- Počet poděkování
- 132
Pokud vím, tak světy a speedy by měly fungovat de facto stejně co do nastavení, až na to, že je rozdíl v tom, kolik a jací lidé mají práva to nastavovat
Myslím tím to, že dle mého názoru nastavení dominance na speedu má fungovat úplně stejně jako dominance na světě. A z tohoto pohledu nechápu nějaký "1 den držení dominance" v nastavení nebo co to je... Jako proč - v té dominanci se přesně dá nastavit požadovaná dominance, doba držení, upozornění na dominanci všem hráčům při dosažení určitého procenta (třeba 50 %) a asi ještě něco, no a když se to takhle nastaví, tak to funguje, jak má, tak nevím, proč na světech by to takhle fungovat nemělo. Je samozřejmě možné, že od doby, kdy jsem tyto informace získával, stihlo pomocí nějakých updatů hry povedených jak to s tou novou hlavní stránkou Inno tento systém nastavení dominance znefunkčnit, ale nepředpokládám to.
Co se týče úspěchů, z toho, co se zde píše, to vypadá, že si někdo v Innu chtěl ulehčit práci s naprogramováním, aby to fungovalo, jak má. Je logické, že těžko může být někdo vítězem světa, na kterém ještě nikým nebyla splněna podmínka vítězství
K supportu... Jsou věci, které by jeho členové prostě vědět měli, a tato mezi ně zcela jistě patří. Navíc se supporteři mezi sebou mohou radit. Tato neznalost je pouze důkazem všeobecného poklesů vědomostí lidí na DK. Jistě jsou v supportu stále lidé, co neví, jak funguje farm limit, dokonce to možná platí i o lidech ve speed týmu, takže se nelze divit, že někteří lidé nevědí, jak funguje dominance... Různé stránky na Wiki jsem sepsal zřejmě jen proto, aby trhaly internetové rekordy nejnečtenějších stránek všech dob Prostě mnoho informací je dostupných mnoha způsoby, akorát ten trend jde jiným směrem a už se nikomu nezdá dobré získávání výhody znalostí a pochopením hry, když může získat větší výhodu tím, že si nakoupí suroviny a zapne skripty a prémiové funkce.
Já sám v supportu byl, pliváno na mě bylo, je a bude, je to u lidí vykonávajících podobné funkce běžná věc. Mám na to ten názor, že když člověk dělá něco správně, byť se myslí spíš "správně, jak on myslí, že je správnost všeobecně vnímána", tak si to vždy obhájí a nemá se čeho bát - zveřejňování ticketů, hádek s hráči, zpochybňování kvality své práce apod., a tedy on sám nemá ani důvod, proč by někoho měl za takovéto chování trestat, když ví, že udělal, co měl, a nic neprovedl. Každý člověk je do určité míry neschopný, neznalý nebo líný, problém ale nastává, když to překročí určitou mez, kterou všichni vnímáme asi jinak, ale po jejím překročení už daná vlastnost nějak výrazně zhoršuje práci supportera tím, že způsobuje jeho chybování nebo nedostatečně odvedenou práci. A když někdo neví, jak funguje dominance, a ani si to nedokáže zjistit, tak asi svou činnost nevykonává dobře Dobrovolnost práce supportery šlechtí, ale nelze tím omlouvat nedostatky v jimi vykonané práci.
Dále - supporter má být od toho, aby pochopil, o co hráči jde, a dokázal mu s danou věcí pomoci, pokud je to možné. Není pro něj problém vyžádat si třeba i od hráče nějaké dodatečné vysvětlení apod. Takže nevím, proč by měl někdo být v supportu, aby "pochopil, jak je těžké hráči odpovědět na otázku". Samozřejmě nemá supporter nějak "otročit", chápu, že všechny informace nemusí být dostupné tím stylem, že i když je supporter nezná, během pár minut je najde nebo bude znát někoho, kdo je během chvilky najde, a pak je pochopitelné, že radši řekne, že neví, nebo problém kamarádsky přesune delegováním někomu jinému, než že by trávil hodiny snahou dopátrat se nějaké nedůležité informace. Pochybuji ale, že takové situace nastávají často, a toto určitě nebyl ten případ.
