Maximální produkce surovin

Téma v sekci 'Otázky & Odpovědi' založené uživatelem Roman Navrátil, 17. dub 2019.

Sdílet tuto stránku

:
Uzavřeno pro další odpovědi.
  1. Roman Navrátil

    Roman Navrátil Nový uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    17. dub 2019
    Příspěvků:
    5
    Obdržená poděkování:
    0
    Dobrý den vážení,

    rád bych se otázal jaká je maximální možná produkce na suroviny v jedné vesnici.

    1.) Se součtem Dolu, Lomu, Dřeva, Prémium, Motivování 4/4, Maximální vlajka na produkci, Bonusová produkce apod.

    2.) Bonusová produkce, nerozumím tomu úplně.

    Děkuji za odpověď
     
  2. Biblos

    Biblos Zástupce administrátora Divoké kmeny - Tým Zástupce administrátora

    Registrace:
    6. bře 2008
    Příspěvků:
    8.859
    Obdržená poděkování:
    844
    Čemu konkrétně nerozumíš u bonusové produkce?
     
  3. Shedd

    Shedd Zasloužilý veterán Registrovaný uživatel

    Registrace:
    6. čvc 2011
    Příspěvků:
    3.081
    Obdržená poděkování:
    248
    Ahoj,

    zapomněl jsi na to nejhlavnější a to je rychlost světa a případně bonusové vesnice. Maximální produkce surovin je 2400 za hodinu, tj. na stupni 30 dolu při rychlosti 1 světa. Světy jsou spuštěny od rychlosti 1 do 2 (nejčastěji 1, 1,5, 1,6, 2). Takže na světě s rychlostí 2 je maximální produkce 4800 surovin za hodinu. Pak máš bonusové vesnice, buď 30 % na všechny doly, nebo 100 % na jednu surovinu. Takže bonusovka třeba na dřevo s rychlostí světa 2 vyprodukuje při dřevorubci na maximálním stupni třicet 9600 dřeva za hodinu. A nemusíš používat ty různé novodobé funkce.

    Tak můžeš si k 9600 přičíst 20 % za zvýšenou těžbu za PB, pak si přepočti k 9600 18 % za černou vlajku, pak můžeš mít vlajku či medaili z inventáře na trvalé zvýšení produkce vesnice několik procent i dočasné třeba na dvojnásobek po určitou omezenou dobu. Všechny ty položky z inventáře, kolik mají procent nevím.

    2) Bonusová produkce je veškerá produkce, která je nad základ těžby toho dolu, kterou má při daném stupni postavení a rychlosti světa.
     
    Roman Navrátil za toto poděkoval/a.
  4. tantalena

    tantalena Pokročilý uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    19. dub 2011
    Příspěvků:
    898
    Obdržená poděkování:
    109
    Můj tip na maximální možnou produkci je (2^31-1) za hodinu. Ale těžko říct. Ono je to složité a je možné, že od dob, kdy jsem to testoval, se něco v programování DK změnilo - přece jen to bude už kolem 6 let. Proč tento můj tip... Maximální úroveň většiny budov, včetně surovinových zdrojů, je 127. Maximální množství bodů, které může hráč (a asi i kmen) mít, je těch (2^31-1), proto myslím, že to bude i maximální číslo pro produkci; ale zda to napíše stejné číslo pro minutovou produkci jako pro hodinovou, zda to číslo je reálně odpovídající, nebo jen maximální možné napsatelné, a zda to je vůbec toto číslo, to vlastně nevím. Možná bude více informací na stránce Rozšířená bodová tabulka na Wiki.

    Je potřeba dodat několik věcí, které rovněž ovlivňují Produkci. Snad i stránku "Produkce" jsem na Wiki vytvořil... Nějaké motivování, prémiová produkce atd., to je děs, to snad ani nechci číst, kolik těch pay to win funkcí dneska je. Ale jsou i klasičtější věci.
    Kupříkladu: Vesnice, v níž je noční režim, neprodukuje suroviny (ono se v ní celkově neděje prakticky nic :D). Vesnice, v níž je svolána domobrana, ztrácí část své produkce - nejčastěji bývá nastaven malus 50 % (já dodnes nevím s jistotou, jestli je to hodnota, o kolik, nebo na kolik se ta produkce během svolání domobrany sníží; ne že by mi to k něčemu bylo), ale teoreticky to může být jiné číslo. Světy, na nichž je .de W1/W2 a .de W3 konfigurace (taky o tom bude dost na Wiki, pamatuji se, že jsem tam dal i tabulky s hodnotami produkce), mají jiný systém výpočtu produkce - obecně lze říct, že pro základní úrovně surovinových zdrojů (0-30) jsou ty produkce menší, než ta běžně známá. Produkci také ovlivňuje jedno konkrétní nastavení v konfiguraci světa, kterému se říká produkce :) Existovaly na cizích DK (myslím, že .de a možná i .nl) světy, na kterých nešlo rabovat suroviny, nešlo kupovat suroviny, a aby se "kompenzovaly ztráty z nefarmení", byla nastavena dvojnásobná nebo trojnásobná produkce surovin. Na speed kolech jsou změny v tomto nastavení o něco častější - hlavně na polských DK toho bylo plno - i víc, než je zdrávo... Doplním ještě Shedda v tom, že kromě těchto vylepšených bonusových vesnic - to jsou ty, které všichni dneska běžně znají - existují i ty nevylepšené (bonusy jsou snad taky na stránce na Wiki "Bonusové vesnice"); pro suroviny jsou ty bonusy nevylepšených bonusových vesnic 10 % pro 1 surovinu nebo 3 % pro všechny 3.
    Je ale zbytečné, že sem tohle vůbec píšu; nejsou lidi, kterým by tyto informace byly k užitku :D Každopádně ale musím říct - lidi, čtěte Wiki... když už jsem do ní tolik věcí napsal a snad mi ještě velkou část nesmazali :D
     
