• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Kavárna - Classic

Kral Pivex

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Ahoj,
Jak přesně funguje: Rozestup mezi útoky - bez limitu ?
To znamená že nejsou aktivní ms ?
Takže když pošlu vlak, tak ho uvidím:
1. dopad: 08:00:01
2. dopad: 08:00:01
3. dopad: 08:00:01
4. dopad: 08:00:01
Ty ms jsou pouze skryté a nebo jsou úplně vypnuté? Když budou skládat vlak dejme tomu 4 lidi, tak se vláček seřadí podle toho kdo v rámci té dané vteřiny dříve poslal, ten dříve dorazí?

Půjde z 1 vesnice vyslat vláček s dopadem na stejnou vteřinu? Pokud ano, dá se nějakým způsobem chytit ten vlak? Nebo se prostě musí vesnice deffnout tak aby neprošlo nic ?

Tohle je pro mě velká neznámá, prosím o vysvětlení...
Díky :)
 

Miami Nights 1984

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
42
Ahoj,
Jak přesně funguje: Rozestup mezi útoky - bez limitu ?
To znamená že nejsou aktivní ms ?
Takže když pošlu vlak, tak ho uvidím:
1. dopad: 08:00:01
2. dopad: 08:00:01
3. dopad: 08:00:01
4. dopad: 08:00:01
Ty ms jsou pouze skryté a nebo jsou úplně vypnuté? Když budou skládat vlak dejme tomu 4 lidi, tak se vláček seřadí podle toho kdo v rámci té dané vteřiny dříve poslal, ten dříve dorazí?

Půjde z 1 vesnice vyslat vláček s dopadem na stejnou vteřinu? Pokud ano, dá se nějakým způsobem chytit ten vlak? Nebo se prostě musí vesnice deffnout tak aby neprošlo nic ?

Tohle je pro mě velká neznámá, prosím o vysvětlení...
Díky :)
Kdyby byly MS skryté tak by hra nedávala smysl a bylo by to o náhodě. Jsou vyplé úplně. Takže ano, vlak jde odeslat a uvidíš ho tak jak jsi napsal. Chytnout samotný vyslaný vlak (4 šlechtici) v té dané sekundě nejde. Čili chytat můžeš jedině tak jak si napsal, ten kdo dříve pošle ten dřív dojde.
 

Kluk s kamením

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
186
Přesně tak, vlak chytit samotný nelze, pokud je odeslán v jeden moment z jedné vesnice.
Pokud je zaslán ze dvou a více vesnic tak to lze chytit podporou a zase závisí na pořadí, musí to hráč poslat hned za prvního či druhého, třetího šlechtice.
 

Deleted User - 4100157

Guest
Díky @Kluk s kamením,
tak jsem se jednou přepsal a místo Classic jsem napsal Casual a už je z toho věda. :King Netušil jsem, že HP je něco jiného, rychlostí to odpovídá Classicu, vím že tento typ světů nazývají na různých jazykových mutací různě a jelikož tam žádný Classic teď nemají, tak jsem si myslel, že je to jejich oznáčení pro tento typ světů, protože to nesleduji pravidelně.:Yes
Hlavní pointa je stále v tom, že se dají nastavit různá nastavení, to že je někdo nechce nastavovat je věc druhá.:)
 

Kral Pivex

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Kdyby byly MS skryté tak by hra nedávala smysl a bylo by to o náhodě. Jsou vyplé úplně. Takže ano, vlak jde odeslat a uvidíš ho tak jak jsi napsal. Chytnout samotný vyslaný vlak (4 šlechtici) v té dané sekundě nejde. Čili chytat můžeš jedině tak jak si napsal, ten kdo dříve pošle ten dřív dojde.

Díky za vysvětlení, hezky popsáno. Již jsem pochopil. Přemýšlím nad tím co bylo zde napsáno a potřeboval bych ještě 1 věc dovyjasnit. Dva hráči útočí na 1 vesnici, kterou mají stejně daleko (napr. 2 pole), oba to výšlou ve stejnou vteřinu. Podle čeho se seřadí ty 2 útoky, když jsou MS vyple ? Nedokážu si na to odpovědět.

1s je spousta času a věřím ze 99% lidi to dokáže poslat v rámci 1 vteřiny.

Pokud to je tak ze dejme tomu:
hrac XXX to pošle v 1. polovině následující sekundy a hrac YYY to pošle v 2. polovině následující sekundy a útoky budou seřazeny:
1. XXX
2. YYY
tak je poněkud zavádějící tvrdit ze jsou MS vyple. Vyple nejsou, v tomto případě jsou využity k seřazení útoku.

PS: Neberte to tak ze bych do Vás chtěl rýpat, jen jsem s tímto systémem ještě nehrál a nechci skočit do světa, který neznám, když mám možnost si zjistit tyto informace dříve.

Díky s pozdravem Kral Pivex.
 

Miami Nights 1984

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
42
Díky za vysvětlení, hezky popsáno. Již jsem pochopil. Přemýšlím nad tím co bylo zde napsáno a potřeboval bych ještě 1 věc dovyjasnit. Dva hráči útočí na 1 vesnici, kterou mají stejně daleko (napr. 2 pole), oba to výšlou ve stejnou vteřinu. Podle čeho se seřadí ty 2 útoky, když jsou MS vyple ? Nedokážu si na to odpovědět.

1s je spousta času a věřím ze 99% lidi to dokáže poslat v rámci 1 vteřiny.

Pokud to je tak ze dejme tomu:
hrac XXX to pošle v 1. polovině následující sekundy a hrac YYY to pošle v 2. polovině následující sekundy a útoky budou seřazeny:
1. XXX
2. YYY
tak je poněkud zavádějící tvrdit ze jsou MS vyple. Vyple nejsou, v tomto případě jsou využity k seřazení útoku.

PS: Neberte to tak ze bych do Vás chtěl rýpat, jen jsem s tímto systémem ještě nehrál a nechci skočit do světa, který neznám, když mám možnost si zjistit tyto informace dříve.

Díky s pozdravem Kral Pivex.
Dá se říct, že v tomto případě vyplné nejsou. Je to tak, ten kdo klikne dříve v té sekundě - ten dojde dříve.
 

Kluk s kamením

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
186
Když startuješ běh 3.2.1 start tak vždycky někdo vyběhne dříve, ačkoliv výstřel byl ve stejný čas :)
Takže pravidlo platí vždy stejně, kdo dříve vyšle útok, ten dříve dopadne.
 

zeenCZ

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1
Nevím jestli to tu už není ,ale chtěl bych jenom potvrdit ,jestli myslíte vážně to že lze vyrabovat POUZE 5 tis surovin za den...myslím si že rabování je jedno z věcí co ukáže jak umí hráč hrát,právě proto si myslím že by byla škoda kdyby bylo takové omezení bylo.
 
Nahoru