• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Mohli by vylepsit

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Však podobný svět jsme spustili nedávno - S38
Rychlost hry je 2, bez kostelů, bez vlajek, dokonce také bez lučištníků, abychom dali naprostý základ hry. Jasně, počet hráčů v kmenu nemůžeme nastavit na neomezený či 1000, musíme brát v potaz celkový počet hráčů a k číslům, ke kterým jsme dosahovali v době rozkvětu hry, bohužel už těžko dosáhneme.

Ohledně prémiových funkcí jsem psal už výše.

Na .nl tak před 3 roky, v době, kdy tam nemohlo být více než 80.000 hráčů, odstartoval svět s neomezeným počtem členů kmene.

Jinak s tím předškoláctvím: Na S17 jsem zažil hru asi 7leté hráčky dozorovanou její matkou.
Fcéčkův asi 8letý bratr dokázal vyhrát speed.
Lidí, kteří se naučí číst a psát ve 3 letech, je mnoho. Mají do 7 let (s odkladem) 4 roky na to naučit se aspoň trochu hrát DK. Myslím, že se to dá zvládnout. Bohužel z etického hlediska je to pak velký problém, protože to většinou vede už u takto malých dětí k závislosti na PC.
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Proč vypínat prémiové funkce, když spoustu z nich usnadní hráčům hru a mohou se tak věnovat příjemnějším věcem, než jen klikáním vojska, zadáváním staveb apod.? Spoustu hráčů nemá tolik času, aby zvládalo hrát s více vesnicemi, a právě proto je zde správce účtu, pomocník na rabování, díky čemuž hráči mohou hrát naplno, aniž by u toho museli sedět 12 hodin denně.

Vlajky na každém světě nejsou, obchodování s prémiovými body je určeno zejména pro ty hráče, kteří by si jinak prémium nemohli dovolit zakoupit. Takto si na něj mohou "sami vydělat".

Zkracování staveb? Ano, to je určitě prémiová funkce, která dává velké výhody tomu, kdo ji používá. Bohužel deaktivace této funkce na některém světě se nechystá.

K 1. argumentu:
Prémiové funkce jako PR a SÚ byly různě po světě zavedeny na speed kola, z toho PR i na ta česká. Hráč bez PR i hráč s PR musí sedět u 6hodinového speedu 6 hodin. Když ne, oba riskují stejnou měrou. Proč tedy PR na speedech je? Je to přitom Tvé rozhodnutí. Ano, jistě bylo argumentem i snížení počtu skriptařů, bohužel tento efekt se moc nedostavil. Hráči dál provozují duály a multiúčty a skriptaři z 60 nebo víc % dál používají skripty - kdo ne, většinou důvodem pro jeho rozhodnutí nebyl PR, ale strach z banu nebo náhlé prozření mysli, že hrát s nimi ničí hru jemu i ostatním.

Před 5 lety zde byl jen PÚ. PÚ poskytoval méně výhod oproti dnešku, účet bez PÚ poskytoval rovněž menší pohodlnost než dneska. Přes oba pokroky jsou dál a dál zaváděny do hry další prémiové funkce.
Ty už jsou značně nadbytečné a poskytují jasnou herní výhodu.
SÚ co vím je v podstatě obdoba buildingbotu, který je zakázaný. PR je obdoba zakázaného farmskriptu a PR v kombinaci s nepovoleným skriptem je jen o něco méně efektivní než zakázaný farmbot. Prostě když se něco platí, je to v pořádku, když ale někdo vymyslí svůj vlastní způsob, jak dosáhnout téhož, dostane ban? Kde je férovost?
Přímé prémiové herní výhody jako nákup surovin a zkracování doby výstavby, to na DK nepatří už vůbec. Kdysi dávno se tato hra pyšnila právě tím, že přímé herní výhody na ní nejsou, to je však minulost. Nesprávnost tohoto systému nikdo neobhájí.
Kdo má tyto funkce rád? Ten, kdo platí. Člověk, kterému je to jedno, je spíš pro, protože v případě nutnosti toho právě on může sám využít a je to pro něj příjemný bonus navíc. A kdo tyto funkce rád nemá? Všichni rozumní, kvalitně hrající hráči vyznávající tradiční hodnoty a toužící po spravedlivém boji. Těchto hráčů však stále ubývá - hra o ně přichází v důsledku ztráty jejich zájmu o hru buď z časových důvodů, nebo omrzení či znechucení novinkami. Nejsou pro majitele hry lukrativní, proto jsou úmyslně přeslýcháni a přehlušováni. Je to správné? Určitě ne.

