěvků:
    19
    Obdržená poděkování:
    4
    Aha dobře, a chtěl bych se zeptat jak se vytváří takovéto hry?, kde seženu server a další, zda jste schopni mi na to odpovědět bud moc rád.
     
  2. Biblos

    Biblos Zástupce administrátora Divoké kmeny - Tým Zástupce administrátora

    Registrace:
    6. bře 2008
    Příspěvků:
    8.875
    Obdržená poděkování:
    847
    Na to se ptej na jiných fórech, kde se scházejí ti, co takové hry vytváří. Tady jsi na fóru hry Divoké kmeny. Zde se diskutuje zejména o věcech ze hry. Nebo pohledej ve starých diskusích, bylo tu pár podnikavců, co se do vlastní hry pustili, ale jestli ji i spustili, to nevím.
     
  3. f150

    f150 Nový uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    22. pro 2018
    Příspěvků:
    1
    Obdržená poděkování:
    0
    S kámošem jsme vytvářeli server na hru Minecraft na obyčejných herních počítačích. Na serveru jsme hráli 4 lidi a celkem dost to mělo lagy. OK hra je ve 3d takže náročnější ale i tak si myslím že tvůj počítač by utáhl tak maximálně 10 hráčů DK. Navíc hra DK by nešla hrát přes prohlížeč ale musel by na to být vytvořen herní klient jako je například Lineage 2 a na to už by jsi musel být sakra dobrý programátor. Na vytvožení serveru jsou zapotřebí obrovské serverovny, zaprvé to žere elektřiny jako blázen a zadruhé zařízení serverovny stojí od 100 tisíc a více pro obyčejného pracujícího člověka nereálné
     
  4. Kubina

    Kubina Support Officer Divoké kmeny - Tým Support Officer

    Registrace:
    16. bře 2013
    Příspěvků:
    820
    Obdržená poděkování:
    174
    Srovnávat hru s proměnou grafikou a hru se stálou grafikou je nemožné.
    Nejde tak ani o počet hráčů ale o počet akcí provedených hráči. Podle toho musíš volit výkon serveru.
    DK jsou napsané výhradně pro prohlížeč, až po několika letech se vytvořily aplikace pro android a ios, které nemají plnou funkčnost. Nakonec je i možná jednodušší napsat hru v HTML (třeba Elvenar nyní přechází s z fleshe na HTML a javascript) a proměnné dosazovat php scriptem…
     
    Naposledy upraveno: 23. pro 2018
  5. Adik13

    Adik13 Uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    27. čer 2011
    Příspěvků:
    270
    Obdržená poděkování:
    11
    Zdravím

    Vím že se to tu zde, před delší dobou řešilo na forum a boužel to udajně bylo zamítnuto ale, dost by to usnadnilo vůdci či správci kmene přepracovávání pravomocí a statusy či tituly hráčů ve kmenu.Jedná se o to že jako zakladatel kmene musím jednotlivě označit hráče pak kliknout na vybrat činnost a označit práva a titulek a poté až se dostanu do toho systému kde zároven smím upravit pravomoce a titul hráče. Aby, jste, byli trošku v obraze co mám na mysli Víz. níže Vám, zasílám obrázek ze sesterské hry Greplis:

    šlo by to tam zkusit odeslat ještě? Předem se omlouvám za drovné chybičky v textu ale, boužel mi nefunguje tlačítko s háčky.

    Děkuji za pochopení
    Zliko206.

    Boužel při nahrávaní screenu se mi oběvuje tohleto:

    OBJEVILA SE NÁSLEDUJÍCÍ CHYBA
    Vyskytl se problém při nahrávání vašeho souboru.

    dk.png[​IMG]
     
  6. Kozmicz

    Kozmicz Administrátor Divoké kmeny - Tým Administrátor

    Registrace:
    19. úno 2008
    Příspěvků:
    4.800
    Obdržená poděkování:
    877
    Tento návrh jsme již vývojářům v minulosti hlásili, nebyl tehdy přijat, nerealizoval se.