Byl jsem pryč, když se vláček objevil a zjistil jsem teprve na začátku tohoto týdne, že se tato funkce spustila. Přečetl jsem si všechny ty negativní komentáře a rozhodl jsem se, že by se tu mohl objevit i jeden pozitivní.
Už asi rok mám od supportu povolený script, který posílá se 100ms odstupy, a na netu jsou všude návody, jak to dělat v různých prohlížečích i bez skriptu.
Nevypovídá to nijak o schopnostech hráče ani jeho strategii jestli to umí nebo ne. Teď tu možnost získají všichni i bez různých pomocníků nebo někoho, kdo jim skript dá nebo poradí návod. Proč by pro
hraní na úrovni mělo být potřeba hledat skripty, rozšíření, nebo platit rychlejší internet? Vidím to jako určitou bariéru, přes kterou se mnoho hráčů nedostane a kteří pak ze hry odchází, protože jim to přijde jako blbost, když jim někdo chytí všechnu šlechtu a pak na ně jde vlak.
Jasně,
jde to udělat jinak, třeba přidat náhodu (buď jako +-1s ke každému odeslanému útoku [tak je to na TWII, ne?] nebo jen pro funkci vlaku), nebo zvýšit limit ze 100ms na 1s plošně nebo třeba zamezit otevření nádvoří ve více panelech (odeslal by se vždy jen poslední, ostatní by byly neplatné, to by teprve byla síla). Ale myslím, že něco potřeba udělat bylo.
Ve světle toho všeho si myslím, že zvolili ještě docela konzervativní variantu "
když vlaky, tak pro všechny". Kdyby bylo na mě, tak bych byl ten, kdo zvýší limit na 1s, 500ms nebo minimálně 250ms, protože samotný koncept vlaku je dost silný a trefovat ho neumím
blush).
Jestli se Inno vydá cestou zapracování skriptů přímo do hry tak, abychom je postupně vůbec nepotřebovali, tak to beru jako vynikající přístup. V důsledku by to mělo znamenat implementaci funkcí, které hráči skutečně používají.