- Počet poděkování
- 58
Ono se dá v kmenu spolupracovat? Já myslel, že kdo má v kmenu Riciho, tak vyhraje.
Sem si říkal že to šlo nějak hladce ty světy XDDDD
JK
Ono se dá v kmenu spolupracovat? Já myslel, že kdo má v kmenu Riciho, tak vyhraje.
Ono se dá v kmenu spolupracovat? Já myslel, že kdo má v kmenu Riciho, tak vyhraje.
Říkám ti Dane. Změň stranu. Buď kód!Jako asi stači rici a pár lidi co ho vystřída A počet těch lidi se odvíji od počtu bananu na hranici XD
Já nechci nikoho obhajovat ale myslím že je velký rozdíl spolupracovat v kmenu který se poskládá před startem (a trošku se znají a vědí o jejich kvalitách) než s kmenem kde se přijmou lidi až po začátku světa a teprve se seznamují. ) (ale to není váš problém, jen mi přijde posílat tokový screen trošku mimo mísu)
@1Rici je logické, že to vždy stálo o schopných jedincích, jenže to bylo vždy jen jádro kmene a zlomek těch hráčů. Ty světy trvaly roky, bylo to hodně o výdrži a možnostech v reálném životě a v životě se někam posuneš a třeba za 2 roky už nemáš tolik času atp. Dnes už ta výdrž není tolik podstatná. Myslím si, že hráči i hodně zlenivěli, ale tak nedá se divit, ne každý u toho chce sedět každou chvíli. Doporučil bych Ti přečíst si některé příspěvky o pár stránek dříve, především Time2Rush o tom jak kvalita hráčů upadla atp. Takže jsem si s tím tady nezačal, jen jsem reagoval na více příspěvků zde.Však to nikdo nemíchá dohromady Jen to obojí udávám jako příklad nutného zla, kterým člověk předejde těmto situacím. Osobně nejsem fanouškem ani jednoho. Kmeny se uzamkly na prvním classicu a byly s tím jen problémy. Nicméně to i ty pomalejší jedince donutilo přemýšlet jinak a ty mega aliance se nevytvořily hned první týden, to bylo velké pozitivum Tyto věci opravdu diplomacii mění, možná si to jen nezažil na vlastní kůži
A co se nostalgického vzpomínání týče, tak co se tak koukám, tak to tu děláš jen ty Nikoho dalšího nevidím My ostatní se bavíme o classic světě, který by se měl hrát jinak než normální světy. A snad na to lidi brzo přijdou, bude to víc bavit i je samotné
No a k tomu, že hra nikdy nebyla o skillu, tak to je totální ptákovina Nevím, jaká byla tvá cesta od začátku DK, ale i staré světy rozhodovali mnohdy jedinci, kteří svým skillem předčili většinu hráčů tehdejší doby. A dnes kdy jsou světy malé to o to víc stojí na odhodlání a skillu jednotlivců