Jinak, osobně, prodloužení (z důvodů toho výpadku co byl) mít nemusím. Připadá mi to přehnané.
Ale, pokud už nastane nějaká situace mělo-li by dojít k hýbání - posunu konce placeného PU směrem DOLŮ - tak tedy nevím nevím, zda si můžete (právně) dovolit udělat to jen tak. Jasně, beru, že možná nastala nějaká chyba. Ale to, že "potají" hrabete do placených věcí a upravujete v neprospěch zákazníka... ufff ... Co to bude příště? Nebude se Vám něco líbit, tak jen tak odeberete další kus předplacených dní? Na tohle bacha. Hodně bacha.
-----
A znovu upozorňuji. Neměl bych problém s tím, pokud by nebyl PU vůbec. Asi bych za dané situace neměl problém, pokud by mi předem přišla omluvná zprávě že někdy došlo k omylu a že mi (k tomu a tomu datu) odebíráte část doby placených výhod z takového a takového důvodu. Ale tohle?
Co se mi předem potají (a úmyslným krokem firmy) ztratí příště? Rovnou body? Ještě štěstí, že /obvykle/ platím via paypal a nevidíte mé číslo karty, kdo ví, co vše byste byli schopni nadělat za paseku tam.