• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Kavárna - Classic

Kluk s kamením

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
191
Kdyz otevres 2 okna, do jednoho nastavis jednu slechtu a do druhyho vlak 3 slechty,a kliknes to v xx.999 a xx(+1).000, tak mas 4 slechtice v 2ms intervalu.

To co píšeš, nedokáže chuck norris natož ty, ale pokud tě podceňuji, tak asi máme výherce Classicu, protože dokážeš nemožný.
aa32826df5789c240eaa1c48cf72eb8b.gif

A ja bych na to reagoval: Jenomze je to furt ferovejsi nez vzit obranci jakoukoli moznost se branit presile.

Ještě jsi to nehrál, nevyzkoušel a kritizuješ.
Obránce se nemůže bránit?

Hra tě dovede i do těchto situací a tohle se bránit dá. Když máš útoky daleko, šlechtice v deff vesnici apod. Je to prostě alchymie a rozbijí se tím ten stereotyp, který každý zná.

1643726504943.png

Proč bychom se to tu snažili prosadit, pokud by to bylo hloupé? To se musí hrát stále stejné nastavení, jen kvůli tomu, že si hráči na to zvykli?
 

CheGuevara

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
56
Moje baba dojila kravy a cas od casu dostala kopytem po hlave. Kolikrat mam pocit, ze vetsina diskuteru z verejnych for na internetu dojila kravy.
 

geper

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Jaký je důvod toho že je tak málo členů v kmenu?
 

Kluk s kamením

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
191
Moje baba dojila kravy a cas od casu dostala kopytem po hlave. Kolikrat mam pocit, ze vetsina diskuteru z verejnych for na internetu dojila kravy.

Jediný koho tady dojím, jsi ty.
To že někdo nemá stejně pohled či názor na věc není důvodem se do někoho bezdůvodně navážet.

Jaký je důvod toho že je tak málo členů v kmenu?

Důvod je tu také uveden, pokud se podíváš do ostatních jazykových verzí, nikde to na takovém nastavení není tzn počet byl většinou 15 max 20 hráčů.
Je to optimální nastavení - není to málo ani moc. Kolik bys chtěl aby bylo hráčů na serveru? Musíš brát v potaz, že je to rychlost 4.5 což je masakr, oproti klasickému nastavení a všechno je tam rychlejší.
 

Time2Rush

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
7
Ještě jsi to nehrál, nevyzkoušel a kritizuješ.
Obránce se nemůže bránit?

Hra tě dovede i do těchto situací a tohle se bránit dá. Když máš útoky daleko, šlechtice v deff vesnici apod. Je to prostě alchymie a rozbijí se tím ten stereotyp, který každý zná.

Zobrazit přílohu uživatele 7046

Proč bychom se to tu snažili prosadit, pokud by to bylo hloupé? To se musí hrát stále stejné nastavení, jen kvůli tomu, že si hráči na to zvykli?


S týmto súhlasím s CheGuevarom, je to totálna somarina, na začiatku sa môžeš tak akurát modliť, že na teba nepôjde vlak z jednej dediny, lebo to nijako neubrániš ak budeš mať prvú dedinu off. Úplne to odoberá skill z hry, časovanie bola jedna z mála vecí, ktorá bola fakt skill based v tejto hre, týmto sa aj táto skoro až jediná skill based vec odobrala. Zase ďalšia vec, ktorá len zvýhodňuje slabších hráčov a podporuje to quantity>quality, pretože menšie kmene, alebo menšie skupiny ľudí budú mať ďaleko väčší problém sa ubrániť proti presile, keďže defu budú mať menej, a tým pádom nebudú schopní všetko natvrdo defovať, a keďže chytať sa nedá, tak nebudú mocť týmto získať čas pri bránení, aby si popresúvali def, taktiež nebudú mocť robiť outplaye s predšlachťovaním aby sa útočník sam na sebe vybil, takže budú v brutálnej nevýhode. A to nehovorím o sólo hráčoch, tí si na takomto svete bez ms ani neškrtnú. Čiže za mna totálna somarina, ktorá zvýhodňuje slabých hráčov a znevýhodňuje tých dobrých.
 

