• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Režim dovolená

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser32205

Guest
no ale prave to, co pises, nevyplyva z pravidel. pokud dostanes zastup bez instrukci, muzes ten zastup kdykoliv zrusit, a tim presunes odpovednost za ucet na majitele, to neni nic proti pravidlum. nasledne zbarbareni tim jde na triko majitele uctu. firma jasne rika : hej, majiteli uctu, pokud se nejakou dobu neprihlasis ( presne doby se mi ted nechce hledat, tam je rozdil mezi ucty s premiakem a bez premiaku ), tvuj ucet automaticky zanikne.
v pravidlech se operuje s terminem "smluvena doba", kdyz je zastup bez instrukci, smluvena doba neexistuje, to by nemelo automaticky znamenat ze smluvena doba je nekonecno, to by se melo upresnit.
v podstate mi jde o to, ze tohle co pises :

"A pokud neřekl, měl by správně ten zástup držet tak dlouho, dokud účet nebude pro permanentní zástup uzavřen"

podle mne nema oporu v pravidlech.


na anglickych kmenech je to sice podle mne ne celkem dostatecne, a prece jenom upresneno :


  1. If a player doesn't return 7 days after his announced date of return (make sure, there's an ingame proof for it!), his account may be nobled. The sitter has to send a ticket in this case, that the ennoblement has been started with mentioning, where to find the proof of the originally expected return.
  2. An account can be declared abandoned at 21 days continuous sitting if there is no sign of the owner’s return and the owner has left no notice of a return date.(Support must be informed of your intentions to noble the account.)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
.. to rio777 - problém je, že férový hráči zástup podobným způsobem neházejí a nezmizí ze scény..
.. to Biblos - ani já si nemyslím, že Tvůj výklad má oporu v pravidlech.. (a stejně tak jí nemá "pokud nejde o účet pod útoky a stačí jen kliknout"..)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser35035

Guest
Bleskosvodka: Ale házejí, sám jsem zastupoval kluka kterej dostal Zákaz počítače od rodičů a neřekl za kolik se vrátí. Když se potom vrátil zjistil, že uplynula doba 30 dnů a my ho začali rozebírat. Nebyl síce spokojen ale vědel co napsal a toleroval to :great
 

DeletedUser

Guest
.. jasně - stane se.. a když odmítne(nebo se na foru nepodepíše..) a pak ti hodí narychlo zástup.. zamítneš ho? Nebo ho příjmeš a budeš doufat, že se objeví..? Není to absurdní? Ten kdo je ochotnej pomoct má být odsouzenej k cca 80 dnům hlídání, bránění účtu a ten kdo ne, je z obliga..? A na základě čeho?
 

DeletedUser35035

Guest
No to se mi ještě nestalo. Z kmenů (spolu s akademii) ze 130 hráčů to tou zprávou potvrdilo 124 a 6 co to nepodpísali už v té době buď byli neaktivní nebo nečetli fórum.
 

DeletedUser

Guest
V tomhle případě bych byl opravdu na straně zastupujícího. Pokud někdo nedá žádné pokyny k plnění zástupu, tak to zastupujího nemůže zavazovat k tomu aby zástup řádně vykonával. Vykonávání zástupu by měla být svobodná vůle a né otročina, které budou zneužívat neaktivní hráči.

Osobně jsem zástupy bral vždycky velmi nerad, protože to pro mě byla vždy těžší úloha než starat se o svůj vlastní účet, navíc jsem cítil i větší zodpovědnost. Osobně bych zástup za podobné situace zkusil delegovat někomu jinému z kmenu, kdo má čas se o účet starat.
Měl by jses ale nejdřív obrátit na support, který by už měl mít s podobnými situacemi zkušenosti a může ti k tomu říct víc.
 

DeletedUser

Guest
.. delegovat zástup můžeš, ale pořád za něj odpovídáš..
.. problém s tickety je v tom, že se může snadno stát, že obdržíš jinou odpověď na dotaz a jinak to bude v případě problému.. V pravidlech se nikde nepíše, že zástupce je povinen vykonávat zástup "až do konce"..
 

DeletedUser

Guest
Ona je otázka jak zodpovídáš za něco, co ti někdo bez jakkékoliv dohody předá, podle mě je na tobě jak s takovým účtem naložíš (samozřejmě dle pravidel) a ukončení zástupu po delší době jako jedna z variant, by se mělo respektovat.

Je třeba vychytat mouchy v pravidlech, ale pokud se ten hráč obrátí na support tak může jenom získat, alespoň se bude mít v případě problému o co opřít.
 

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1.324
Nevím, co nepřesného vidíte na tomto:

7) Hráči se zpravidla v soukromých zprávách domluví, na jakou dobu bude zástup potřeba a co během zástupu bude s účtem činěno (uchovejte a vyžadujte tyto zprávy ve vlastním zájmu pro případnou obhajobu, kdyby vás zastupovaný nařkl z nějaké nekalosti). Pokud si majitel účtu po smluvené době účet nepřevezme zpět, zástupce může v zástupu pokračovat nebo zástup ukončit. Pokud bude zástupce pokračovat v zástupu i po smluvené době, musí se i nadále řídit odst. 6) tohoto §.

O rozhodnutí jestli pokračovat nebo ne, se hovoří pouze v případě, že je doba dohodnuta. Pokud dohodnuta není - končí až tehdy, kdy si hráč účet přebere, nebo kdy je účet pro permanentní zástup uzavřen. A tady roli PÚ nehraje - ten má vliv jen na to, kdy ten účet zešedne.
 

DeletedUser25426

Guest
Myslím, že problém je v tom, že pokud žadatel nedá instrukce a nedohodne dobu zástupu, nezavazuje se tím zastupující k zástupu až do konce a čekání na zbarbaření...
Naopak, kmen má právo rozhodnout o životě a smrti - za neaktivitu a účet rozebrat (doba neaktivity záleží jen na kmeni). Pokud tedy zástup ukončím a účet se rozebere, nemůže mě nikdo trestat - za svůj účet si každý odpovídá sám a v dnešní době není problém se lognout a dát vědět, co se děje. Pokud by neležel na ARO - což je asi opravdu jediná výjimka.
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru