• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Kavárna - Classic

Kluk s kamením

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
190
Esej pěkná, píšeš jako kdyby jsi měl čtyři vysoké školy z divokých kmenů včetně doktorátu, tak doufám, že tě uvidíme na startovní pozici ve hře.
Určitě budeš mít ve hře prostor nám ukázat, jak tu hru umíš :)

Vzhledem k tomu, že tady místo konstruktivní debaty se řeší nesmysli, které se vlastně hry netýkají, tak nebudu již reagovat. Pokud má někdo dotaz na hru co jak funguje nebo jak to nastavení ve finále ovlivní hru apod cokoliv, pište do zpráv prosím.

Mějte se hezky, nás určitě poznáte.
 

CheGuevara

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
55
Bál jsem se, že přijdu a budu muset vysvětlovat strašně jednoduché věci někomu, kdo je nechce chápat, což je šíleně vyčerpávající.

Díkybohu se objevil Time2Rush a ušetřil mě toho trápení, když to udělal za mě. Do puntíku se ztotožňuju s jeho argumenty.

Skill = schopnost vyhrát v přesile? Aha, aha.... Dřív ten pojem znamenal úplně něco jinýho. Nějak mě ta doba začíná předbíhat. Asi bych měl srovnat krok a rychle se zorientovat v moderním výkladu pojmů.
 

Miami Nights 1984

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
42
Bál jsem se, že přijdu a budu muset vysvětlovat strašně jednoduché věci někomu, kdo je nechce chápat, což je šíleně vyčerpávající.

Díkybohu se objevil Time2Rush a ušetřil mě toho trápení, když to udělal za mě. Do puntíku se ztotožňuju s jeho argumenty.

Skill = schopnost vyhrát v přesile? Aha, aha.... Dřív ten pojem znamenal úplně něco jinýho. Nějak mě ta doba začíná předbíhat. Asi bych měl srovnat krok a rychle se zorientovat v moderním výkladu pojmů.
Buď sis to špatně přečetl nebo si nepochopil. Že přesila je skill, sem nenapsal ani si to nemyslím :)))
 

Deleted User - 4100157

Guest
Ještě svět ani nezačal a už si hráči stěžují, což jsem tady předpovídal. :D
To že nedokážeš uhnúť keď dostaneš backtime, to beriem, to je asi jediná výhoda, ale backtime v tejto hre dávaš fakt málokedy, oproti chytaniu je to až skoro nulové číslo.
S dobýváním vesnic zpět, případně s vyčasováním útočníka při návratu vojska jsem se na DK setkával, nenazýval bych to, že je to skoro nulové číslo. Když už tu řečeno @Kluk s kamením máš 4 doktoráty z Divokých kmenů, tedy že jsi vyhrál hodně světů jak o sobě tvrdíš, tak by bylo dobré se pochlubit svým nickem, i když můžeš si cokoliv vymyslet, protože dle TW Stats nick Time2Rush nehrál ani na SK.

A práve takéto kmene týmto dostanu strašný boost. lebo s ms by si dokázal takých hráčov outplaynuť, teraz to nebude možné keď pôjdu takéto 2/3 kmene proti jednému, proste tým že maju viac dedín, urobia oni viac off ako vy def, urobia viac vlakov, a len to nejako pošlú a môžeš sa aj po*** neurobíš nič, budeš stratový na 100%.
Často je to o přesile. Když jsem hrál naposledy na s64 tak byla to sranda rozsekávat vláčky a brát vesnice zpět z mobilu při stěhování, ale tak mě nakonec udolali. Začal jsem později po startu a šel po nás daleko větší kmen, který začal dříve, asi měsíc jsem neztratil žádnou vesnici, resp. ji hned vzal zpět. Útočilo na mě několik hráčů, kteří měli dohromady cca 200 vesnic a já cca 25, donutil jsem je posílat všechny šlechtice v ostrých útocích, pak byli nuceni začít umět časovat podpory, dopadlo to po měsíci tím, že už jsem neměl žádné vojsko, už došly jednotky jak útočné, tak obrana v kelu. Sice jsem je potrápil, sice jim to trvalo více než měsíc, ale neměl jsem šanci proti přesile, kteří začali dříve, ale bylo mi to už tenkrát jedno, protože jsem odmítl členství u nich v kmenu a věděl jsem, že se budu stěhovat, takže jsem chtěl skončit a jen jsem je chtěl na závěr potrápit. Vždycky je to buď o přesile, anebo jestli se hráči rozhodnou hrát.

Ak stále nevidíš aký je v tom rozdiel, tak si pravdepodobne ešte nehral vysoký level DK a nebol pod stovkami/tisíckami útokov, alebo nehral proti obrovskej presile. Bez ms to aj tak nebude možné na tomto svete.
Mám pocit, že jsi na DK neměl nikdy tisíce vesnic. Tam už je to o něčem jiném.

Čiže za mna totálna somarina, ktorá zvýhodňuje slabých hráčov a znevýhodňuje tých dobrých.
Dobrý hráč postaví ten vláček jako první, ne jako druhý, nevidím v tom znevýhodnění dobrých hráčů a zvýhodnění slabších hráčů, ale přesně opačně.

Zbytek se mi už nechce citovat, takže ke zbytku:
Dám Ti za pravdu v jedné věci a to v té, že pokud budeš hrát 1vs1 a někdo na Tebe pošle vláček 4 šlechticů, tak Ti zbývá už jen vzít do rukou růženec a modlit se, aby to šlechtici nestáhli, a pak můžeš útočníka vyčasovat, tak jako na světě s ms, kde bys mu mohl ovšem ten vláček rozbít. Na stranu druhou je jedno, jestli by obránce jel off či def, protože pokud by jel i čistě jen def, tak to zpomaluje na začátku růst a ani plný selák def neubrání plný selák off, takže by obránce zabil jen prvního šlechtice, ale nezničil další šlechtice ani celou off. I tady by šlo využít třeba části vojsk a během doby po kterou má útočník prázdnou vesnici mu zkatovat kovárnu a panský dvůr a šlo by to zvládnout i v případě že bys pak přišel o vesnici, takže takový pozdrav na rozloučenou by ho naštval.

Co se týká získávání času, o kterém píšeš, tak je problém z hlediska obrany to, že tu nebude paladin.

Další problém je, že každý bude mít jen jednu vesnici, takže si nebude moct tu vesnici vzít zpět. Při více vesnicích máš pořád možnost útočníkovi vesnici vzít zpět i ve stejné sekundě, tam už se toho moc nemění, tedy, máš to dokonce jednodušší než na světě s ms, protože máš na to celou sekundu a pokud pošleš šlechtice hned po útočníkovi, tak už Tě on nevyčasuje s podporami.

Případně mohli (měli!:D) nastavit balíčky surovin, kdyby nastavili je, tak by hráč s jednou vesnicí mohl mít max jen 3 šlechtice, a ještě by ho ta stavba tří šlechticů vyšla dráže. Takže by se kmenová spolupráce mohla uplatnit více i v útocích, a pokud by na jednoho hráče utočilo více lidí, tak bude potřebovat stejně nakonec ještě více def, takže stejně je to o kmenové spolupráci. Pro změnu už by tu zase byl nářek, jak nejde postavit vláček šlechticů.

Bavíš mě tím, že píšeš o sobě jak jsi hrál velmi různá nastavení a tady si založíš noname nick a na nastavení jen:Bad:Bad:Bad. Čekal bych od zkušeného hráče, že buď už s tím má zkušenosti, případně to přijme jako výzvu a nikoliv že si přijde založit nick, aby jen nám sdělil, jak máme velmi špatné nastavení. @Kozmicz už jej stejně měnit nebude. Takže to lamentování od Tebe nepadá na úrodnou půdu.

Když se Ti nastavení světa nelíbí, tak není děláno pro Tebe a nehraj ho. Najdi si jiný svět. Jednoduché.
 

