Nápady na zlepšení hry

xxoxx

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
23
Mohu Vám tady vyjmenovat trilion důvodů proč jsou rozdíly mezi Méně zkušenými hráči + dobrými hráči, co zneužívají mechaniky ve svůj prospěch oproti dobrým hráčům.

Rozhodně to ale není morálka to je největší hloupost.

Začal bych třeba tím, že dobrý hráč je u hry 24/7 kdyby tolik času u hry trávil každý hráč, tak se tomu dobrému může přiblížit.

Mám jeden dotaz proč do hry dáváte tolik události, atd. věcí za pb. kdy ti dobří hráči jich mají na účtech desetitisíce a ti špatní hráči je nemají. Nemůže tím například vznikat rozdíl mezi chudáčkama malým hráčema a těmi velkýma? že by toto byl třeba Jeden z hlavních problémů????
 

xxoxx

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
23
Chtěl bych znát důvod, proč by dobří hráči měli být šikanování za to, že tu hru hrají dobře???? Jaký je k tomu důvod?

Proč ta morálka není oboustranná? Když už jste tak krátkozrací a o tom, že hře nerozumíte se ani bavit nemusíme, tak proč aspoň neplatí i pro malého hráče na velkého stejná morálka?

Upřímně je mi nějaká morálka totálně šumák, mě štve, jak svými rozhodnutími tu hru totálně zabíjete... pár let jsem to nehrál, ale jak jste za tu chvíli stihli tu hru dovést do .... je neskutečné. Hold takto to funguje, když to někdo dělá pro peníze a ne pro to, aby ta hra byla zábavná pro hráče a hrálo ji více lidí. Vám je v podstatě jedno, když tak hra umře vy jen a pouze přejdete na další hru, ze který budete mít prachy než ji zase postupem času necháte umřít. Je mi z vás a z toho co sem píšete za názory (slušně řečeno) dost smutno.
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
1.632
Mám jeden dotaz proč do hry dáváte tolik události, atd. věcí za pb. kdy ti dobří hráči jich mají na účtech desetitisíce a ti špatní hráči je nemají. Nemůže tím například vznikat rozdíl mezi chudáčkama malým hráčema a těmi velkýma? že by toto byl třeba Jeden z hlavních problémů????
Český herní tým neovlivní počet událostí. Události do hry běží, aby hráče zabavili a hráči mohli získat nějaké zajímavé položky do hry.
Pokud chceme, aby hra byla výdělečná - což určitě chceme, jinak by nebylo možné ji udržet naživu - jsou nutné i v událostech prémiové nákupy. Což je naprosto běžné, stejně jako v jiných hrách. A pokud si hráči mají zakoupit něco za skutečné peníze, musí jím to dávat nějakou výhodu, jinak by si to samozřejmě nikdo nekoupil.

Chtěl bych znát důvod, proč by dobří hráči měli být šikanování za to, že tu hru hrají dobře???? Jaký je k tomu důvod?

Proč ta morálka není oboustranná? Když už jste tak krátkozrací a o tom, že hře nerozumíte se ani bavit nemusíme, tak proč aspoň neplatí i pro malého hráče na velkého stejná morálka?
Já myslím, že každému je jasné, proč ve hře morálka je a jaký má smysl. Pokud bychom morálku vypnuli, tak je všem jasné, jak by to ve hře vypadalo. Slabší hráči by si vůbec neškrtli a svět by ovládli jen přední jednotlivci. Není to směr, kterým se budeme vydávat. Vypnutím morálky by hra ztratila časem spoustu hráčů, protože nikoho by nebavilo být hned dobyt.
 

1Rici

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
51
Morálka ty malé hráče stejně neochrání. Ti velcí je tak jako tak pohltí, jen je to stojí víc námahy. Akorát se to zneužívá v late game, kdy nastěhujete enemy do jejich zázemí nějakého prcka, který je otravuje v noci a oni s tím nemůžou nic dělat.

Ani to hloupé pravidlo 20:1 jim nepomůže. Obojí je v podstatě k ničemu, jen to se.. ehm štve zkušené hráče. Tedy přesně ty hráče, kteří do hry dávají nejvíc peněz. A jak víme, tak peníze jsou pro INNO TOP1, TOP2 i TOP3 priorita.
 
Naposledy upraveno:

xxoxx

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
23
Český herní tým neovlivní počet událostí. Události do hry běží, aby hráče zabavili a hráči mohli získat nějaké zajímavé položky do hry.
Pokud chceme, aby hra byla výdělečná - což určitě chceme, jinak by nebylo možné ji udržet naživu - jsou nutné i v událostech prémiové nákupy. Což je naprosto běžné, stejně jako v jiných hrách. A pokud si hráči mají zakoupit něco za skutečné peníze, musí jím to dávat nějakou výhodu, jinak by si to samozřejmě nikdo nekoupil.
OK, Takže Vás tady máme v podstatě na ozdobu a na dávání bonů bez udání důvodu? ještě něčemu jste prospěšný? Myslím, že vaše funkce by měla být spojovací mezi hráči a inno. proto když něco v samotné hře nefunguje a hráči si na to stěžují, tak by jste se to možná měli snažit předat dál, aby ta hra byla lepší?

Já myslím, že každému je jasné, proč ve hře morálka je a jaký má smysl. Pokud bychom morálku vypnuli, tak je všem jasné, jak by to ve hře vypadalo. Slabší hráči by si vůbec neškrtli a svět by ovládli jen přední jednotlivci. Není to směr, kterým se budeme vydávat. Vypnutím morálky by hra ztratila časem spoustu hráčů, protože nikoho by nebavilo být hned dobyt.
Každému to bylo jasné 10let dozadu. Psal jsem snad někdy, že je potřeba morálku vypnout? nevím, co si vymýšlíte něco co není pravda... Já jsem psal, že vzhledem k tomu, jak se hra za poslední roky posunula v různých aspektech je zapotřebí provést regulaci i v tomto směru (morálky) a to například omezení např. na první tři měsíce po začátku hry popřípadě zmenšení rozdílu morálky mezi velkým a malým hráčem tak, jak je nastavena současně.... Protože dobýjet vesnici na 50full nevím pro koho je prospěšné? velké hráče to nebaví... a současně pochybuji, že toto je ta věc, která by naučila malé hráče tu hru hrát....

Podtržená část je opravdu směšná... jestli si myslíte, že současné nastavení morálky vám prodlouží život dojné krávy o 1-2roky a déle je opravdu směšné... Asi všichni vidíme co vy a samotné ino pro hru dělate... chcete jen dojit dokud to jde a až to nepůjde, tak přejdete na jinou krávu... Neřikám, že vy na vývoj hry máte nějaký valný dopad, ale myslím si, že ani vy ani ino nemá zejem hru dělat lepší... Máte zajem pouze dojit...


Omlouvám se za svoji upřímnost, ale štve mě, co s hrou provádíte....
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
1.632
Ano a právě proto jsme to vylepšili, aby to bylo přehlednější, efektivnější a pro hráče použitelnější.
 

hqkr

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
3
Když vezmu s78 jako příklad, kde je asi 5500 hráčů a z toho jen 200 kmenů, tak vlastně dejme tomu, že s tímto plánovačem může pracovat hned od startu třeba 500 lidí (důvod jednoduchý, je potřeba alespoň vůdcovských nebo zakladatelských práv). Z těch 500 lidí ani dobrých 400 neví že tam něco takového je. Když vezmu, že tahle funkce se využívá až se ten svět rozehraje a začnou kmenové aktivity, tak už je třeba jen 30 kmenů -> přístup k tomu má dejme tomu 100 lidí... a pak když to vidím sám... tak z těch 100 lidí to zná max 5. Tak to že je to málo využívané je spíš to, že to je omezeno jen pro určitou skupin lidí. A málo kdo tady projde tutoriály nebo DK wiki. Lidi se tu hru učí tím že ji hrají a nebo od druhých. A tady možná je ten problém, že málo kdo to znal a ještě o to míň lidí s tím někdy dělalo.

Osobně jako jeden z mála já tohle využíval docela hodně. Hlavně jsem taky jeden z těch co to od někoho kdo s tím pracoval odkoukal. Plánovač útoků není úplně pomocník do startů kde těch kmenů je hodně (tím pádem i více lidí by k tomuto mohlo mít přístup). Vlastně mám doteď uloženy šablony ze starších světů kde jsme to využívali naplno. A třeba konkrétně s29 kde se plánovali akce třeba pro 30 000x. Ani nevím jak by se to jinak dělalo aby to mělo i nějakou úroveň než jak to provádí lidi přes RS. Kde prostě každý kmen v této době má špeha a hned někdo vynese kam kdo jde. Takže asi ocením, že to generuje šablonu a člověk už nemusí čisté bb kódy dávat do předem něčeho vytvořeného. Ale na druhou stranu si myslím, že zase něco tam se přidalo a něco dalšího se vzalo. Ono věřím, že asi na to bude reagovat málo lidí a skrz to jak je omezená tahle funkce pro lidi ale měl bych pár připomínek kde asi teda změnu k lepšímu já osobně zatím ještě moc nevidím.

Zhodnocení:
+ za vytvoření příkazů do šablony
+ že konkrétní hráč to má přímo v nádvoří

- za přehlednost kreslení (mapa)
- zbytečně povinně vyplňovat šablonu
- několik variant a v podstatě stejně asi všechny dokážou dělat to stejný.



