DeletedUser
Guest
No, promiň, očividně jsi nepochopil a nebo nechceš pochopit. Jen ve zkratce.
Supporti nevidí důvod v tom cokoliv měnit... Oni totiž nevidí vůbec nic, ani to, že od počátku kmenů je s hraním supportů problém.
Hovoříš v jednom příspěvku o tom, jak jsou supporti pečlivě prověřováni a zároveň o tom, že můžou klidně používat mulťáky / a nebo ne a nikdo nic nezjistí. Není to trochu problém ?
Když říkám, že jsem jednoho člena týmu odhalil, tak tím myslím, že jsem ho odhalil a on se mi přiznal. Důkazy byly nezvratné a nebyl opravdu žádný důvod pochyb. Nechci to ale rozpatlávat, už kvůli hře.
Když mluvím o identitě, samozřejmě mám na mysli jedinečnou identitu postavy ve hře. Už jen samotná legalizace předávání účtů (důvody zde opravdu nechci rozpatlávat, vlastně ani nesmím) kvalitu hry velmi snížila.
Ale ano, máš pravdu, je tu spousta proradných a falešných lidí, jak mezi hráči, tak v týmu. Nemůžu nikdy mít jistotu, zda ten nebo onen mluví pravdu. To bych nikdy ani nechtěl. Stále ale platí, že co jsem navrhl, by veškeré problémy a obviňování, vlekoucí se od počátku hry, eliminovalo. Žádný skutečný důvod, proč by takové řešení bylo nevhodné, zde nepadl. Uváděním falešných a zástupných důvodů se tady někteří jen ještě více zbytečně shazují.
Supporti nevidí důvod v tom cokoliv měnit... Oni totiž nevidí vůbec nic, ani to, že od počátku kmenů je s hraním supportů problém.
Hovoříš v jednom příspěvku o tom, jak jsou supporti pečlivě prověřováni a zároveň o tom, že můžou klidně používat mulťáky / a nebo ne a nikdo nic nezjistí. Není to trochu problém ?
Když říkám, že jsem jednoho člena týmu odhalil, tak tím myslím, že jsem ho odhalil a on se mi přiznal. Důkazy byly nezvratné a nebyl opravdu žádný důvod pochyb. Nechci to ale rozpatlávat, už kvůli hře.
Když mluvím o identitě, samozřejmě mám na mysli jedinečnou identitu postavy ve hře. Už jen samotná legalizace předávání účtů (důvody zde opravdu nechci rozpatlávat, vlastně ani nesmím) kvalitu hry velmi snížila.
Ale ano, máš pravdu, je tu spousta proradných a falešných lidí, jak mezi hráči, tak v týmu. Nemůžu nikdy mít jistotu, zda ten nebo onen mluví pravdu. To bych nikdy ani nechtěl. Stále ale platí, že co jsem navrhl, by veškeré problémy a obviňování, vlekoucí se od počátku hry, eliminovalo. Žádný skutečný důvod, proč by takové řešení bylo nevhodné, zde nepadl. Uváděním falešných a zástupných důvodů se tady někteří jen ještě více zbytečně shazují.