• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Kavárna - Classic

1Rici

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
170
hej no, neukážem vám to, nie každý je stotožnený so štýlom kvantita>kvalita a hrá s 10 kmeňmi od začiatku štýlom cigánska férovka. Ja hrám iba s jedným kmeňom a nemám potrebu vytvárať 5 sesterských a k tomu ďalších XY spojenectiev, keď svet sa ešte ani nerozbehol a nie sú ani len 4 kontinenty z polovice zaplnené xD

Však to tu kritizuje kolega o stranu zpět, když sem dával screen všech 20 spojenectví kmenu RDM. My si z toho taky děláme srandu, takže v tomto se shodneme :)

Příště asi fakt budeme muset zase zamknout po měsíci kmeny a zakázat podpory mimo kmen, možná pak lidé pochopí, co je smysl classic světa a nebudou po týdnu tvořit aliance o 200 lidech.
 

Kluk s kamením

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
190
Já jsem totiž nikdy neviděl, že by na běžném herním světě kmeny měli tolik spojenectví a dohod o neútočení jako je to tady.
V nastavení je chyba, že je možné podporovat mimo kmen, což vede k tomu, že si kde kdo sežene podpory od neznámých hráčů, vede to k tomu, že hráči zakládají třicet kmenů a bojují proti jednomu.

Přišli jsme si zahrát a situace je taková, že nám denně hráči píši, že jim naše okolní nepřátelé píší, ať se přidají s útoky na nás.
MístoJméno kmeneBody celkověČlenovéBody na hráčeVesniceBody na vesnici
1 Code184.7441512.316454.105
2 T.L.P.166.2171511.081414.054
3 No01125.078158.339323.909

Ten strach z nás je asi tak mocný, že proti nám musí hrát 10 kmenů, aby dokázali s námi něco udělat..
  1. RDM
  2. Rdm.
  3. .RDM.
  4. Grogu
  5. Grogu2
  6. Peach
  7. Bzzz
  8. Peach.
  9. QUEEN
  10. QUEEN2
vs

Code :)
a na druhé straně mapy kontinent 54/44 je to stejné. Prostě Češi, co se očůrat dá, to se očúrá. To, že se hra jmenuje divoké kmeny neznamená, že člověk musí mít s sebou celý kontinent.
 

zelí999

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
5
Si musíš zvyknout, proti nejlepším se vždy spojují Ti co nic neumí :). Musí si s tím ten Code poradit. Dle TWS jim stejně dávají docela na frak.
Ale tak to vidíš i na jiných světech. 81... Poníci o 150 lidech si hned pár dní po startu pořídili spojence o dalších 2 kmenech :-D

Pak světy vyhrají lamky. Viz 78, kde jsem se s pár hráči regnul pozdě a stejně jsme dělali Darku potíže i s hráči co hru teprve začínali, jen neunesli nápor akcí :(
a sedět na minisrázku na 15 účtech v 5 lidech bylo nic moc :-D... Ale množství lidí nás prostě sejmulo. Smutný bylo, že my jako kmen o 5 mega bodech jsme měli v jeden čas větší deff rank, než kmen co stál proti tomu celkovému množství též a měl 30 mega :-D, začít možná o měsíc dřív, tak jsme to uhráli i v tom menším počtu.
Ale existuje prostě hranice, kdy počet vesnic převáží kvalitu, tak to je a na CZ serverech se už na to jede klasicky od startu :-D a když nemáš moc kamarádů, tak si založíš multi kterými špehuješ:-D

Ale hodně štěstí kódíci, budu Vás asi sledovat, na mě je ta rychlost moc enormní :-D zlatá 81 :-D
 
Naposledy upraveno:

1Rici

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
170
Kozmicz, Kubina?!

Proč na světě, kde si nikdo nemůže kupovat za prachy výhody (vlastně ani pořádně farmit) a všichni mají naprosto stejné podmínky existuje bodový limit na napadení hráče? Že to cpete na klasické světy i když je to zhovadilost už jsem překousnul, ale zde je to fakt totální úlet. Tady se na slabé hráče fakt nemají brát ohledy. Tuhle věc už nikdy na žádný classic nedávejte. Pls pls.
 

Time2Rush

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
7
No je to obrovský problém tie aliancie, na tom sa zhodneme, práve preto som bol proti zrušeniu ms, lebo som sa obával presne tohto, že sa vytvoria gigantické aliancie hneď od začiatku, kedže viem ako to chodí posledné roky na SK/CZ dk svetoch... a bez ms sa sám neubrániš proti presile, ak nemáš def, čo na začiatku sveta skoro nikdy nemáš.

Navyše nechápem ak fungovala ta predregistrácia a spawnovanie, keďže náš kmeň to rozhádzalo vážne ďaleko od seba, boli sme rozťahaní na území 30x40 poli, pritom čo som pozeral tak iné kmene boli nahusto na území 20x20. Prišlo mi to dosť nefér, a nechápem podľa čoho alebo prečo to tak bolo... 15 hráčov takto nariedko (na územi 30x40), to je dosť extrém keď sa všetky okolité kmene hneď pospájajú.
 

Deleted User - 4100157

Guest
Netušil jsem, že k ocenění oběti stačí dobýt sebe sama, myslel jsem že hráč musí ztratit poslední vesnici a ne jakoukoliv a ještě tím stylem, že si dobude vlastní. :D Ale ruku na srdce, na normálních světech takové ocenění se těžko dá získat, někde vůbec.

Zamknutý kmen a zákaz podpory jsou dvě odlišné věci, nemíchat dohromady. Byly světy, kde nešly podpory posílat mimo kmen, ale zamykat kmeny? To snad na normálních českých světech nebylo nikde, pak to zvýhodní ty, kteří se s někým dopředu domluví. Podpory mimo kmen nijak nesouvisí s diplomacií, kmeny se sice nepodpoří, ale jinak to hlavní body nemění. Co je smyslem Classicu? Byl tu jen jeden, tvrdit že to je smysl Classicu je dost odvážné. V té úvodní zprávě od DK Týmu je napsáno, že smyslem je staré nastavení světů, přitom je to lež jako věž, jsou zde nastavení, která dříve na DK nebyla - kmenové úspěchy, z hlediska českých DK omezený farm limit, absence ms, poslední dvě jmenované tady nikdy nebyly a skuteční konzervativci by si mohli vzít na paškál i pomocníka rabování a správce účtu. Pro změnu tu není prémiový účet na týden zdarma a ty se dávaly na každém světě. K řadě skutečně původním nastavením je tu dokonce odpor je nastavovat (kostel, balíčky surovin, paladin se zbrojnicí a pravidlo selského dvora asi je už definitivně kaput). Takže co je a co není smyslem Classicu bych byl opatrný. Máte tu svět bez přímých placených funkcí s rychlejším nastavením - to vám ke spokojenosti bude stačit, váš DK tým. :D

Když čtu ty nostalgické patosy, tak mám pocit, že jsem hrál úplně jinou hru než vy, nebo tu máte hodně selektivní paměť. Tahle hra nebyla nikdy o skillu hráčů. Dříve ve velkých kmenech včetně vítězných se většina hráčů jen vezla. Nejlepší útočník světa mi napsal doslova a do písmene, že mu manželka doma nadává, že musí skončit, to jsem skutečně zažil a více podobných příběhů, místo toho žrouti vesnic zadarmo po skončených hráčích hráli dál a nakonec vyhráli a získali diplom, většina tím, že jen roky dokázala civět na jednom světě a brát vesky zadarmo, to není ani zábavné ani akční. Přesně kvůli tomuto řada kmenů prohrála světy, že kvalitní hráči skončili a neměli náhrady, i když tam byly ještě další faktory jako např. lidi z DK Týmu, kteří rozdávali blokace, sice některé vyhodili, ale víte, DK Tým chyby nepřiznává a nenapravuje. Willibald tu stále chodí, na s9 měla bleskosvodka tři kmeny proti jeho kmenu, ty se také potom dokázaly rychle spojit do jednoho, co to Stará garda zatáhla, ty účty drželi zajímavými způsoby. Legendární pan jskalka proti kterému se spojily všechny mocnosti s16 včetně bývalých spoluhráčů. Už si nepamatuji přesně jestli to byl s10, s12 či kde to bylo do jedné hráčky bušili přes půl roku snad to byl i rok, byla permanentně pod útoky celou dobu než ji zničili, tolik promrhaného času pro ni, vysedávala tu po nocích ta by si zasloužila ocenění největší oběť českých DK všech dob. Sesterské kmeny byly také, jen se nazývaly akademie, protože se nabírali hráči, kteří později začali, což už dnes možné není. Tady dnes nikdo nechtěl ani zrušit fake limit, by mě zajímalo co by dělal pod 7 tisíci útoky. Jo, už vím, šel by si stěžovat sem na fórum na malost Čechů, jak jsou všichni proti němu nespravedlivý a holébal se tu fikcí o minulosti. :D

Dělo se vše, co dnes, jen kulisy byly trochu jiné. Duály, multiúčty, zakázané scripty byly větší nešvary než diplomacie, ale na tyto věci tu nevidím nářek a vím proč. :D

Kdyby Inno povolilo limit členů kmene 100, pak by vzniklo třeba 10 až 15 velkých kmenů a ty by si to rozdaly mezi sebou, jenže když takový kmen bude mít třeba 2 až 3 spojenectví, tak je to nakonec stejné jako kdyby měl 15členný 15 až 20 spojenectví, takže asi v čem by byl nakonec rozdíl? :D A hlavně Inno chce držet světy co nejdéle kvůli byznysu, takže zvolí druhou možnost.