    Roman Navrátil za toto poděkoval/a.
  5. Shedd

    Shedd Zasloužilý veterán Registrovaný uživatel

    Registrace:
    6. čvc 2011
    Příspěvků:
    3.081
    Obdržená poděkování:
    248
    Tanto, díky za připomenutí starých bonusů pro bonusové vesnice. Asi to je zbytečné to takhle rozepisovat, on se ptal na maximální produkci na klasickém světě a ty staré bonusy jsou nižší a asi 10 let už ani nebyly nastaveny a Inno je nastavovat nebude.

    Nočním režimem (nejen) jemu akorát zamotáš hlavu, protože si budou někteří myslet, že myslíš noční bonus.

    Jaká je maximální úroveň budov v systému je zajímavá informace, ale k čemu, když to nenastaví a ostatní nemají tušení. Spočítat by asi ta maximální produkce dolu na 127 šla, protože v tom je určitě nějaký vzorec, kterým se ta produkce zvyšuje, navíc ta čísla jsou zaokrouhlená na celá, systém pracuje kdoví na kolik desetinných míst.

    Domobrana snižuje i všechny bonusy, nejen tu základní hodnotu těžby produkčních budov.
     
    Roman Navrátil za toto poděkoval/a.
  6. tantalena

    tantalena Pokročilý uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    19. dub 2011
    Příspěvků:
    898
    Obdržená poděkování:
    109
    Tak ony jsou teď Velikonoce... kdy jindy než teď je čas na velikonoční speciální speed. Ono těch způsobů, jak může vypadat, je víc. Ale jeden z nich je třeba takový: Je nastaven speed s innerem ("základním koláčem vesnic") extrémně malým - třeba 10-25; 10 bonusových vesnic na hráče, které mohou být nevylepšené, protože jejich cíl není poskytovat bonusy, a rozestavěná vesnice lvl 0 (26 bodů; může být i 78). Speed je zaheslovaný, logne se z nějakého účtu speed admin, je v centru mapy, v blízkém okolí 10 bonusovek. Poté speed admin přenastaví speed; dá inner 250+, rozestavěnou vesnici zvýší na lvl 4-5, dá třeba 3-4 barbarky (ne bonusovky) na hráče. Cíl všech je držet na konci speedu "Velikonoční vajíčka", tj. bonusovky. Samozřejmě další způsob je ten nastavit "normální" (s konstantním nastavením) speed s levelem rozestavěné vesnice 3-7, 4-6,5 opuštěnými vesnicemi na hráče a tím, že se některé barbarky nebo bonusovky prostě přejmenují na "Velikonoční vajíčka" a hráči je hledají. 10 vesnic, 10 PB za každou, kterou někdo na konci speedu drží :) Ale píšu to ne kvůli Velikonocím, ale jako relativně funkční příklad využití nevylepšených bonusovek.

    Co se produkce týče, čistě formálně to je myslím tak, že domobrana snižuje tu základní produkci budov; a na ni jsou pak navázány bonusy, které když jsou třeba "+ 8 % produkce vlajka a + 20 % produkce paytowin", tak ve výsledku zvyšují produkci pořád o 28 %, akorát po svolání domobrany zvyšují menší hodnotu stejným procentem.
    Ono by to mělo fungovat takhle:
    Je nějaká hodnota produkce vypočítaná z levelu budovy a rychlosti světa při dané konfiguraci.
    Tato hodnota se násobí produkcí, která je nastavena (klasicky na světech je nastavena hodnota 30; nesouvisí to s úrovní, do které lze surovinové zdroje stavět).
    Tato hodnota se násobí koeficientem 1,3 (resp. 1,03) nebo 2 (resp. 1,1), je-li vesnice bonusovkou na daný surovinový zdroj (a podle toho jakou).
    Tato hodnota je ovlivněna svoláním domobrany.
    A teprve tato hodnota je ovlivněna procentuálním navýšením produkce z paytowin a částečně paytowin zdrojů.