Sám jsi mezi tyto tradiční hráče patřil. To, co píšeš, jsou "oficiální názory". Je škoda, že člověk nemůže znát ty opravdové, lidské.
 

DeletedUser2005

Guest
...ano,přesně o tom se snažím celou dobu psát...děkuju že alespoň někdo osvětlil mé názory a celkový pohled na věc...
Začínal jsem hrát na Německých serverech v roce 2003 a hraju bez přestávky,tudíž myslím mám tak trochu právo posuzovat,jak se světy mění,škoda že k horšímu...tím nechci napadat přidávané bonusy,které vytvářejí možnost účelné hry i pro ty,kteří by si při běžných funkcích,když budu upřímnej,ani neškrtli v soupeření s kvalitními hráči...jde však o pokrok,jde o realitu,která se odráží i zde,v této krásné hře,která byla v počátcích založena na konkrétním umění každého jednoho hráče...
A ano,rád bych se ještě nekdy přihlásil na svět,jako byla řada od sv.1 až po dejme tomu sv.6...je samozřejmé,že kozmi hájí zájmy inno,vzhledem ke svému postu,který vykonává s trpělivostí a přehledem,ale jsem přesvědčen,že nejen on,ale i dalších několik supportérů,adminů atd,kteří si tím širokým spektrem hry od jejího spuštění procházejí,ten "čestnej a zdravej boj" to čisté zápolení o každý kousek mapy,také trochu postrádají...ruku na srdce,jen si to přiznejte...
Možnostmi všechno si koupit,je již v počátku každého nového světa de-facto rozhodnuto,kdo bude dominovat,což kvalitním,ale ne již tolik majetným hráčům bere chuť něčeho takového se zúčastnit...a jak jsem psal,hraji jedenáct let,setkal jsem se s mnohými z vás na poli bitevním a zodpovědně si troufám říct,že devadesát procent z těch opravdu rytířů a válečníků,již hru opustilo právě kvůli jejímu komerčnímu základu...je to o skutečnosti,že na té pomyslné startovní dráze má svůj startovací blok každej někde jinde...
A nejspíš nebudu daleko od pravdy když napíšu,že tím to ještě nekončí...v brzké době to bude tak,že si hned na začátku hry někdo bude moci koupit již hotovou vesnici plnou armády a nejspíš také budou dokupitelné funkce,jako zrychení jednotek při útoku nebo podpoře,za příslušnej obnos...potom už asi nebude třeba ani řešit rychlost nastavení světa...což...?...atd...
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
K 1. argumentu:
Prémiové funkce jako PR a SÚ byly různě po světě zavedeny na speed kola, z toho PR i na ta česká. Hráč bez PR i hráč s PR musí sedět u 6hodinového speedu 6 hodin. Když ne, oba riskují stejnou měrou. Proč tedy PR na speedech je? Je to přitom Tvé rozhodnutí. Ano, jistě bylo argumentem i snížení počtu skriptařů, bohužel tento efekt se moc nedostavil. Hráči dál provozují duály a multiúčty a skriptaři z 60 nebo víc % dál používají skripty - kdo ne, většinou důvodem pro jeho rozhodnutí nebyl PR, ale strach z banu nebo náhlé prozření mysli, že hrát s nimi ničí hru jemu i ostatním.

PR jsme do hry přidali proto, abychom hráčům zpříjemnili hraní speedů, aby nemuseli celé kolo zdlouhavě klikat a posílat útoky a také, abychom eliminovali používání nepovolených skriptů. V tomto bodě ti totiž musím oponovat, neboť počet hráčů, kteří používají farmskript a jim podobné skripty se výrazně snížil. Odhadem o takových 60 až 70%, nevím tedy odkud čerpáš své údaje, když nemáš absolutní přístup k interním informacím o používání skriptů.
Samozřejmě, hráči co skripty používají i nadále tu jsou stále a vždycky budou. Zatím bohužel nemáme prostředky k tomu toto nekalé hraní na 100% ze hry odstranit.


