Kavárna - Casual 4

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
V této sekci můžete volně diskutovat na vše týkajíc se nového Casualu!
 

Lamač.

Uživatel
Registrovaný uživatel
Vidím, že na Casuálu je hráč a má vesnici, která má 13.506 bodů...
Co tam má za budovy? :eek:
 

Biblos

Zástupce administrátora
Člen týmu
Zástupce administrátora
Co třeba přímo v této sekci v informaci o světě? ;)
 

DeletedUser44180

Guest
Zdravím Vás .

Rád bych předem požádal, poprosil o vyjádření, komunikaci atd jen Kozmicz za suport team.

Jsem obyčejný řadoví hráč divokých kmenu. Občas od Vás zakoupím nějaké ty PB.
Proč zde vůbec píšu? Velice mě irituje situace na CASUAL 4.
Mam podezření,pocit a ne jenom já, že se tam objevuje útlak, nesvornost, nadržování, možná až zneužívání postavení ze strany suport teamu. Přijde mi to jako buzerace, šikana.

Řekneme si to od začátku z mého úhlu pohledu.
Klasicky se rozjel svět, tvořily se kmeny atd...
Po uplynutí času se ustaluje diplomacie světa a začíná převládat sila kmenů.
Byl sem v kmenů odkud tet fouká vítr směrem k Vám s postihem jiných hráčů, kmenů.
Můžu čestně prohlásit, že vedení-zakladatel daného kmene využívá ve svůj prospěch tak zvaný nouzoví zástup (zástup daný vedeni kmene pro případ absence,kontroly atd) u aktivních hráčů, kteří v dané chvíli nejsou online, anebo jsou neaktivní a díky daného účtu si vesele hraje dokud nehrozí zablokovaní, zrušení účtu se závěrem rozebraní daného hráče kmenem.
Přijdou mi nečestné praktiky dané osoby, neustále nahlašovat každou blbost, prosazováním si nadvládu přes suport team.
Beru na vědomí, že každý hráč má právo dělat to samé, ale proč???
-znepříjemňuje hru jiným
-při komunikaci nahlášeného ze suportem jde pocítit neochotu suportu k diskuzi a vyřešení daného ,,provinění,,
-když už mě někdo chce za něco soudit,trestat-proč není umožněno předložení důkazu,diskuze,vysvětlení, obhájení a tak dále
Pokud nemůžu vyhrát svět je hnus vybrat si cestu hlášením každé tečky v DK

S pozdravem věrný hráč DK
Dark-Duken

Předem děkuji za diskuzi a splnění prosby,žádosti v úvodu textu.
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Tvé otázky jsou velice nepřímé a těžko mohu vědět o jakých kmenech a hráčích mluvíš. Chceš-li řešit konkrétní situaci, musíš být opravdu konkrétní. Support tým hráče prověřuje převážně na základě nahlášení, takže pokud někdo má pocit, že jiný hráč pravidla porušuje, nahlásí nám to a i my to v zájmu pravidel hry prověříme. Pokud dojde k porušení pravidel hry, je naší povinností řídit se interními postupy a situaci správně vyhodnotit, hráče zablokovat či upozornit.

Pokud chceš řešit nějaké konkrétní hráče, je lepší se na nás (na mne) obrátit přes ticket systém.
 

DeletedUser44180

Guest
Nevyjadril sem se konkretne schvalne ke kmenum,hracum...chtel sem jen na to poukazat.Pri nahlasovani z jedne nebo z druhe strany ve skoro vsech tiketech dominoval jeden suport a uz se nam to zdalo az moc divne,slo i citit ze je to skoro zaujatos-naklonost vuci dane osobe....Ma hrac pravo se dozadovat jineho suporta,pripadne tebe?

Urcite jako suporti mezi sebou komunikujete a myslim si ze kdyz reknu spor dvou kmenu casual 4 budete vedet ktera bije :)
 

IamShaman

Uživatel
Registrovaný uživatel
Dobrý den,

Kozmicz rád bych se v ticketu obrátil přímo na vás. Jsem jeden z postižených. Poradíte mi jak na to?

Dekuji
 

Biblos

Zástupce administrátora
Člen týmu
Zástupce administrátora
Jasně, support může za to, že nenechá hráče, aby si vykládali pravidla po svém, ale vyžaduje jejich dodržování. Jaká to drzost od supportérů, že?