CheGuevara

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
55
Miami Nights 1984
Když na tebe někdo útočí a ty můžeš vyhrát pouze tehdy, když ti s obranou pomůže 10 lidí. To nejsi pak v přesile?

Dobrý hráč postaví ten vláček jako první, ne jako druhý, nevidím v tom znevýhodnění dobrých hráčů a zvýhodnění slabších hráčů, ale přesně opačně.
Blud dne. Co když jeho vesnici nechceš? Za normálních okolností bys sestřelil jednu šlechtu a potom mu trefil offku a zbytek šlechty při návratu do vesnice. Měl bys od něj klid a mohl se soustředit na svoje cíle. Takhle mu tu vesnici prostě vzít musíš a ještě k tomu dřív než udělá vlak.
 

Miami Nights 1984

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
42
Miami Nights 1984
Když na tebe někdo útočí a ty můžeš vyhrát pouze tehdy, když ti s obranou pomůže 10 lidí. To nejsi pak v přesile?

Dobrý hráč postaví ten vláček jako první, ne jako druhý, nevidím v tom znevýhodnění dobrých hráčů a zvýhodnění slabších hráčů, ale přesně opačně.
Blud dne. Co když jeho vesnici nechceš? Za normálních okolností bys sestřelil jednu šlechtu a potom mu trefil offku a zbytek šlechty při návratu do vesnice. Měl bys od něj klid a mohl se soustředit na svoje cíle. Takhle mu tu vesnici prostě vzít musíš a ještě k tomu dřív než udělá vlak.
Limit členů na kmen je 15. A ne 5 aby si dostal deff od zbylých pěti z jiného kmene.
 

Miami Nights 1984

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
42
Tak píšeš, když ti pomůže deset lidí :)). Přesila by to byla pro mě, pokud by většina lidí nebyla z jednoho kmene. Snad se nemýlím ale hra se jmenuje Divoké Kmeny.
 

Deleted User - 4100157

Guest
Dobrý hráč postaví ten vláček jako první, ne jako druhý, nevidím v tom znevýhodnění dobrých hráčů a zvýhodnění slabších hráčů, ale přesně opačně.
Blud dne. Co když jeho vesnici nechceš? Za normálních okolností bys sestřelil jednu šlechtu a potom mu trefil offku a zbytek šlechty při návratu do vesnice. Měl bys od něj klid a mohl se soustředit na svoje cíle. Takhle mu tu vesnici prostě vzít musíš a ještě k tomu dřív než udělá vlak.
1) Pokud hráč bude mít šlechtice, pak bude mít hezkou vesničku, kterou bych rozhodně nepohrdl, na TW Stats můžeš kontrolovat růst vesnic a panský dvůr přidává 512 bodů, to je obrovský nárůst. V tento moment vím, že hráč je pro mě hrozbou. Navíc na Classicu nepůjde ani zkracovat budovy.
2) Pokud bych o vesnici i tak z nějakého důvodu nestál, např. někdo jiný má pro mě významější vesnici, tak existují katapulty. Pošlu první útok na kovárnu a hned druhý za tím na panský dvůr a jsem na nějaký čas v bezpečí.
3) Pokud jsem rychlejší ve stavbě šlechty, tak už mám druhou vesnici (logicky si vezmu s panským dvorem), a tak si ji vezmu zpět, pokud nemám šlechtice či ani panský dvůr, řeknu hráčům v kmenu, že jde na mě šlechta, že to nemohu ubránit, takže buď ať mi pošlou podpory, nebo ať tu vesnici převezme někdo z nich zpět. Pak záleží jaké máš spoluhráče.
4) Pokud přijdu o vesnici a skončím jako poražený, pak jsem udělal něco špatně já a měl bych se z toho poučit a analyzovat, kde jsem udělal chybu či chyby sám, než kopat okolo sebe.
 

Time2Rush

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
7
Opäť sa skoro v každom argumente odvolávate na spoluhráčov v kmeni, na to aký máte kmeň, ako vám kmeň pomôže atd... Očividne tu nikto nepochopil pointu, ktorú som sa snažil vysvetliť, tak to napíšem stručne. Ak sa musím spoliehať na iných hráčov(spoluhráčov), a oni rozhodnú o tom, či ja prežijem alebo nie, a ja to nemôžem skoro vôbec ovplyvniť, potom to už nie je hra o skille a je to dosť smutné.

