• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Mapa divokých kmenů - "konkurenční" projekt

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser3752

Guest
Zkus toto (pokud máš ještě i jinde otevřené okno s DK, aby byla platná session (a možná i bez toho, nejsi-li odhlášen, ale to nevím jistě))

Ha, tak tohle funguje! Nějak mi nedošlo, že browseru je jedno, kde se požadavek na zobrazení vzal, hlavně, že má platnou cookie.

Sice jsem myslel, že narazím na další problém a sice platformě nezávislé zavolání browseru, ale před chvílí jsem zjistil, že v Java 6 je: "Desktop.browse(URI uri);" (Launches the default browser to display a URI.)

doba trvání pochodu - jj, chápu, musel by být definiční soubor. Kdybys to chtěl udělat jo pěkně, tak si rychlost vyzobneš automaticky z: cs1.divokekmeny.cz/interface.php?func=get_config, předpokládám "unit speed"

Tak tohle XML je taky pěkné. Už jsem se chystal, jak budu parsovat HTML, ale tady to bude ještě jednodušší. Udělal bych to tak, že by se to provedlo jen jednou, při vkládání nového světa. To zatím v GUI nemám, takže by se to zatím přidalo jako položka v texťáku se seznamem světů.

EDIT: Jinak relativní rychlost jednotek vzájemně se tuším nemění, je stejná pro všechny světy, jiná je rychlost obchodníka

Tak tohle jsem nepobral. :) Je fakt, že já moc nikam jednotky neposílám, takže o těch časech vlastně nic nevím. "unit_speed" je v případě Světa 1 roven 1, což mi taky uniká, jak z toho udělám těch 18 minut. (Nebo je tam snad ve všech světech koeficient 18? To by Svět 1 musel být nejrychlejší...)
 

DeletedUser2029

Guest
Tak tohle jsem nepobral. :) Je fakt, že já moc nikam jednotky neposílám, takže o těch časech vlastně nic nevím. "unit_speed" je v případě Světa 1 roven 1, což mi taky uniká, jak z toho udělám těch 18 minut. (Nebo je tam snad ve všech světech koeficient 18? To by Svět 1 musel být nejrychlejší...)
Jestli jsem si stačil dobře všimnout, tak jde o to, že pro každou jednotku je dán "základ". Těch 9 až 35 minut na políčko. A různé světy se pak liší jen násobkem (uvedeným v konfiguračním XML). Tou relativní rychlostí jsem např. myslel, že šlechtic bude vždy 3.5* pomalejší než lehká kavalérie, bez ohledu na to, jaký svět se hraje. (jednička, čtyřka).

Takže je možné mít jedinou pevnou tabulku (přímo ve zdrojácích) pro každou jednotku jiné číslo - dá se vzít např. ze světa jedna. A tu hodnotu pak už jen násobit rychlostí pro daný svět.

A pokud platí help, tak daný postup vyhoví i zahraničním serverům (http://en1.tribalwars.net/help2.php?article=units)
 

DeletedUser2029

Guest
... jiná je rychlost obchodníka
Kde vzít rychlost obchodníka zatím netuším.
Pro 1. svět je to 6 minut na úsek (políčko), pro 2. svět tuším 3 minuty na úsek. Tedy dvakrát rychlejší.

Možná je odvozen od celkové rychlosti světa (tag "speed" v XML v konfiguračním souboru), přičemž základ pro speed 1 je 6 minut a jeho rychlost v minutách na políčko se dělí rychlostí světa.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser2029

Guest
Takže je možné mít jedinou pevnou tabulku (přímo ve zdrojácích) pro každou jednotku jiné číslo - dá se vzít např. ze světa jedna. A tu hodnotu pak už jen násobit rychlostí pro daný svět.

Jejda, pozor.

Vypadá to, že rychlost jednotek není jen "unit_speed", ale závisí i na celkové rychlosti světa, tedy:

rychlost v minutách na políčko = základ / ( "speed" * "unit_speed" )

kde základ je ze světa 1 - např. 10 pro lehkou kavalerii.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser237

Guest
s tim napr souvisi i rychlost obnovovani oddanosti (speed*unit_speed)%/hod
[/offtopic]
 

DeletedUser3752

Guest
Díky oběma za info. :)
Pokud by se mi tohle chtělo zapracovat, tak zbýva jediný problém. Kam všechny ty informace na to GUI narvat. Místo vlevo se mi notně zmenšilo, páč tam mám tři ListBoxy se seznamy objektů k označení (legenda k mapě) a když to udělám do toho tooltipu, tak to bude tooltip pres půl mapy. Vždyť jen jednotek je osm druhů.
Asi to bude chtít další redesign GUI a to jste ještě neviděli tohle (hned, jak to bude aspoň jako alpha, tak to pár lidem pošlu k nahlédnutí).

BTW, Turgone, ty jsi moje neštěstí ve štěstí. :) Nebýt tvé odezvy, tak se ten vývoj od 0.5(.0) moc neposunul, na druhou stranu mi z tvých feature requestů jde hlava kolem. :)
 

DeletedUser2029

Guest
... a když to udělám do toho tooltipu, tak to bude tooltip pres půl mapy. Vždyť jen jednotek je osm druhů.
Jj, v prémiovém účtu to tak mají - mají tu možnost - a je to přes půl mapy. Ale mají to volitelně vypínací - zapínací (defaultně mám vypnuto, občas zapnu). Také je pravda, že nevyužívají klasický tooltip (ten je jen textový), ale asi iframe či div position absolute a tu pozici mění, nebo něco podobného a mají to graficky - místo názvů jednotek je jejich ikonka - tak šetří místo.

... na druhou stranu mi z tvých feature requestů jde hlava kolem. :)
Proto to vždy říkám velmi opatrně. A klidně mne s těmi mými specialitkami pošli někam hodně daleko. Pochopím. Jsem programátor. ;)
 

DeletedUser2029

Guest
... Kam všechny ty informace na to GUI narvat.
Teď mne napadá - sice další práce navíc, ale ty rychlosti jednotek jsou fakt specialitka, používaná jen v určitých případech.

Co je narvat do statusbaru dolu? (Tedy, dodělat i statusbar). :cool:
Ten není tak vysoký, takže moc místa neukousne, ale dostatečně dlouhý, aby se tam všechny rychlosti vešly.
 

DeletedUser7835

Guest
Nejdou mi spustit soubory s příponou *.jar. Windowsy to chtějí otevřít v nějakém programu. Nevíte co s tím?
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru