• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Nápady na zlepšení hry

Adik13

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
11
Ahoj

Napadla mě taková věc společná z oceněním roky služby tak nešlo by to udělat například co rok nebo deset let nějaká odměna? například že za to že hráč hraje jiš (?) let tak za to by získal zase nějakou funkci navíc ale, již peramentně? nemyslím takovou ktera by, pomahala ze silou útoku atd ale například lepší přehled vesnice nové grafiky vesnice přístup do některých informací kde se dá dosánout až po získaní daného milníku uspěchu nebo přístup do některých skritých fór.+ nějaké PB . Jako odměna za dlouodobé hraní?

Ďíky.
 

Deynor

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
196
Určitě bych takovou možnost uvítal, neboť sám hraji DK již pár let. Na druhou stranu to nemůže být něco, co tě bude zvýhodňovat oproti ostatním, a už vůbec ne na jiných světech než na kterém aktuálně hraješ, takže maximálně nějaký nový grafický balíček nebo podobné věci.

Osobně si ale zase myslím, že je to celkem zbytečné. Přeci je to jenom hra a není to o zvyšování ega, že máš něco víc, protože hraješ dýl. Zkušenosti za odehrané roky jsou daleko cennější než různé vizuální výhody.
 

šachlik

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
135
Zahraji si opět na hatera a napíši jen: NESMYSL!

Uzavřeno.
 

Adik13

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
11
Dle mě to nesmysl není. Nemyslím tím zvýhodňování ale ty Balíčky a tak nebo balíčky surovin a tak dále rozhodně by to zvedlo pozornost hráčů a více by zde hrálí protože řeknou si aha ještě rok a získam další bónus a už ho bude chtít dostat je to dobrá věc nejde o zvíhodňování o proti jiným i když se to tak vezme stejně je ve výhodě když hraje 10 let o proti někomu kdo hraje např rok je jasny že tam ten to bude mít lepší a je zkušenější tak proč by nemohl jako odměnu získat nějaké to update nebo lepší přehled v kmenu nebo nove prava a funkce ve kmenu či odkryti zkrytych for nebo lepší přehled a tak jako poucku nešlo by o posileni utoku orany atd jen prostě něco novýho za odehrané roky jako odměnu si to hráč určitě zaslouží. A jini mají pro co hrát dále je to další pojinta prostě .Bylo , by , to lepší. :)
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Co k tomuto návrhu říct...
Co by mělo být cílem fungování hry? Aby ji hrálo co nejvíc hráčů. Když je tu třeba kolem 30.000 hráčů (počítáno 1 účet na 1 světě = 1 hráč), je to dost málo oproti minulosti. Jak zvyšovat počet hráčů? Přimět ty, kteří tu jsou, aby tu zůstali, a přimět ty, kteří tu nejsou, aby sem přišli.
Za prvé je třeba si uvědomit, že hráčů je v současnosti tak málo, že ta druhá část je důležitější než ta první, protože je potřeba jich sem přivést mnohonásobně víc, než kolik je třeba přesvědčovat, aby se rozhodli s hrou nepřestat.
Odměňování stávajících hráčů za věrnost už v podstatě funguje - já myslím, že to ocenění + 100 PB / rok je celkem v pohodě věc. Je to určitě dobrý bonus, asi i dobrý propagačně, protože si za to lidi můžou pořídit prémiové funkce, které běžně nepoužívají, a zjistit všechny jejich výhody.
Vytváření různých fór, systémů surovinových odměn nebo speciálních kmenových práv pro dlouhodobě hrající hráče je zbytečné, složité a často úrovni daného člověka neadekvátní, protože mít starý účet neznamená celou dobu hrát a ani hrát dlouho DK neznamená jim automaticky rozumět. Navíc tyto věci by hráči byly vnímány jako bonus, nikoli důvod pro pokračování ke hře. Naopak pro nováčky by to bylo naprosto likvidační (tím spíš kdyby mělo být smyslem těchto bonusů udělat je tak velké, aby stávající hráče u hry udržely), protože by to akorát zvýšilo propast mezi nimi a zkušenými, kvalitními, prémiové funkce používajícími hráči.

Také je třeba si uvědomovat, že přílišná složitost celé hry nebo jakéhokoli systému vede k tomu, že to pro lidi není atraktivní.
Přece jenom buďme rozumní.
Já už ani nevím, co všechno se v poslední době děje, protože momentálně nehraji, ale vím, že obecně dochází ke stálému zesložiťování - kolik je prémiových funkcí, co všechno nabízí, kolik je různých eventů, co všechno se v nich dá vyhrát, byly zavedeny vlajky, složitý systém paladina, nějaké nové kmenové funkce, byl zaveden chat, častěji než kdysi se na světy nastavuje mnohastupňový výzkum, počet ocenění, které lze získat, roste, každou chvíli probíhají nějaké aktualizace, které ruší hráče ve hře, dá se poslat vlak šlechticů, nastavit upozornění na přicházející útok atd.
Já netvrdím, že všechny tyhle věci jsou špatné, ale určitě je špatně, že hra jako taková se stává stále složitější, pak jí vlastně ani hodně lidí nerozumí nebo se v ní ztrácí či překlikávají se během vykonávání herních činností, protože každá věc na něco odkazuje a to pak ještě na něco odkazuje a to pak ještě na něco odkazuje atd. a mnoho z těch věcí vlastně ani není potřeba nebo by se to dalo uspořádat nějak jinak, často ale ta formální složitost automaticky neznamená vyšší počet možností - třeba vím, že kdysi bylo u PÚ na výběr třeba 8 velikostí map, tak samozřejmě logičtější by bylo nechat okno pro napsání čísel hráčem a jestli by napsal 05x05 nebo 12x99 by bylo jedno a ta mapa by se mu tak nastavila - jak je to dneska přesně nevím.
Samozřejmě ty problémy složitosti jsou ve více rovinách - někomu se nelíbí, že musí na každém profilu hráče pečlivě hledat, kde z těch 20 možností je "Napsat zprávu". Někomu se nelíbí, že každé dva týdny musí řešit nějaký nový event a starat se o činnost v něm i v době, kdy se na něj koná hromadná akce a on ještě k tomu musí číst, co nového zas přinesla nová verze hry, a ještě během té akce přijde aktualizace, takže nemůže chytat šlechty. Někomu se nelíbí, že za prémiové funkce člověk dostane de facto farm skript, build bota, silnější vojsko, větší selský dvůr, šílené urychlení začátku hry a ještě upozornění na mobil, kdyby náhodou i přes to všechno se na něj někdo odvážil zaútočit. Někomu se nelíbí, že si chtěl znova zahrát hru, kterou měl kdysi rád, ale už ji skoro nepoznává a nechce se učit vše nové, co se změnilo. Někomu se nelíbí, obecný úpadek významu sousloví "svět s běžným nastavením" - tedy svět s jednoduchým výzkumem, paladinem s vylepšenými předměty, zlatými mincemi, bez domobrany, s lučištníky. To zesložiťování tříští nějaký jednotný základ celé hry - a ano, já sám jsem vytvořil hodně nových druhů speedů, takže jsem i tímto systém zesložitil, nicméně je potřeba uvědomit si, že množství těch složitějších nových speedů nesouviselo s frekvencí jejich nastavování, která stále zůstávala tam, že speciální speedy byly spíše něčím na okořenění plánů, nikoli hlavním stavebním kamenem. Myslím, že toto smýšlení by pomohlo i hře jako takové, která je už těmi všemi novinkami, akcemi a funkcemi tak prorostlá, že její jádro, které bylo tím nejzajímavějším pro většinu hráčů, je nyní zcela upozaděno, a samozřejmě tento systém brání rozšiřování hráčské základny, protože zcela mizí jakékoli pevné body, což už je celkem jedno těm, kteří se v tom nějak orientují, ale nově příchozí lidé ztrácí možnosti, jak orientaci získat.
 

šachlik

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
135
Musím souhlasit... V podstatě jsem vždycky zkritizoval všechny novinky, o událostích ani nemluvě. Já osobně ty eventy a podobné věci jako kmenová prestiž atd ani nikdy neotevřel, nezkoumal... Je to složité pro současné hráče, natož pak pro nováčky... Nikdy jsem se v těchto věcech neorientoval a pochybuji, že to přitáhne nové hráče, právě naopak, dle mého je to spíše odradí. A jak říkal tantalena, odměny v podobě 100 pb za rok služky, nebo jak se tomu říká, je podle mě plně dostačující.
Proto doufám, že se do hry nepřidají podobné kraviny, dle návrhu, právě naopak by se mohli nějaké věci odstranit.
Stará dobrá klasika!
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Neplánujeme do hry zavádět nějaké nové odměny či už vůbec ne permanentní zvýhodnění za delší dobu hry. Odměna 100pb za rok odehrání není nějak závratná, ale i tak to může být příjemným dárkem pro některé hráče.
 

Adik13

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
11
Ale , stejně vem si to tak že vždycky vždycky budou ti noví v nevýhodě a nemaj sanci vůči hráčum kteří tu hrajou roky za 1 umí to za 2 jsou už rozvětvení atd.
 

Deynor

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
196
Vše je o zkušenostech. Noví hráči mají možnost nechat se trénovat od těch lepších, což tu dřív nebylo.
 
Nahoru