Vzdáleně to může souviset s jiným problémem supporterů, a to je odtržení od reality. Prostě je jasné, že řada z nich DK nehraje nebo třeba jen v malé míře, a i ti, co to hrají ještě celkem dost, jsou poměrně zkušení a mívají v kmeni většinově další zkušené hráče, což logicky moc nepomáhá tomu, když se pak někdo snaží pochopit problémy nováčků nebo jak myslí hráči, a navíc tato izolace ještě způsobuje, že se pak takoví lidé nedozvídají třeba o tom, že má někdo problémy se supportem, protože neexistují hráči, kteří by k nim informace donesli, čímž se dostávám k tomu, že zde morybundem popisované nezažití situace způsobené neochotou supportu během působení v něm asi nebude tím, že by takové situace nenastávaly...
Co se týče úspěchů, z toho, co se zde píše, to vypadá, že si někdo v Innu chtěl ulehčit práci s naprogramováním, aby to fungovalo, jak má. Je logické, že těžko může být někdo vítězem světa, na kterém ještě nikým nebyla splněna podmínka vítězství
K supportu... Jsou věci, které by jeho členové prostě vědět měli, a tato mezi ně zcela jistě patří. Navíc se supporteři mezi sebou mohou radit. Tato neznalost je pouze důkazem všeobecného poklesů vědomostí lidí na DK. Jistě jsou v supportu stále lidé, co neví, jak funguje farm limit, dokonce to možná platí i o lidech ve speed týmu, takže se nelze divit, že někteří lidé nevědí, jak funguje dominance... Různé stránky na Wiki jsem sepsal zřejmě jen proto, aby trhaly internetové rekordy nejnečtenějších stránek všech dob Prostě mnoho informací je dostupných mnoha způsoby, akorát ten trend jde jiným směrem a už se nikomu nezdá dobré získávání výhody znalostí a pochopením hry, když může získat větší výhodu tím, že si nakoupí suroviny a zapne skripty a prémiové funkce.
Já sám v supportu byl, pliváno na mě bylo, je a bude, je to u lidí vykonávajících podobné funkce běžná věc. Mám na to ten názor, že když člověk dělá něco správně, byť se myslí spíš "správně, jak on myslí, že je správnost všeobecně vnímána", tak si to vždy obhájí a nemá se čeho bát - zveřejňování ticketů, hádek s hráči, zpochybňování kvality své práce apod., a tedy on sám nemá ani důvod, proč by někoho měl za takovéto chování trestat, když ví, že udělal, co měl, a nic neprovedl. Každý člověk je do určité míry neschopný, neznalý nebo líný, problém ale nastává, když to překročí určitou mez, kterou všichni vnímáme asi jinak, ale po jejím překročení už daná vlastnost nějak výrazně zhoršuje práci supportera tím, že způsobuje jeho chybování nebo nedostatečně odvedenou práci. A když někdo neví, jak funguje dominance, a ani si to nedokáže zjistit, tak asi svou činnost nevykonává dobře Dobrovolnost práce supportery šlechtí, ale nelze tím omlouvat nedostatky v jimi vykonané práci.
Dále - supporter má být od toho, aby pochopil, o co hráči jde, a dokázal mu s danou věcí pomoci, pokud je to možné. Není pro něj problém vyžádat si třeba i od hráče nějaké dodatečné vysvětlení apod. Takže nevím, proč by měl někdo být v supportu, aby "pochopil, jak je těžké hráči odpovědět na otázku". Samozřejmě nemá supporter nějak "otročit", chápu, že všechny informace nemusí být dostupné tím stylem, že i když je supporter nezná, během pár minut je najde nebo bude znát někoho, kdo je během chvilky najde, a pak je pochopitelné, že radši řekne, že neví, nebo problém kamarádsky přesune delegováním někomu jinému, než že by trávil hodiny snahou dopátrat se nějaké nedůležité informace. Pochybuji ale, že takové situace nastávají často, a toto určitě nebyl ten případ.
Vzdáleně to může souviset s jiným problémem supporterů, a to je odtržení od reality. Prostě je jasné, že řada z nich DK nehraje nebo třeba jen v malé míře, a i ti, co to hrají ještě celkem dost, jsou poměrně zkušení a mívají v kmeni většinově další zkušené hráče, což logicky moc nepomáhá tomu, když se pak někdo snaží pochopit problémy nováčků nebo jak myslí hráči, a navíc tato izolace ještě způsobuje, že se pak takoví lidé nedozvídají třeba o tom, že má někdo problémy se supportem, protože neexistují hráči, kteří by k nim informace donesli, čímž se dostávám k tomu, že zde morybundem popisované nezažití situace způsobené neochotou supportu během působení v něm asi nebude tím, že by takové situace nenastávaly...