• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Nové verze hry - Diskuze

DeletedUser40539

Guest
Prostě mě to zajímalo - za 2 dny by mohli zareagovat nějak.
 

DeletedUser

Guest
"by mohli" ? Tvůj úsudek, se ale s realitou malinko rozchází.
Vydrž, administrátor se určitě vyjádří. Dělá to vždy ;)
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Jasně, že se vyjádřím, nesmíte být na mě tak hrrr... :king

Psal jsem vývojářům hry, že v naší komunitě byly velice negativní reakce na funkci "šlechtický vláček" a zeptal jsem se jich, zda si jsou opravdu jisti tím, že tato funkce bude přínosem pro hru. Dovolím si citovat jejich odpověď:

"Věříme, že tato změna je přínosem pro hru. Spoustu hráčů používá různá rozšíření či externí skripty, jak útok správně načasovat a my chceme mít proto lepší prostředí pro hráče a dát tak možnost každému hráči poslat tímto způsobem útok. Budeme samozřejmě sledovat zpětnou vazbu i nadále a uvidíme jaké budou názory hráčů na tuto funkci, jakmile budou mít možnost si ji vyzkoušet. Starší hráči mají vždy tendence si stěžovat, když se snažíme dělat věci jednodušší a jasnější, ale "těžší a složitější" nemusí vždy znamenat lepší."

Budu proto rád, když funkci otestujete a vyzkoušíte. Zjistíte, zda vám to ušetří čas a zpříjemní hraní a třeba zjistíte, že tato funkce vůbec není špatná pro hru. A nebo třeba taky ne! Já budu samozřejmě rád za vaši zpětnou vazbu, kterou předám samozřejmě opět vývojářům hry.
 

DeletedUser40280

Guest
Předpokládám, že pár update se šlechtický vláček dočká.

Bylo by fajn když posílám v posledním "vagonu" katy a ohně abych si mohl navolit co budou ničit jako to šlo když se to posílá "po staru" z prohlížeče takhle mi zbytečně zničí něco co se bude hodit...
 

DeletedUser

Guest
Pokud posíláš katapulty až v posledním vagónu, dej do prvního útoku 1 katapult a zadej cíl. Do posledního pak přiklikni zbytek. Budou mířit tam, kam chceš.
 

joss

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
40
Je čas končit. Toto už není ta hra, kterou jsem si oblíbil.
Ještě 6 dnů a adijé
 

DeletedUser31175

Guest
Byl jsem pryč, když se vláček objevil a zjistil jsem teprve na začátku tohoto týdne, že se tato funkce spustila. Přečetl jsem si všechny ty negativní komentáře a rozhodl jsem se, že by se tu mohl objevit i jeden pozitivní.

Už asi rok mám od supportu povolený script, který posílá se 100ms odstupy, a na netu jsou všude návody, jak to dělat v různých prohlížečích i bez skriptu. Nevypovídá to nijak o schopnostech hráče ani jeho strategii jestli to umí nebo ne. Teď tu možnost získají všichni i bez různých pomocníků nebo někoho, kdo jim skript dá nebo poradí návod. Proč by pro hraní na úrovni mělo být potřeba hledat skripty, rozšíření, nebo platit rychlejší internet? Vidím to jako určitou bariéru, přes kterou se mnoho hráčů nedostane a kteří pak ze hry odchází, protože jim to přijde jako blbost, když jim někdo chytí všechnu šlechtu a pak na ně jde vlak.

Jasně, jde to udělat jinak, třeba přidat náhodu (buď jako +-1s ke každému odeslanému útoku [tak je to na TWII, ne?] nebo jen pro funkci vlaku), nebo zvýšit limit ze 100ms na 1s plošně nebo třeba zamezit otevření nádvoří ve více panelech (odeslal by se vždy jen poslední, ostatní by byly neplatné, to by teprve byla síla). Ale myslím, že něco potřeba udělat bylo.

Ve světle toho všeho si myslím, že zvolili ještě docela konzervativní variantu "když vlaky, tak pro všechny". Kdyby bylo na mě, tak bych byl ten, kdo zvýší limit na 1s, 500ms nebo minimálně 250ms, protože samotný koncept vlaku je dost silný a trefovat ho neumím :)blush).

Jestli se Inno vydá cestou zapracování skriptů přímo do hry tak, abychom je postupně vůbec nepotřebovali, tak to beru jako vynikající přístup. V důsledku by to mělo znamenat implementaci funkcí, které hráči skutečně používají.
 

DeletedUser40698

Guest
Kolik musí mentor zadat úkolů respektive kolik musí učeň splnit úkolů aby dostal ocenění Zaučený a mentor ocenění Mentor?

Byl bych rád kdyby někdo odpověděl a také na jak dlouhý časový úsek tato akce je. Dík.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Aby dostal Mentor ocenění "Mentor", musí zaučit následující počet učňů:

St. 1 - 1 učeň
St. 2 - 10 učňů
St. 3 - 50 učňů
St. 4 - 250 učňů

Aby dostal učeň ocenění "Zaučený" musí úspěšnê absolvovat mentorský systém jako učeň.
 
Nahoru