SÚ co vím je v podstatě obdoba buildingbotu, který je zakázaný. PR je obdoba zakázaného farmskriptu a PR v kombinaci s nepovoleným skriptem je jen o něco méně efektivní než zakázaný farmbot. Prostě když se něco platí, je to v pořádku, když ale někdo vymyslí svůj vlastní způsob, jak dosáhnout téhož, dostane ban? Kde je férovost?

Kde je férovost? Copak InnoGames tuto hru vytváří ve svém volném čase a nechce z ní profitovat? Prémiový účet a ostatní prémiové funkce jsou jediným ziskem pro firmu ze hry, proto je absolutně nemožné, aby jiní hráči vytvářeli různé pomůcky a skripty, které by tyto placené funkce nahrazovaly.

Přímé prémiové herní výhody jako nákup surovin a zkracování doby výstavby, to na DK nepatří už vůbec. Kdysi dávno se tato hra pyšnila právě tím, že přímé herní výhody na ní nejsou, to je však minulost. Nesprávnost tohoto systému nikdo neobhájí.

Ohledně nákupu surovin jsem se už vyjadřoval a pravý důvod toho, proč se to zavedlo jsem uvedl. Zkracování doby výstavby jsem už také komentoval, naprosto souhlasím s tím, že to ovlivňuje hru, na druhou stranu je však nutné uvést, že hráči si přejí zejména rychlé světy a toto je také trochu způsob, jak hru urychlit.
Bohužel zatím Inno neplánuje spustit svět bez zkracování, pokud by se k tomu rozhodli, určitě bych o takový svět požádal i u nás.

Sám jsi mezi tyto tradiční hráče patřil. To, co píšeš, jsou "oficiální názory". Je škoda, že člověk nemůže znát ty opravdové, lidské.

Vždy se snažím najít nějaký kompromis mezi hráči a vývojáři hry. Hra musí být zisková, jinak nám ji tu zavřou, ale samozřejmě hra musí hráče bavit a proto se náš herní tým snaží dělat maximum. O tom, zda je to podle každého dostatečné, nechť už každý posoudí sám...

A ano,rád bych se ještě nekdy přihlásil na svět,jako byla řada od sv.1 až po dejme tomu sv.6...je samozřejmé,že kozmi hájí zájmy inno,vzhledem ke svému postu,který vykonává s trpělivostí a přehledem,ale jsem přesvědčen,že nejen on,ale i dalších několik supportérů,adminů atd,kteří si tím širokým spektrem hry od jejího spuštění procházejí,ten "čestnej a zdravej boj" to čisté zápolení o každý kousek mapy,také trochu postrádají...

Však světy s podobným nastavením spouštíme, jen počet členů je limitován, k čemuž nás bohužel přinutil celkový počet hráčů, který je nižší oproti začátkům a rozkvětu této hry.

ruku na srdce,jen si to přiznejte...
Možnostmi všechno si koupit,je již v počátku každého nového světa de-facto rozhodnuto,kdo bude dominovat,což kvalitním,ale ne již tolik majetným hráčům bere chuť něčeho takového se zúčastnit...a jak jsem psal,hraji jedenáct let,setkal jsem se s mnohými z vás na poli bitevním a zodpovědně si troufám říct,že devadesát procent z těch opravdu rytířů a válečníků,již hru opustilo právě kvůli jejímu komerčnímu základu...je to o skutečnosti,že na té pomyslné startovní dráze má svůj startovací blok každej někde jinde...

Podívejme se na ostatní hry u konkurencí, která hra v dnešní době není komerční? Která se nesnaží profitovat? Ono je opravdu těžké hru uživit jen z prémiového účtu, v dnešní době na DK navíc nemožné. Pokud porovnám naši hru s ostatními hry, stále zde rozhoduje styl a umění hry, taktika, spolupráce s ostatními. V jiných hrách člověk nemusí znát téměř ani pravidla hry, stačí nakoupit drahokamy, diamanty a podobné vymoženosti a má mnohem větší výhody, než u nás. S porovnání s ostatními hry mi nepřijde DK o pěnězích. Pokud tedy takoví hráči přešli na jinou podobnou hru, opravdu by mě zajímalo na jakou.

