Ještě svět ani nezačal a už si hráči stěžují, což jsem tady předpovídal.
To že nedokážeš uhnúť keď dostaneš backtime, to beriem, to je asi jediná výhoda, ale backtime v tejto hre dávaš fakt málokedy, oproti chytaniu je to až skoro nulové číslo.
S dobýváním vesnic zpět, případně s vyčasováním útočníka při návratu vojska jsem se na DK setkával, nenazýval bych to, že je to skoro nulové číslo. Když už tu řečeno
@Kluk s kamením máš 4 doktoráty z Divokých kmenů, tedy že jsi vyhrál hodně světů jak o sobě tvrdíš, tak by bylo dobré se pochlubit svým nickem, i když můžeš si cokoliv vymyslet, protože dle TW Stats nick Time2Rush nehrál ani na SK.
A práve takéto kmene týmto dostanu strašný boost. lebo s ms by si dokázal takých hráčov outplaynuť, teraz to nebude možné keď pôjdu takéto 2/3 kmene proti jednému, proste tým že maju viac dedín, urobia oni viac off ako vy def, urobia viac vlakov, a len to nejako pošlú a môžeš sa aj po*** neurobíš nič, budeš stratový na 100%.
Často je to o přesile. Když jsem hrál naposledy na s64 tak byla to sranda rozsekávat vláčky a brát vesnice zpět z mobilu při stěhování, ale tak mě nakonec udolali. Začal jsem později po startu a šel po nás daleko větší kmen, který začal dříve, asi měsíc jsem neztratil žádnou vesnici, resp. ji hned vzal zpět. Útočilo na mě několik hráčů, kteří měli dohromady cca 200 vesnic a já cca 25, donutil jsem je posílat všechny šlechtice v ostrých útocích, pak byli nuceni začít umět časovat podpory, dopadlo to po měsíci tím, že už jsem neměl žádné vojsko, už došly jednotky jak útočné, tak obrana v kelu. Sice jsem je potrápil, sice jim to trvalo více než měsíc, ale neměl jsem šanci proti přesile, kteří začali dříve, ale bylo mi to už tenkrát jedno, protože jsem odmítl členství u nich v kmenu a věděl jsem, že se budu stěhovat, takže jsem chtěl skončit a jen jsem je chtěl na závěr potrápit. Vždycky je to buď o přesile, anebo jestli se hráči rozhodnou hrát.
Ak stále nevidíš aký je v tom rozdiel, tak si pravdepodobne ešte nehral vysoký level DK a nebol pod stovkami/tisíckami útokov, alebo nehral proti obrovskej presile. Bez ms to aj tak nebude možné na tomto svete.
Mám pocit, že jsi na DK neměl nikdy tisíce vesnic. Tam už je to o něčem jiném.
Čiže za mna totálna somarina, ktorá zvýhodňuje slabých hráčov a znevýhodňuje tých dobrých.
Dobrý hráč postaví ten vláček jako první, ne jako druhý, nevidím v tom znevýhodnění dobrých hráčů a zvýhodnění slabších hráčů, ale přesně opačně.
Zbytek se mi už nechce citovat, takže ke zbytku:
Dám Ti za pravdu v jedné věci a to v té, že pokud budeš hrát 1vs1 a někdo na Tebe pošle vláček 4 šlechticů, tak Ti zbývá už jen vzít do rukou růženec a modlit se, aby to šlechtici nestáhli, a pak můžeš útočníka vyčasovat, tak jako na světě s ms, kde bys mu mohl ovšem ten vláček rozbít. Na stranu druhou je jedno, jestli by obránce jel off či def, protože pokud by jel i čistě jen def, tak to zpomaluje na začátku růst a ani plný selák def neubrání plný selák off, takže by obránce zabil jen prvního šlechtice, ale nezničil další šlechtice ani celou off. I tady by šlo využít třeba části vojsk a během doby po kterou má útočník prázdnou vesnici mu zkatovat kovárnu a panský dvůr a šlo by to zvládnout i v případě že bys pak přišel o vesnici, takže takový pozdrav na rozloučenou by ho naštval.
Co se týká získávání času, o kterém píšeš, tak je problém z hlediska obrany to, že tu nebude paladin.
Další problém je, že každý bude mít jen jednu vesnici, takže si nebude moct tu vesnici vzít zpět. Při více vesnicích máš pořád možnost útočníkovi vesnici vzít zpět i ve stejné sekundě, tam už se toho moc nemění, tedy, máš to dokonce jednodušší než na světě s ms, protože máš na to celou sekundu a pokud pošleš šlechtice hned po útočníkovi, tak už Tě on nevyčasuje s podporami.
Případně mohli (měli!
) nastavit balíčky surovin, kdyby nastavili je, tak by hráč s jednou vesnicí mohl mít max jen 3 šlechtice, a ještě by ho ta stavba tří šlechticů vyšla dráže. Takže by se kmenová spolupráce mohla uplatnit více i v útocích, a pokud by na jednoho hráče utočilo více lidí, tak bude potřebovat stejně nakonec ještě více def, takže stejně je to o kmenové spolupráci. Pro změnu už by tu zase byl nářek, jak nejde postavit vláček šlechticů.
Bavíš mě tím, že píšeš o sobě jak jsi hrál velmi různá nastavení a tady si založíš noname nick a na nastavení jen
. Čekal bych od zkušeného hráče, že buď už s tím má zkušenosti, případně to přijme jako výzvu a nikoliv že si přijde založit nick, aby jen nám sdělil, jak máme velmi špatné nastavení.
@Kozmicz už jej stejně měnit nebude. Takže to lamentování od Tebe nepadá na úrodnou půdu.
Když se Ti nastavení světa nelíbí, tak není děláno pro Tebe a nehraj ho. Najdi si jiný svět. Jednoduché.