Jestliže někdo si založí čárové kódy, aby zaujal/provokoval, upoutal na sebe pozornost, kmen nemá volné místo, může vyhrát jen 15 lidí, svět se nebude hrát roky, že by se mohla uvolnit místa, tak co se pak diví, že v nich vidí ostatní největší hrozbu a jdou proti nim? Opět, tato hra nikdy nebyla o skillu. Koaliční potenciál jste sami prohýřili, potenciální důvody vypisovat nebudu, to by bylo na dlouho a do jisté míry spekulace. Třeba někdo s vámi spojenectví uzavře, to asi také záleží i na vás, samo vám do klína nic nespadne, ale zase aby si spojenec nepřipadal jako užitečný hlupák, když vyhrát může jen jeden kmen. Podle mě si za to můžete sami a teď se chováte jako ti "malí Češi", které kritizujete. A tohle píšu aniž bych byl jakkoliv do té situace kolem vás zapojen a je mi jedno kdo to vyhraje a asi to vám i přeji, abyste to vyhráli, ale ten styl "všichni za to můžou, jen já jsem letadlo" je dost na palici.

Jendo, neblbni, potrháš mi bránici smíchy. Tak jsem se dlouho nezasmál. Největší outsider českých DK se kterým nechtěli hrát ani jeho kámoši ze sousedství tu bude psát kdo je lama? Ale třeba ses to už konečně naučil, abych Ti nekřivdil.
 

1Rici

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
170
Zamknutý kmen a zákaz podpory jsou dvě odlišné věci, nemíchat dohromady. Byly světy, kde nešly podpory posílat mimo kmen, ale zamykat kmeny? To snad na normálních českých světech nebylo nikde, pak to zvýhodní ty, kteří se s někým dopředu domluví. Podpory mimo kmen nijak nesouvisí s diplomacií, kmeny se sice nepodpoří, ale jinak to hlavní body nemění.

Však to nikdo nemíchá dohromady :D Jen to obojí udávám jako příklad nutného zla, kterým člověk předejde těmto situacím. Osobně nejsem fanouškem ani jednoho. Kmeny se uzamkly na prvním classicu a byly s tím jen problémy. Nicméně to i ty pomalejší jedince donutilo přemýšlet jinak a ty mega aliance se nevytvořily hned první týden, to bylo velké pozitivum :D Tyto věci opravdu diplomacii mění, možná si to jen nezažil na vlastní kůži :D

A co se nostalgického vzpomínání týče, tak co se tak koukám, tak to tu děláš jen ty :D Nikoho dalšího nevidím :D My ostatní se bavíme o classic světě, který by se měl hrát jinak než normální světy. A snad na to lidi brzo přijdou, bude to víc bavit i je samotné :D

No a k tomu, že hra nikdy nebyla o skillu, tak to je totální ptákovina :D Nevím, jaká byla tvá cesta od začátku DK, ale i staré světy rozhodovali mnohdy jedinci, kteří svým skillem předčili většinu hráčů tehdejší doby. A dnes kdy jsou světy malé to o to víc stojí na odhodlání a skillu jednotlivců :)
 

lukik224

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
3
Já jsem totiž nikdy neviděl, že by na běžném herním světě kmeny měli tolik spojenectví a dohod o neútočení jako je to tady.
V nastavení je chyba, že je možné podporovat mimo kmen, což vede k tomu, že si kde kdo sežene podpory od neznámých hráčů, vede to k tomu, že hráči zakládají třicet kmenů a bojují proti jednomu.

Přišli jsme si zahrát a situace je taková, že nám denně hráči píši, že jim naše okolní nepřátelé píší, ať se přidají s útoky na nás.
MístoJméno kmeneBody celkověČlenovéBody na hráčeVesniceBody na vesnici
1 Code184.7441512.316454.105
2 T.L.P.166.2171511.081414.054
3 No01125.078158.339323.909

Ten strach z nás je asi tak mocný, že proti nám musí hrát 10 kmenů, aby dokázali s námi něco udělat..
  1. RDM
  2. Rdm.
  3. .RDM.
  4. Grogu
  5. Grogu2
  6. Peach
  7. Bzzz
  8. Peach.
  9. QUEEN
  10. QUEEN2
vs

Code :)
a na druhé straně mapy kontinent 54/44 je to stejné. Prostě Češi, co se očůrat dá, to se očúrá. To, že se hra jmenuje divoké kmeny neznamená, že člověk musí mít s sebou celý kontinent.
Díky za info :) Aspon už vím jak vypadá naše diplo. A nebo ne? :)
 
Nahoru