Ano sice mám 2 kladná hodnocení ale v podstatě přehlednost v tom to docela zabíjí. Dřív si člověk vybral hráče, dal si k němu barvu jakou chtěl a zvolil si k tomu ze 2 variant (A/F). Možná to bylo moc triviální ale člověk nebyl omezen počtem vesnic pro označení. Jediné co ho vlastně omezovalo byla paleta barev pro přehlednost kde si člověk oddělil hráče jednotlivě. Možná si člověk řekne, jde to udělat i jinak. Ano asi vlastně stačí i 1-2 barvy ve výsledku a budu to vše označovat nějak do kupy a přímo to lidem generovat. Ale aspoň tam bylo velkým A nebo F kde člověk prostě viděl že třeba sem půjdu offky a tam fake. A teď tam jsou malé ikonky a ještě malé v rohu. Zkusil si v tom nakreslit příkazy pro hráče třeba se 100 vesnicemi ? že třeba půjde na 30 vesnic a ne jen na 2-3 když mám třeba účet do 5 vesnic a plánovač je úplně zbytečný ? Tohle je neskutečná pomůcka pro vedení kmenů kde se pracuje s řády stovek souřadnic a je tam potřeba mít přehled. Tzn. používám se nejvíc když jsou ty světy rozehrané a jde tam o nějaké kmenové hraní už. Já teď otevřel a když jsem zkusil si nakreslit příkazy pro sebe v tom a pak pro kamaráda, tak vlastně už ani nevím kdo kam jde. To zjistím až to bude na cestě, protože tam to automaticky dává jen 1 barvu a vidím ikonky. Aktualizace nám smazala v tom celý plán akce. OK, čert to vem asi jsme si to měli pohlídat, že někdo s tím bude dělat. Ale když bych tam měl teď nakreslit vše co tam bylo a co se tam mělo doplánovat, tak se v tom absolutně ten co to má organizovat nevyzná. Takže na jednu stranu snaha o zlepšení pro lidi na druhou stranu když už v tom nebude vůbec nikdo kreslit, protože to není přehledné, tak to taky k ničemu nepovede.

Určitě co bych vrátil, by byl ten systém barev. Pro programátora to zase tak pracná věc nemůže být, přidat/vrátit tam tu paletu barev. Ta mapa v tom plánovači to fakt potřebuje. Dále určitě bych zkusil nějak ještě poladit ten systém volby co vše musím mít vyplněno v té šabloně. Třeba si myslím, že ty jednotky tam nejsou úplně povinné a dokázal bych si to představit i bez toho. Jako už si tam organizátor vybírá jestli chce fake, full nebo podporu. A kdo neví co pod tím pojmem má poslat, tak se to dá vysvětlit 1 zprávou. Když vezmu v potaz to, že vlastně dotyčný hráč dostane přidělené příkazy přímo do nádvoří (což mě přijde jako fajn věc) možná by nebylo i špatné přidat aby to dotyčného i upozornilo, že tam obdržel nové pokyny. Třeba vyskočí mu oznámení nebo něco. A rovnou to ošetřit, že by si to upozornění přes oznámení dalo zapnout/vypnout někde v nastavené účtu.

Nevím kdo s tím jak moc pracuje. Ale jak jsme psal.. zná to pár lidí a ještě míň s tím dělá... takže snad to bude mít nějakou odezvu. Jinak si myslím, že za tu přehlednost do jaké se to teď dostalo v tom vidím ještě menší využití. Dřív se přes to dalo i krásně ve velkém sbírat bb kódy z mapy. Dneska už stejně jede každý na scriptech. Ale já třeba s tím pracoval hodně a bral raději bb kódy z toho. Chce to ještě pár změn aby se dalo napsat: " přehlednější, efektivnější a pro hráče použitelnější. "

" Efektivnější/použitelnější " možná o něco asi jo. Ale bez toho "přehlednější" to podle mě úplně nepůjde.

S pozdravem
hq
 

Tyran Římský

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
19
Přesně jak tu napsal Vojta, plánovač jsme ted spolu řešili, je tam několik přínosných věcí (zobrazení pokynů v nádvoří, automaticky vygenerovaná zpráva s pokyny), ale zrovna tak to má několik mínusů který ten plánovač dělají skoro nepoužitelný.

- nejsou tam barvy pro hráče, totálně to kazí dojem z nového plánovače, je to nepřehledné, nikdo nemá chuť v tom cokoli dělat. Paleta barev měla zůstat a naopak ji rozšířit, protože najit barvy pro 30tého hráče byl už fakt oříšek.
- proč jde naklikat pokyny jen pro 50 vesnic? My nemáme hrače co maji např. 200 offek, nebo 300 ofek, později 500 ofek? Takže jim budu dělat pokyny na 4x?
- nejdou dát do jednoho příkazu útoky ostré a faky. Takže budu muset udělat např. 3x pokyny pro ostrý a pak ještě třeba 3x pro faky, na každého hráče.. kterých mám 50 ?
- nejde nastavit časové rozmezí pro dopady útoků... chyba
- určitě bych hodně uvítal možnost zvolit, kdo pokyny v plánovači na té mapě vidi a kdo ne. Možná to tam ted je, ale podle návodu to vidí každ kdo má premium? Já nechci aby pokyny pro hráče A viděl hráč B.
- zadal sem cíle pro ostré útoky, uložil a šel klikat cíle pro fejky.. ale už sem na mapě neviděl ty zadané cíle pro ostré, až po uložení těch fejků. Což znamená, že fejky klikám naslepo a musím si pamatovat, kam jsem klikal ty ostré :)

Doladit, využít praxi a bude to krok vpřed.