Kluk s kamením

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
191
Beru tvůj názor ale pojďme debatovat. Jak to hru ovlivní, jestli tam jsou milisekundy nebo nejsou v poměru dobrý hráč vs horší hráč?
Horší hráč chytí šlechtice, proběhne boj, hráč postaví šlechtice a pošle je znovu a vesnice je fuč. Na serveru bez milisekund nelze uhnout ve vteřině, na serveru s ms ano, přes pomocníka rabování nebo na světech přes sběr.
Takže i v tomhle případě to má zase jinou výhodu. Pokud na tebe někdo útočí, katuje tě, rabuje tě. Můžeš ho vyčasovat a máš jistotu, že o jednotky přijde pokud tedy nebude zapodpořen.

Co konkrétně na tomhle zvýhodňuje dobrý hráče nad horšími? Absolutně tomu nerozumím a nevidím žádný argument, kterým bys to podpořil.
Hráči mají možnost rabovat stejný počet surovin, mají možnost stavět stejné budovy a není v tom žádný rozdíl. Každý může růst stejně, tak sakra kde je problém? Kdo zvolí špatnou strategii, bude dříve zabrán stejně tak, jako na serveru s MS jak v tomhle případě to má vliv?

Ty celé vteřiny mají vliv spíše v pozdní fázi hry.

S týmto súhlasím s CheGuevarom, je to totálna somarina, na začiatku sa môžeš tak akurát modliť, že na teba nepôjde vlak z jednej dediny, lebo to nijako neubrániš ak budeš mať prvú dedinu off.
Od toho existuje věc jako je TWstats, kde máš možnost sledovat co hráč staví a jak roste a dle toho zvolit strategii se svým kmenem a pokud očekáváš útoky, můžeš požádat o podporu.

Úplne to odoberá skill z hry, časovanie bola jedna z mála vecí, ktorá bola fakt skill based v tejto hre, týmto sa aj táto skoro až jediná skill based vec odobrala. Zase ďalšia vec, ktorá len zvýhodňuje slabších hráčov a podporuje to quantity>quality, pretože menšie kmene, alebo menšie skupiny ľudí budú mať ďaleko väčší problém sa ubrániť proti presile, keďže defu budú mať menej, a tým pádom nebudú schopní všetko natvrdo defovať, a keďže chytať sa nedá, tak nebudú mocť týmto získať čas pri bránení, aby si popresúvali def, taktiež nebudú mocť robiť outplaye s predšlachťovaním aby sa útočník sam na sebe vybil, takže budú v brutálnej nevýhode. A to nehovorím o sólo hráčoch, tí si na takomto svete bez ms ani neškrtnú. Čiže za mna totálna somarina, ktorá zvýhodňuje slabých hráčov a znevýhodňuje tých dobrých.

Tohle je take nesmysl, protože logicky menší kmen nikdy v převaze nebude už jen čistě z logiky věci. Menší skupina má vždy problém se bránit proti přesile hráčů, nevím co tím chtěl básník říct.
Kde jsi přišel na to, že hráči nebudou moci vesnici přešlechtit a následně poslat útok na čas dopadu a jednotky zničit?
Hra se jmenuje divoké kmeny a je to válka mezi kmeny, jestli bude hrát hráč sám bez kmene tak je zcela logické, že asi moc dlouho hrát nebude.


Každé nastavení má něco do sebe, každé je v něčem výhodné. Hrajeme to v Německu a nikdo si na tom na fórum nestěžoval a přijal fakt nastavení jaké je, ani během hry to nikomu nevadí a prostě se tak hraje a hrát se tak dá úplně v pohodě.
 
