Nové verze hry - Diskuze

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Vývojáři nám vysvětlili důvody své změny. Pokud je pro někoho nepřijatelné, tak nás to samozřejmě mrzí, stejně jako pokud by pro někoho byl důvod hru přestat hrát jen kvůli mapě, která se mu nelíbí.
 

Kubaa

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
A ty důvody změny jsou tedy jaké? když vám je vysvětlili. Pro mě je to jasný důvod nedat innogames už ani korunu.
 

Kubaa

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
To má být jako tohle?
Vážení hráči,

víme, že poslední změna grafiky mapy vyvolala velmi negativní zpětnou vazbu. Abychom lépe vysvětlili, proč jsme se rozhodli pro tuto změnu, a abychom vám poskytli náhled naší motivace k nové grafice na mapě, rozhodli jsme se vám tuto změnu přiblížit v několika bodech.

Jednou důležitou myšlenkou při navrhování nového grafického designu vesnic na mapě byla technická implementace. Chtěli jsme mít ve hře jednu sjednocenou grafiku mapy. Dříve, pokud jsme na obrazovce mapy provedli i drobnou změnu, ovlivnilo to více stylů mapy a všechny se musely správně upravit. S novou, sjednocenou grafikou mapy, bude jakákoliv budoucí úprava, za účelem přidání nových funkcí nebo změn, mnohem jednodušší. Tím se také urychlí implementace nových funkcí. Zároveň touto změnou otevíráme možnost budoucích úprav a implementací hráčských návrhů.

Na základě našich úvah, v současné době stojíme za tím, že zachováme tuto jednotnou mapu. Budeme však dále číst vaši zpětnou vazbu.

Změny rozlišení na mapě nemusí být okamžitě patrné, pokud hrajete zejména v prohlížeči nebo na menších obrazovkách, ale jsme velmi rádi, jak tato hra nyní podporuje lepší přehlednost na monitorech s vysokým rozlišením a na obrazovkách telefonů. Jakmile bude nová mapa na mobilu, budete moci mapu přiblížit a vše by mělo zůstat čitelnější a ostřejší, než tomu bylo dříve. A vzhledem k tomu, že rozlišení obrazovky bude od tohoto kroku stále jen kvalitnější, máme pocit, že je to velmi důležitý krok k aktuálnosti Divokých kmenů, a to i 15 let poté, co byly prvně spuštěny.

A samozřejmě, když mluvíme o historii: Celý náš tým miluje Divoké kmeny a jejich desetiletý dopad v herní historii, nejen v rámci InnoGames, ale také na hráče z celého světa. Opravdu jsme chtěli mít mapu, která se vrací k původním modelům a zároveň je stále technicky modernější - tak, že se vracíme ke svým kořenům. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli přistupovat k nové mapě jako klasický remaster.

Doufáme, že jsme situaci trochu ozřejmili a vysvětlili, proč ke změně mapy došlo.
I nadále nám sdělujte, co si o změně myslíte, a pokud máte konkrétní návrhy na vylepšení současné mapy, napište je do diskuse, vaše ohlasy jsou pro nás důležité.



Váš tým Divokých kmenů

Tak to je s prominutím alibistická výmluva. Pokud chtěli mapu sjednotit z technických důvodů, měli to udělat na té novější grafice a ne vytáhnout tu hnusnou starou. Řeči o monitorech a rozlišení jsou jen kecy v kleci.
Takže jak píší, máme nadále sdělovat co si o změně myslíme = myslím si, že je to krok špatným směrem a s touto grafikou už DK nehodlám hrát ani do nich nijak investovat.
Konkrétní návrh na vylepšení současné mapy? = Použít tu novější grafiku.

Jenže co naplat, naše ohlasy pro tu zkostnatělou bandu nejsou nijak důležité a evidentně to nijak nepodporuje ani CZ admin team. Jediným trestem pro innogames bude snížení zisků, takže apeluji na hráče, aby si promysleli, jestli chtějí do téhle hry stále něco investovat a případně i využívali refundaci skrze paypal. Na nic jiného než na peníze slyšet nebudou.
 

SWetter

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Jinými slovy je spokojenost hráčů pro InnoGames absolutně ukradená. Mapa je opravdu hnusná a v poslední době tahle hra jde celkově opravdu do .... kytek.
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Změna grafiky je proces, kterým si hra prochází již od začátku a je to nedílnou součástí vývoje naší hry. Změna grafiky sebou vždy přinesla negativní ohlasy, protože hráči jsou něco zvyklí a neradi si zvykají na něco nového. Je to zcela normální fakt, který i vývojáři moc dobře vědí. Důvody změny grafiky vývojáři popsali - viz Kubinovo odkaz výše.

Hráči jsou však vynalézaví a již se jim podařilo vytvořit skript, kterým si mohou zobrazit původní mapu. Skript je povolen a je k nalezení i v naší sekci povolených skriptů.