Jsou i další faktory, které ovlivní kterou vesnici se rozhodnou obsadit, případně jestli se rozhodnu některou z nich obsadit než jen doly, kovárna a panský. Znovu opakuji, že kdo bude mít nízko doly, tak mu potrvá dlouho postavit vláček.
Třeba protože nebudou ms, nebude možné rozbít vláček z jedné vesnici a vím, že druhý hráč mě nemůže ohrozit, tak se zachovám jinak než na světě s ms a už mě to donutilo pozměnit priority oproti světu s ms.
Jasné, ja som to uviedol len ako jednu z možností a ako príklad. Faktorov je tam určite viacero. Ale z ekonomického a ziskového hľadiska by každý chcel prebrať prvú dedinu s najlepšou ťažbou si myslím.
Opakovaně tu bylo i speciálně pro Tebe napsáno, že je omezený (a to tedy dost nízko) farm limit a že půjde dost o surovinový managment. Samozřejmě rychlost rekrutace neovlivníš, jedině si postavit budovy na vyšší stupeň, takže ta rekrutace bude hrát pořád nevýhodně pro defaře. Alezase jde i o další faktory, kreré jsem už psal ráno.
S týmto tiež súhlasím, a v podstate to iste píšem aj v tom čo cituješ, že ísť def ako prvú dedinu je veľmi nevýhodné a spomaľujúce, a aj tak ti to nezaručuje bezpečie, pretože vo všeobecnosti sa off verbuje rýchlejšie ako def a rovnako tak off z jednej dediny je silnejšia ako def z jednej dediny.
Do hry za ty roky byla přidána řada funkcí, která tu hru zjednodušila - pomocník rabování, automatický vláček, strážní věž, dále výzkumy nejčastěji bývají jen jednostupňové, kostel většinou také nebývá, fake limit je málokdy zrušen a zlaté mince vyjma jednoho světa a některých speedů jsou pořád a na SK máte jen je.
Ale že zrušení ms nemusí být zjednodušení a že může lidi začít přemýšlet jinak (a už jsem tu psal, že při více vesnicích a více panských dvorů to může zjednodušit situaci i obránci) tu už bylo psáno opakovaně a nejen mnou.
No je veľa zmien, ktoré uľahčili hru, ktoré mi vadia, ten automatický vlak, veža, výskumy, zber surovín, to sú celkom dosť blbosti, hlavne tá veža a zber surovín je totálny hnus. Kostol som úprimne nikdy nemal rád, čiže za to som celkom rád, že už skoro na žiadnych svetoch nie je. Ale jasne, pridávalo to do hry ďalšiu vec, nad ktorou si musel vždy premýšľať pri útočení a bránení a hrať okolo toho. A k tomu fake limitu, tak to je možno aj dobre že ho už nerušia, mne osobne to nevadí, ja som rád, keď sa môžem vyšantiť a poslať stovky útokov, ale v dnešnej dobe hrá DK veľa starších ľudí alebo ľudia so slabšou psychikou
a tí sa vedia rýchlo psychicky zložiť keď na nich ide veľmi veľa útokov a vzdať to, čo ich nijako neospravedlňuje pravdaže, je to súčasť hry, ale stretol som sa veľakrát s takými prípadmi a niekedy mi tých ľudí bolo dosť ľúto
takže som celkom rád, že fake limit zostáva dosť často.
K tým ms ale, nepresvedčí ma asi nikto, že je to strategickejšie bez ms ako s ms. Poznám ľudí čo na to dosť nadávajú a aj z vlastnej skúsenosti mi to príde ako zjednodušenie hry a výhoda pre presilu/veľké kmene a vo všeobecnosti sa znižuje počet možností pri bránení.