Naposledy upraveno:

Miami Nights 1984

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
42
Ať má názor na ty milisekundy každý jaký chce, ale já mám nároz takový, že na světě bez milisekund rozhoduje větší skill, přemýšlení a hlavně týmová spolupráce. Proč se bojíte, že na vás půjde vlak, když máte první vesnici off? Tady rozhodne týmovost a schopnost kmene to ubránit. Pokud pojde váš kmen jen off v první vesnici, tak je někde problém. Bude rozhodovat i diplomacie, aby se tomuto případu předešlo. Navíc, než na vás půjde vlak, určitě budete mít každý více vesnic, pokud jste schopní hráči. Vyzkoušíte si to a uvidíte jaké to je. A další classic se určitě zase ms nastaví.
 

Jedi87

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Ahoj, nevím jestli o tom už tady nebyla řeč, ale pročítat celý se mi to nechce. Dokáže mi někdo jednoduše odpovědět jestli půjdou pozvat hráči v předregistraci a pokud ano, jestli je to hodí vedle mě, tak jako jsme zvyklý. píše se, že nepůjde pozvat hráče, ale nevím jestli až v rozjetém světě nebo i v předregistraci.
Díky všem a mějte se.
 

Time2Rush

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
7
Ať má názor na ty milisekundy každý jaký chce, ale já mám nároz takový, že na světě bez milisekund rozhoduje větší skill, přemýšlení a hlavně týmová spolupráce. Proč se bojíte, že na vás půjde vlak, když máte první vesnici off? Tady rozhodne týmovost a schopnost kmene to ubránit. Pokud pojde váš kmen jen off v první vesnici, tak je někde problém. Bude rozhodovat i diplomacie, aby se tomuto případu předešlo. Navíc, než na vás půjde vlak, určitě budete mít každý více vesnic, pokud jste schopní hráči. Vyzkoušíte si to a uvidíte jaké to je. A další classic se určitě zase ms nastaví.

A presne o tom som písal, odvolávaš sa v každom jednom argumente iba na kmeň a pomoc od kmeňa a tímovú spoluprácu, to iste aj kolega nad tebou. A to som presne písal aj ja, že to zvýhodňuje iba tých, ktorí sú v presile čo sa týka počtu hráčov. Preto sa tu uplatní kvantita>kvalita...

Ďalšia vec, neviem kde vidíš väčší skill v tom, že to proste buď defneš, alebo nedefneš a o dedinu prídeš :D asi si trochu mýlime pojem skill. S tou tímovou spoluprácou súhlasím, ale zase je to totálne o náhode na aký kmeň natrafíš, na aké okolie natrafíš, zase budú mať výhodu iba tí hráči/kmene, ktorí už spolu majú niečo odohrané a rozhodli sa ísť spolu od začiatku hrať. Noví hráči, alebo hráči, ktorí nehráli dlhšiu dobu a rozhodnu sa vrátiť zahrať classic, alebo hráči ako ja, ktorí na cz dk nepoznajú nikoho, lebo hrali na sk dk, tak budú znova v nevýhode, lebo kvoli tomu že nie sú ms, nedokážu chytať a robiť kopu ďalšich manévrov, takže sami nedokážu outplaynuť presilu, aj keď tí hrači čo sú v presile, sú slabší, menej aktívni, menej skúsení, atd... Proste sa musia spoliehať na to, že natrafia na nejakí dobrý kmeň, lebo pri každom bránení budete závislí od kmeňa, čo dosť zabíja veľa možností akým stýlom hrať túto hru.

Beru tvůj názor ale pojďme debatovat. Jak to hru ovlivní, jestli tam jsou milisekundy nebo nejsou v poměru dobrý hráč vs horší hráč?
Horší hráč chytí šlechtice, proběhne boj, hráč postaví šlechtice a pošle je znovu a vesnice je fuč. Na serveru bez milisekund nelze uhnout ve vteřině, na serveru s ms ano, přes pomocníka rabování nebo na světech přes sběr.
Takže i v tomhle případě to má zase jinou výhodu. Pokud na tebe někdo útočí, katuje tě, rabuje tě. Můžeš ho vyčasovat a máš jistotu, že o jednotky přijde pokud tedy nebude zapodpořen.

Chytaním šlachticov vieš získať niekoľko hodín času, čo je kľúčové v tejto hre, získaš čas pre podpory, na presun defu keď si defoval medzitým inú dedinu, atd. Čas je kľúčový v tejto hre. Nie raz som sa dokázal iba offkami a menším množstvom defu ubrániť pred stovkami útokov a desiatkami vlakom iba vďaka rozumnému chytaniu, predšľachťovaniu, preberaniu späť a to dookola, a to boli útoky točené niekoľko dní vkuse a nestratil som ani dedinu v konečnom dôsledku, a bolo to proti presile. Teraz bez ms by som take niečo nebol schopný urobiť, lebo sa to proste nedá. Skill potencial týmto úplne padol.
Ak stále nevidíš aký je v tom rozdiel, tak si pravdepodobne ešte nehral vysoký level DK a nebol pod stovkami/tisíckami útokov, alebo nehral proti obrovskej presile. Bez ms to aj tak nebude možné na tomto svete.

To že nedokážeš uhnúť keď dostaneš backtime, to beriem, to je asi jediná výhoda, ale backtime v tejto hre dávaš fakt málokedy, oproti chytaniu je to až skoro nulové číslo.

Tohle je take nesmysl, protože logicky menší kmen nikdy v převaze nebude už jen čistě z logiky věci. Menší skupina má vždy problém se bránit proti přesile hráčů, nevím co tím chtěl básník říct.
Kde jsi přišel na to, že hráči nebudou moci vesnici přešlechtit a následně poslat útok na čas dopadu a jednotky zničit?
Hra se jmenuje divoké kmeny a je to válka mezi kmeny, jestli bude hrát hráč sám bez kmene tak je zcela logické, že asi moc dlouho hrát nebude.

Teoreticky by väčší kmeň mal byť stále v presile, áno, ak sú tam fakt dobrí, aktívni a skúsení hráči, ak dobre spolupracujú, atd... Ale určite sám dobre vieš, že takých kmeňov nebýva veľa na svetoch. Lenže na každom svete je veľa kmeňov, ktoré len naberajú veľa ľudí, robia si sesterské kmene, a sú tam fakt zlí hráči, málo aktívni, menej skúsení, alebo úplne zle premýšľajúci. A práve takéto kmene týmto dostanu strašný boost. lebo s ms by si dokázal takých hráčov outplaynuť, teraz to nebude možné keď pôjdu takéto 2/3 kmene proti jednému, proste tým že maju viac dedín, urobia oni viac off ako vy def, urobia viac vlakov, a len to nejako pošlú a môžeš sa aj po*** neurobíš nič, budeš stratový na 100%.

Viem o čom hovorím, vyhral som veľa rôznych svetov s rôznymi štýlmi hry a a veľa z nich som hral proti presile v úzkom kruhu ľudí, lebo tak ma to baví najviac, s ľudmi ktorým veríš a poznáš. Tento svet vyzerá, že bude zase len o kvantite a o veľkých alianciach a len o diplomacii, a diplomacia kazí túto hru najviac.

Jaj a ešte k tomu predšľachťovaniu, myslel som to tak, že niekedy potrebuješ predšľachtit medzi nepriateľske útočiace šľachty, lebo chceš, aby nejaký konkrétny útok prebral tú dedinu, obzvlášť ak útočia viac ako 4 šľachty :)
 

Miami Nights 1984

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
42
Ano za skill považuji to, že kmen je natolik dobrý a umí stavět, že tu deff na to má to ubránit. Kdekoliv v cizině se classicy hrajou i s 5-6 limitem členů na kmen a chodí mnoho dobrých týmu a domlouvají se dopředu. Ale o tom ta hra je, není to sólo ale v názvu jsou Kmeny. Když někdo prohraje tak, že na něho půjde 5 kmenů, s tím se musí počítat. Diplomacie je součástí hry.
 
Nahoru