    Na konkrétní vzorce je dobrá jedna stránka na .net fóru, ale hledat ji nebudu :D Na české Wiki jsem popsal způsob, jak se dají najít nějaké základní hodnoty pro jednotlivé světy, něco jako konfigurace, ale místo get config to končí nějak get build info a get unit info nebo něco takového. Prostě nastavení budov a jednotek místo těch ostatních nastavení. Jestli tam jsou i produkční základy u surovinových zdrojů, teď z hlavy nevím.
    Ale ten vzorec je v zásadě primitivní (pro levely budov 1 a víc). Je to nějaká základní hodnota krát "růst" umocněný na lvl budovy. Růst je konstantní poměr mezi produkcemi na levelu X+1 a levelu X. Myslím, že právě ten růst je nejmenší u .de W1/W2 konfigurace, větší u W4, W5 a standardu (shodné číslo) a největší u W3. Ale taky nevím jistě, můžeš si to spočítat podle informací na Wiki, nejsou-li smazány :D Každopádně podobně to funguje u jiných věcí než jen u produkce. Obdobný vzorec je pro spotřebu míst nějaké budovy v selském dvoře (ten se teda zaokrouhluje na celé obyvatele, viz skrýš), pro body za budovy (tam je ten růst snad 1,2, ale už nevím), ceny budov, ceny výzkumů atd.
     
    Roman Navrátil za toto poděkoval/a.
  7. Roman Navrátil

    Roman Navrátil Nový uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    17. dub 2019
    Příspěvků:
    5
    Obdržená poděkování:
    0
    Děkuji za osvětlení určitých aspektů hry.
    Vážím si vaších odpovědí.
     
  8. Kozmicz

    Kozmicz Administrátor Divoké kmeny - Tým Administrátor

    Registrace:
    19. úno 2008
    Příspěvků:
    4.763
    Obdržená poděkování:
    855
    Kolik surovin je možné maximálně v jedné vesnici produkovat? Docela dobrá otázka, podíval jsem se na ní trochu blíže a pokud se nepletu, tak se dostanu na 6.312 surovin za hodinu (počítáno při rychlosti 1)

    Názorný příklad u těžby dřeva, kde jsem použil všechny dostupné bonusy, které mi mohou zvýšit produkci surovin (Paladinovo motivování, vlajka na lvl18, nabroušené nástroje, prémiové navýšení produkce dřeva + bonusová vesnice na těžbu dřeva)

    Takže na světě s rychlostí 1, kde je max. základní produkce 2.400 lze v jedné vesnici těžit až 6.312 od jedné suroviny.

    [​IMG]
     
    tantalena a Shedd za toto poděkovali.
  9. tantalena

    tantalena Pokročilý uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    19. dub 2011
    Příspěvků:
    898
    Obdržená poděkování:
    109
    Já když ještě hrál světy, tak bylo možné z těch různých divných eventů získávat nějaké jednorázové navýšení produkce ve vesnici, kde je to použito. Inventář toho měli hlavně ti, co se pay to winem zvýhodnili.
    Kromě toho se pořádají každou chvíli buď jako omluva za padající server, nebo na počest výročí/svátků, několikadenní navýšení produkce na všech světech; ani nevím, jestli se to dělá přes speciální event, nebo přes tu produkci v konfiguraci.
    Každopádně, v diskuzi výše jsme uvedli i další věci, které zvyšují produkci - hlavně produkci v konfiguraci :)
     
  10. Shedd

    Shedd Zasloužilý veterán Registrovaný uživatel

    Registrace:
    6. čvc 2011
    Příspěvků:
    3.081
    Obdržená poděkování:
    248
    Jenže bude moci jít na vyšší hodnotu.
    Vedle nabroušených nástrojů (10 %), jsou ještě i efektivní pracovníci (3 %) a ještě jsou v inventáři pevné cihly, vylepšené důlní vozíky a na dřevo jsem nenašel, což přidá trvale 10 %, pak je i válečné úsilí, které zvýší produkci o 30 % všech surovin (stříbrné na 48 hodin, zlaté na 168 hodin) a také položka na zdvojnásobnění účinku vlajky na 48 hodin.

    Takže výsledná hodnota:
    2400 - základ
    2400 - 100 % bonusovka na surovinu
    480 - 20 % zvýšená produkce surovin za PB
    360 - 15 % za 4 knihy motivování u paladina (musí být přítomen ve vesnici)
    432 - 18 % za maximální (černou) vlajku
    240 - 10 % nabroušené nástroje
    72 - 3 % efektivní pracovníci
    240 - 10 % např. pevné cihly
    720 - 30 % válečné úsilí
    432 - Dvojnásobek za posilnění vlajky

    7 776 suroviny za hodinu a na světě s rychlostí 2 to je 15 552 za hodinu.
     
:
Uzavřeno pro další odpovědi.