Esej pěkná, píšeš jako kdyby jsi měl čtyři vysoké školy z divokých kmenů včetně doktorátu, tak doufám, že tě uvidíme na startovní pozici ve hře.
Určitě budeš mít ve hře prostor nám ukázat, jak tu hru umíš :)

Úprimne som sa tešil, keď som zistil, že tu má byť classic, aj som sa sem chystal s pár hráčmi, ale potom čo odstránili ms sme sklamaní a uvažujeme nad tým, či to vôbec má zmysel, takže pravdepodobne ma tam neuvidíte.

S dobýváním vesnic zpět, případně s vyčasováním útočníka při návratu vojska jsem se na DK setkával, nenazýval bych to, že je to skoro nulové číslo.

Jasne som tam napísal backtime, nie dobývanie dedín späť, treba čítať s porozumením, a taktiež som napísal že v porovnaní s tým koľkokrát chytáš šľachtu je to skoro nulové číslo. Vysvetlím ešte takto na jednoduchom príklade, ak to nebolo jasné. Za 1 svet chytáš šlachtu tak 500x, a backtime dávaš možno tak 20-30x, aj to väčšinou iba early game, v late game sa backtime dáva fakt zriedkavo, za to v late game chytáš aj 50x šlachtu za 1 HU :)

Často je to o přesile. Když jsem hrál naposledy na s64 tak byla to sranda rozsekávat vláčky a brát vesnice zpět z mobilu při stěhování, ale tak mě nakonec udolali. Začal jsem později po startu a šel po nás daleko větší kmen, který začal dříve, asi měsíc jsem neztratil žádnou vesnici, resp. ji hned vzal zpět. Útočilo na mě několik hráčů, kteří měli dohromady cca 200 vesnic a já cca 25, donutil jsem je posílat všechny šlechtice v ostrých útocích, pak byli nuceni začít umět časovat podpory, dopadlo to po měsíci tím, že už jsem neměl žádné vojsko, už došly jednotky jak útočné, tak obrana v kelu. Sice jsem je potrápil, sice jim to trvalo více než měsíc, ale neměl jsem šanci proti přesile, kteří začali dříve, ale bylo mi to už tenkrát jedno, protože jsem odmítl členství u nich v kmenu a věděl jsem, že se budu stěhovat, takže jsem chtěl skončit a jen jsem je chtěl na závěr potrápit. Vždycky je to buď o přesile, anebo jestli se hráči rozhodnou hrát.

No vidíš, keby máš jedného, dvoch parťákov, tak možno by ste to aj proti tej presile dokázali otočiť a poraziť ich. Zase ale na druhej strane keby na danom svete neboli ms, tak nevydržíš viac ako mesiac, ale možno tak 1-2 týždne, lebo polovicu vecí, ktoré si využil pri bránení nebudeš schopný využiť bez ms. Preto neviem pochopiť, že si za zrušenie ms, a že nerozumieš na čo sa celú dobu snažím poukázať.

Bavíš mě tím, že píšeš o sobě jak jsi hrál velmi různá nastavení a tady si založíš noname nick a na nastavení jen:Bad:Bad:Bad. Čekal bych od zkušeného hráče, že buď už s tím má zkušenosti, případně to přijme jako výzvu a nikoliv že si přijde založit nick, aby jen nám sdělil, jak máme velmi špatné nastavení. @Kozmicz už jej stejně měnit nebude. Takže to lamentování od Tebe nepadá na úrodnou půdu.

