DeletedUser
Guest
Naprosto souhlasím s pravidlem 2.
Tím, že by se mohlo neomezeně utočit na nepřátele by Casual dostal druhý dech.
Vše by začlo dávat smysl, protože když na sebe nemůžeme utočit, na-co je válka ?
Casual je jak zombí land, všichni nejsou ani živí ani mrtví.
Vím že innogames nerad dělá změny , ale jen tím, že poslechnou hlas hráčů se někam dostanou, konec konců, tvoří hru pro hráče, né pro sebe, tak proč se tak brání změně.
Tuto problematiku pochopila jen jediná společnost -Riot, a právě proto se těší titulem, nejhranější hra na světě.
Zkusme inno nějak přesvědčit aby povolil utoky mezi nepřátelskými aliancemi a zaručuji Vám že Casual ožije.
Ovšem pokud bude inno jen s usměvem číst tyto příspěvky tak akorát ztrácíme čas.
Vše bude při starém, jednou za čas bude new svět, bomba. Avšak pomaličku budou slézat se žebříku.
Tím, že by se mohlo neomezeně utočit na nepřátele by Casual dostal druhý dech.
Vše by začlo dávat smysl, protože když na sebe nemůžeme utočit, na-co je válka ?
Casual je jak zombí land, všichni nejsou ani živí ani mrtví.
Vím že innogames nerad dělá změny , ale jen tím, že poslechnou hlas hráčů se někam dostanou, konec konců, tvoří hru pro hráče, né pro sebe, tak proč se tak brání změně.
Tuto problematiku pochopila jen jediná společnost -Riot, a právě proto se těší titulem, nejhranější hra na světě.
Zkusme inno nějak přesvědčit aby povolil utoky mezi nepřátelskými aliancemi a zaručuji Vám že Casual ožije.
Ovšem pokud bude inno jen s usměvem číst tyto příspěvky tak akorát ztrácíme čas.
Vše bude při starém, jednou za čas bude new svět, bomba. Avšak pomaličku budou slézat se žebříku.
Naposledy upraveno moderátorem: