• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

» Vytvořit účet na fóru

Zvýraznění nových příspěvků v tématu

DeletedUser

Překlad:

"When one reads the tribal forum several topics, then it should be an hour away and goes back to the forum, so there should be at those same issues (as I read an hour ago) a new post / posts and then how many times I do not know which post I have read and which had not then become easy to read 2 of the topic, because I simply do not remember what post I read last, and look at the clock, what time I last e-forum and then find it there just under the time .... from tohoh I was crazy.
Maybe someone will say, it's my stupidity, that for that hour later, I do not know what I've read and what not, but I have more important things they need and let alone remember, když se should jedná 6 topics and I need tomu more One other world, where you need too many topics unread and then I'm all in terrible stew.
The one (maybe it is the more sites / forums) unnamed site (not a online game, or anything similar) je made like that when I go there and then open a,be newly established threads, There are all classic black contributions písmem and when I'm walking away from the site and return there to see it be for half a day and post what I had seen before the gray letters and contributions that I have ever seen, are in black letters, and so at first glance to see what is new there.
It would do such a thing as the tribal forum (or even here on the forum)? Just that it did not change the text, but only the background (white for example just behind each contributions, or a white background with him that line where one is specified nick, date and time, or that jen brown frame, or all, co As a "base" of each post .... it would have little or test and guess how it would look like). Change would be around such that the unread posts are marked Trotsky ... Read posts would be the same as now posts in topics. I think it would be more better structured primarily "wider" forum. I do not know what would be a problem .... but I think too much not when they are already separate read and unread topics."

DeletedUser

Dík za překlad. Ale pozor, máš tam chybičku: " ...když se should jedná 6 topics and..." radši to ještě po sobě přečti. :)

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
Jo, zkontroluj, nekritizuji, také neumím angličtinu natolik, abych si na ten text troufl, ale myslím, že tam máš ještě navíc tomu a je (viz níže). A tu dvojku bych raději nahradil výrazem twice.

I need tomu more One
je made like that

Ale jinak :hi

DeletedUser

Tak zaprvé sem to překládal z kámošem, hlavně kámoš tedy mno. :D Ale není to vy-googlované... Snažil sem se sehnat velmi kvalitního překladatele, ty chybi sem čekal že si spravý DK tým sám či někdo z hráčů zde. Myslím, že o zbytek se postaráte, už to není tolik práce. :)

Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Chci se zeptat, jak vypadá situace.... jestli se to už poslalo InnoGames a jestli už přišla nějaká odpověd... popřípadě jak dlouho může ještě trvat, než odpověděj.... :) docela jsem zvědavej, co oni na to.... :yes.

DeletedUser

Dodávám malý tip ke kmenovému fóru, snad kdyby se vám nepodařilo žádost do Inno přeložit nebo ji neimplementovali...

A sice to, že si může každý zakladatel kmene zvolit, že chce používat externí fórum. Zkuste si založit fórum někde jinde a nasměrovat si v nastavení kmene na něj odkaz.

:wizard

DeletedUser

Pch...

Jenže Inno není schopný rozjet podporu pro externí fóra! Ani BB kódy, ale ani blbá registrace tak, aby se tam nemohl vloudit někdo kdo ve kmeni ve skutečnosti není pod nickem někoho, kdo se nestihl na fórum regnout... atd.

DeletedUser

Na jednom světě sem zažil externí forum.... kámoš to všechno zařídil... jenže tam vůbec nikdo nechodil... :(.