To aký mám nick je úplne irelevantné, nepotrebujem aby ma náhodou niekto spoznal, chcel som si zahrať s čistým štítom iba s blízkymi ľudmi. DK som nehral nejakú dobu a classic je jediný server, na ktorý by som sa ešte vrátil, hra bez pb výhod. Ale som sklamaný z tých ms, a rýchlo ma prešla chuť na tento svet, a nie som jediný človek. Určite je takých ľudí viacero, preto to tu píšem.... A viac ako tisíc dedín som mal, o to sa starať nemusíš ;)


Dobrý hráč postaví ten vláček jako první, ne jako druhý, nevidím v tom znevýhodnění dobrých hráčů a zvýhodnění slabších hráčů, ale přesně opačně.

1) Pokud hráč bude mít šlechtice, pak bude mít hezkou vesničku, kterou bych rozhodně nepohrdl, na TW Stats můžeš kontrolovat růst vesnic a panský dvůr přidává 512 bodů, to je obrovský nárůst. V tento moment vím, že hráč je pro mě hrozbou. Navíc na Classicu nepůjde ani zkracovat budovy.
2) Pokud bych o vesnici i tak z nějakého důvodu nestál, např. někdo jiný má pro mě významější vesnici, tak existují katapulty. Pošlu první útok na kovárnu a hned druhý za tím na panský dvůr a jsem na nějaký čas v bezpečí.
3) Pokud jsem rychlejší ve stavbě šlechty, tak už mám druhou vesnici (logicky si vezmu s panským dvorem), a tak si ji vezmu zpět, pokud nemám šlechtice či ani panský dvůr, řeknu hráčům v kmenu, že jde na mě šlechta, že to nemohu ubránit, takže buď ať mi pošlou podpory, nebo ať tu vesnici převezme někdo z nich zpět. Pak záleží jaké máš spoluhráče.
4) Pokud přijdu o vesnici a skončím jako poražený, pak jsem udělal něco špatně já a měl bych se z toho poučit a analyzovat, kde jsem udělal chybu či chyby sám, než kopat okolo sebe.

K prvej vete sa celkom rozumne vyjadril aj CheGuevara.

K bodu 1) - určite radšej chcem prvú dedinu prebrať čo najlepšiu, a aj keď má daný človek pánsky, ale ťažby úplne odveci, tak ďakujem neprosím, určite nájdem lepšiu dedinu

K bodu 2) - riskovať celú offku hneď na začiatku, len kvôli tomu, aby som mu katol pánsky/kováča je nelogické, môžem dostať veľmi jednoducho backtime. Čiže tu sa opäť dostávame do bodu, kde sa musím spoliehať na svoj kmeň, takýto manéver môžem bezpečne urobiť, iba keď ma niekto zapodporí vopred, takže pri sólovej hre neuskutočniteľné.

K bodu 3) - áno, ak už máš lepší štart a máš druhú dedinu je to už lepšie, ale stále ak ti pôjde niekto na tú tvoju prvú pôvodnú dedinu, kde máš celú offku, tak o ňu prídeš po prebratí a si sa v podstate dohral, zostaneš bez vojakov, a ďalej ináč znova to isté, spoliehanie sa na iných hráčov, opäť celá pointa týchto príspevkov.... keby ale môžeš chytať, tak ak chytíš takto v early game niekomu vlak, zdržíš na dosť dlhú dobu, aby si sa potom mohol na neho pripraviť, poprípade urobiť nejaký protiútok :)

K bodu 4) sa nemá zmysel vyjadrovať :D

Buď sis to špatně přečetl nebo si nepochopil. Že přesila je skill, sem nenapsal ani si to nemyslím :)))

Nič v zlom, ale presne to z tvojich príspevkov dosť vyžaruje :D

Tak píšeš, když ti pomůže deset lidí :)). Přesila by to byla pro mě, pokud by většina lidí nebyla z jednoho kmene. Snad se nemýlím ale hra se jmenuje Divoké Kmeny.


To áno, ale nikde nie je napísané pravidlo, že každý ma hrať v preplnenom kmeni a s ďalšími 2 sesterskými kmeňmi a s ďalšími 3 spojenectvami ako to v dnešnej dobe na DK býva "in". A odobratím tých ms len tlačíte hráčov do toho, aby hrali presne takýmto štýlom, lebo ináč neprežiješ :D
 
Nahoru