• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Nápad na nové vlajky

DeletedUser40834

Guest
prehlad vlajek na svete

Pridam sa k teme aj ked trosku z ineho sudku, ale tyka sa to vlajek tak to pisem tu:
Napadalo ma ci by sa nedal spachat vylepsovak ze v sekcii "vlajky" ---> "Přehled světa" by po prilozeni kurzoru na pouzite vlajky hrac vidiet v ktorej konkretnej vesnicke je dana vlajka pouzita.
Je to taka malickost, kedze sa to da vidiet v nahladoch/vyzkum, ale pomoze v prehlade.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Mám pocit, že při větším počtu vesnic by to mohlo dělat neplechu, ale jinak to zní jako docela zajímavý nápad.
 

DeletedUser38373

Guest
Po debatě s kolegy z Německa, přináším odpověď. Snažil jsem se prosadit alespoň vlajku na více místa ve skladišti, ale bohužel zatím neúspěšně. Přicházím tedy s touto konečnou oficiální odpovědí, kde si dovolím citovat vývojáře hry:

"Pravděpodobně zatím nebudeme realizovat, ale budeme uvažovat o případném přidání dalších vlajek v budoucnosti. Udělal jsem si poznámku o tomto nápadu, takže se nám neztratí."


Tak to je škoda.Ale jsem velmi spokojen že je vidět že na to nekašleš a opravdu děláš pro hru maximum :thumb
 

aRGG

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
3
Dobu rekruce šlechtice -myslím že to je také zezačátku dobré,ale i v pozdějčí fázi hry,kde třeba rekrutujete 12 šlechticů :king

doba rekrutace šlechtice by mohla být součástí doby rekrutace vojska...

eh... omlouvám se na toto bylo již odpovězeno ... :)
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser

Guest
změna vlajky

Osobně bych změnil vlajku štěstí v útoku na lepší morálku v útoku. Tato vlajka by se hodila hráčům co mají špatnou morálku. Současná vlajka štěstí nemá smysl, buď vám v útoku pomůže nebo vám útok zhorší, takže je na nic.


To znamená, že vlajka lepší morálka v útoku by se hráčům co mají špatnou morálku hodila do útoku více jak vlajka útoku.

Co si o tom myslíte?
 

DeletedUser37060

Guest
vlajka na morálku? vzhľadom k tomu, ako ľahko sa dá k vlajkám dostať to nie je dobrý nápad.
Chudáci hráči, ktorých zachraňuje hlavne morálka...
 

aRGG

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
3
Ale na jednu stranu musím souhlasit, že vlajka štěstí je na dvě věci,
za 1/ funguje pouze pro útočníka (ačkoliv ve wiki i v nápovědě je že pomáhá majiteli (což může být i obránce))
za 2/ pracuje s oběma okraji štěstí (a nebylo by lepší, kdyby pomáhala útočníkovi, pokud by štěstí neměl, a nebo pokud by pomáhala obránci, pokud by útočník štěstí měl?), ať pokud je hráč na druhé straně také pověrčivý, ať si taky nasadí štěstí, jinak řečeno ať hráč touto vlajkou neřeší problém soupeře

[SPOIL]zkusím porovnat vlajku štěstí, vs. vlajka útoku, pokud by fungovala na jednu stranu, jak jsem popsal v bodě 2...

zajímavý případ je červená vlajka 10% štěstí vs +4% útoku
nechtěné (vyvažované) štěstí -25% - -10% (vyváženo o 10%) = (25-10)*10 = 150
nechtěné (vyvažované) štěstí -10% - 0% (vyváženo na 0%) = (10-0)*10/2 = 50
chtěné (už nevyvažované) štěstí 0% - +25%
součet je 150+50 = 200
a průměr je 200/(25-(-25)) = 4%
________
tyto výpočty to je jenom integrovaný počet

pokud by vlajka na štěstí pracovala na jednu stranu, tak pro červenou vlajku by nebyl rozdíl... (mohli by jste si vybrat jestli chcete štěstí (-15% - +25%), nebo útok/obranu (-21% - +29%)

podobným výpočtem
šedá 6% štěstí: (25-6)*6 + 6*6/2 = 114+18 = 132, průměr 2,64% vs +2% útoku
hnědá 8% štěstí: (25-8)*8 + 8*8/2 = 136+32 = 168, průměr 3,36% vs +3% útoku
červená 10% štěstí: (25-10)*10 + 10*10/2 = 150+50 = 200, průměr 4% vs 4% útoku
žlutá 12% štěstí: (25-12)*12 + 12*12/2 = 156+72 = 228, průměr 4,56%
vs +5% útoku
zelená 14% štěstí: (25-14)*14 + 14*14/2 = 154+98 = 252, průměr 5,04% vs +6% útoku
modrá 16% štěstí: 9*16 + 16*16/2 = 144+128 = 272, průměr 5,44% vs +7% útoku
modrá II 18% štěstí: 7*18 + 18*18/2 = 126+162 = 288, průměr 5,76% vs +8% útoku
fialová 19% stěstí: 6*19 + 19*19/2 = 114+180,5 = 294,5, průměr 5,89% vs +9% útoku
a konečně zlatá 20% štěstí: 5*20 + 20*20/2 = 100+200 = 300, průměr 6% vs +10% útoku

pozn. toto jsou orientační výpočty, bylo by to potřeba protáhnout přes skutečné výsledky boje[/SPOIL]

ale v každém případě by mohla získat hodnotu, nejen pro pověrčivé hráče, kteří si myslí, že štěstí (normální funkce) se chová nenormálně:)
jejím benefitem by mohla být malinko lepší výsledek boje při malých hodnotách, ale také, že by fungovala současně při útoku a při obraně..., pochopitelně pokud by platili body 1+2 z úvodu
 
Nahoru