A nejspíš nebudu daleko od pravdy když napíšu,že tím to ještě nekončí...v brzké době to bude tak,že si hned na začátku hry někdo bude moci koupit již hotovou vesnici plnou armády a nejspíš také budou dokupitelné funkce,jako zrychení jednotek při útoku nebo podpoře,za příslušnej obnos...potom už asi nebude třeba ani řešit rychlost nastavení světa...což...?...atd...

Nemám informace o přidávání dalších prémiových placených funkcí, ale osobně zde tvé návrhy od vývojářů hry neočekávám...
 

DeletedUser40338

Guest
Nemohu jinak než souhlasit :)

Nákup surovin je sice pohodlný způsob, jak přijít k surovinám, resp. získat PB pro studenty, školáky a další hráče co nechtějí, ať už z jakýchkoli důvodů, utrácet za hru peníze.

Ovšem jediná prémiová funkce, kterou uznávám jako potřebnou, je prémiový účet. Všechno ostatní je jenom komerční záležitost, která prostě zvýhodní hráče, kteří jsou schopní za jeden den utratit stovky/tisíce PB za suroviny/zkrácení stavby. Možnost koupit si za body i vlajky beru spíš jako posměch, protože nevím o nikom, kdo by vlajky za PB kupoval, když za každého šlechtice je jedna šedivka ;)

Kdyby to bylo tak, jak píše support, že kupování surovin je hlavně možnost pro hráče si vydělat PB, proč potom Inno nepodpoří větší měrou kreativitu a ochotu mladších hráčů se do hry zapojit? Občasné soutěže o doslova 'pár' bodů pro pár vyvolených, co zvítězí, nelze brát ani nějak moc vážně, vzhledem k tomu, jak velkou hráčskou komunitu DK mají.

Řešením by byly denní úspěchy ve hře (útočník, obránce, lupič, rabovač, velmoc) ohodnotit nejen pitomou vlajkou a zápisem na profilu, ale třeba právě PB či týdenním PÚ či SÚ. Stejně tak i ostatní úspěchy ohodnotit lépe, než je tomu doposud.

Nechtít za správce účtu stejný počet PB jako za PÚ (kdyby Inno záleželo na službě hráčům, tyto dvě funkce spojí v jednu). Jenže jak tady bylo psáno, ten kdo platí, hraje prim.


Zkrátka, naprosto změnit přístup k obyčejným lidem (jako jsem já například), co chtějí hrát hru, kterou znají už X let a dost času hraní věnují. Pak přijde nějaké s prominutím pako s milionem PB, nakoupi surky, zaplatí si všelijaké výhody a veškerá moje aktivita a zkušenost přijde vniveč. Jenom proto, aby si namlsaná Innogames dál mastila kapsy z lidí, co peníze radši utratí za hru než za dárek pro rodinu, charitu a dalších tisíc věci, za které se dají peníze smysluplně utratit. Takových lidí je mi upřímně líto.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser2005

Guest
Podívejme se na ostatní hry u konkurencí, která hra v dnešní době není komerční? Která se nesnaží profitovat? Ono je opravdu těžké hru uživit jen z prémiového účtu, v dnešní době na DK navíc nemožné. Pokud porovnám naši hru s ostatními hry, stále zde rozhoduje styl a umění hry, taktika, spolupráce s ostatními. V jiných hrách člověk nemusí znát téměř ani pravidla hry, stačí nakoupit drahokamy, diamanty a podobné vymoženosti a má mnohem větší výhody, než u nás. S porovnání s ostatními hry mi nepřijde DK o pěnězích. Pokud tedy takoví hráči přešli na jinou podobnou hru, opravdu by mě zajímalo na jakou.

...Ty víš o čem píšu a víš,že si nejspíš budeme neustále oponovat,nebo,chceš-li,dělat že nechápeme jeden druhého...a pokud vyjmu z toho co píšeš řádek o tom,že člověk nemusí znát pravidla atd,dojdeme opět ke kontraverzi,jelikož v nynějším stadiu to tak na kmenech prostě je...
Poukazuju pouze na to,že by inno nepřišlo o vůbec nic,kdyby se (třeba někdy v budoucnu) spustil svět podobnej např.dvojce...pouze se základními premiovými funkcemi...pro nás,pamětníky...
A nikde jsem nepsal,že staří pardálové a zkušení hráči hrají kdekoli jinde,jelikož tomu tak není,oni hrát přestali...důvod jsem myslím nastínil již několikrát...
Ale mnozí z nich by si zahráli rádi,pokud by se spustilo něco "nového" ve starém stylu,i když je jasné,že v dnešní době by se nejspíš inno chytilo za hlavu,kdyby se mělo vracet nazpátek v době,kdy jde všechno kupředu...ale proč nespustit retro...?...svět pro starý hráče,mezi které zrovna i Ty,biblos,arragorn,turgon a spousta dalších dozajista patří...
Válečníci tělem i duší,kteří na fóru kmene po stovkách brutálních útoků můžou napsat "děkuju Vám přátelé za podpory,vesnici jsem udržel díky armě,která mi do ležení přišla včas" namísto dnes již celkem běžné fráze "udržel jsem to,sundali mi hradby na nulu,ale díky možnosti okamžitě (za prachy samosebou) dostavět to na lv.20 během několika minut,utřeli nudli...?...
Proč se alespoň na zkoušku nevrátíme k historii...?...
Pokud by ti dnes znechucení pamětníci zjistili,že se spouští "novej,starej" svět do kterého by dali jen 200 bodů na měsíc stejně jako dřív při jeho původních funkcích,myslím že by s radostí tyto premiové body vydělali právě tam,kde se to dá...a svět kde premko načerpají,by pro ně byl pouze doplněk k získání onoho premia...nicméné,již v tu chvíli by inno mělo o řádově stovky dalších potencionálních platičů...hoď psovi kost a za chvilku chce další...pokud finančně nezávislej hráč nemá již na tržišti nabídku surovin za body,nemusí prozatím dokupovat body další a inno přichází o koruny,ale pokud by si na "kupovacím" (divnej výraz) světě začalo vydělávat na premium několik desítek těch,kdo si chtějí premko převést na tu starou klasiku,hned by se to na tržbě odrazilo,jelikož ti majetní by stále dokola nakupovali a pes jitrničku sežral...nevím jestli jsem dostatečně vysvětlil systém tržní ekonomiky,nicméně,přesně takhle to je...
 

DeletedUser2005

Guest
...a pamatuju dobu,kdy se po několikaměsíčním trváním války a tahanicích o každej cíp mapy,v době prázdnin kdy ne každej má dostatek elánu do hry,dohodli vůdci znesvářených kmenů ke kompromisu...k osobnímu souboji,kdy ani jeden z nich nedostával podpory od kmene,či spojenců a přátel,dokud jeden z nich neskončil na prkně...a opět mohu zodpovědně říct,že tomu tak vážně bylo...a pokud nebyl vůdce bodově na přiměřené úrovni,vybral se někdo,kdo soupeřit mohl...prostě to bylo o cti a rytířskosti...sám jsem v podobných situacích byl několikrát a ti,kdo mne znají vědí,že tomu tak je...bylo to o nás,o lidech...bylo to o morálních zásadách,což je pojem,který se poslední dobou absolutně vytrácí,jak ze hry,tak z reálu...a přeberte si to jak uznáte za vhodné...
 

DeletedUser40338

Guest
jojo, podobnou dohodu pamatuju ještě na s17, což není ani tak dávno, odhadem 4-5 let ;)
 

DeletedUser2005

Guest
...to je minulost...ta doba je nenávratně pryč a je mi dost smutno z toho,když mi někdejší bijci na fejsku napíšou,že by se rádi vrátili do hry,ale ne do toho,co je tu teď...:(
 

DeletedUser40338

Guest
je pravda, že DK hraju už spíš ze setrvačnosti, než že by mě to nějak bavilo :(
 
Nahoru