K 1. argumentu:
Prémiové funkce jako PR a SÚ byly různě po světě zavedeny na speed kola, z toho PR i na ta česká. Hráč bez PR i hráč s PR musí sedět u 6hodinového speedu 6 hodin. Když ne, oba riskují stejnou měrou. Proč tedy PR na speedech je? Je to přitom Tvé rozhodnutí. Ano, jistě bylo argumentem i snížení počtu skriptařů, bohužel tento efekt se moc nedostavil. Hráči dál provozují duály a multiúčty a skriptaři z 60 nebo víc % dál používají skripty - kdo ne, většinou důvodem pro jeho rozhodnutí nebyl PR, ale strach z banu nebo náhlé prozření mysli, že hrát s nimi ničí hru jemu i ostatním.
PR jsme do hry přidali proto, abychom hráčům zpříjemnili hraní speedů, aby nemuseli celé kolo zdlouhavě klikat a posílat útoky a také, abychom eliminovali používání nepovolených skriptů. V tomto bodě ti totiž musím oponovat, neboť počet hráčů, kteří používají farmskript a jim podobné skripty se výrazně snížil. Odhadem o takových 60 až 70%, nevím tedy odkud čerpáš své údaje, když nemáš absolutní přístup k interním informacím o používání skriptů.
Samozřejmě, hráči co skripty používají i nadále tu jsou stále a vždycky budou. Zatím bohužel nemáme prostředky k tomu toto nekalé hraní na 100% ze hry odstranit.
SÚ co vím je v podstatě obdoba buildingbotu, který je zakázaný. PR je obdoba zakázaného farmskriptu a PR v kombinaci s nepovoleným skriptem je jen o něco méně efektivní než zakázaný farmbot. Prostě když se něco platí, je to v pořádku, když ale někdo vymyslí svůj vlastní způsob, jak dosáhnout téhož, dostane ban? Kde je férovost?
Kde je férovost? Copak InnoGames tuto hru vytváří ve svém volném čase a nechce z ní profitovat? Prémiový účet a ostatní prémiové funkce jsou jediným ziskem pro firmu ze hry, proto je absolutně nemožné, aby jiní hráči vytvářeli různé pomůcky a skripty, které by tyto placené funkce nahrazovaly.
Přímé prémiové herní výhody jako nákup surovin a zkracování doby výstavby, to na DK nepatří už vůbec. Kdysi dávno se tato hra pyšnila právě tím, že přímé herní výhody na ní nejsou, to je však minulost. Nesprávnost tohoto systému nikdo neobhájí.
Ohledně nákupu surovin jsem se už vyjadřoval a pravý důvod toho, proč se to zavedlo jsem uvedl. Zkracování doby výstavby jsem už také komentoval, naprosto souhlasím s tím, že to ovlivňuje hru, na druhou stranu je však nutné uvést, že hráči si přejí zejména rychlé světy a toto je také trochu způsob, jak hru urychlit.
Bohužel zatím Inno neplánuje spustit svět bez zkracování, pokud by se k tomu rozhodli, určitě bych o takový svět požádal i u nás.
Sám jsi mezi tyto tradiční hráče patřil. To, co píšeš, jsou "oficiální názory". Je škoda, že člověk nemůže znát ty opravdové, lidské.
Vždy se snažím najít nějaký kompromis mezi hráči a vývojáři hry. Hra musí být zisková, jinak nám ji tu zavřou, ale samozřejmě hra musí hráče bavit a proto se náš herní tým snaží dělat maximum. O tom, zda je to podle každého dostatečné, nechť už každý posoudí sám...
A ano,rád bych se ještě nekdy přihlásil na svět,jako byla řada od sv.1 až po dejme tomu sv.6...je samozřejmé,že kozmi hájí zájmy inno,vzhledem ke svému postu,který vykonává s trpělivostí a přehledem,ale jsem přesvědčen,že nejen on,ale i dalších několik supportérů,adminů atd,kteří si tím širokým spektrem hry od jejího spuštění procházejí,ten "čestnej a zdravej boj" to čisté zápolení o každý kousek mapy,také trochu postrádají...
Však světy s podobným nastavením spouštíme, jen počet členů je limitován, k čemuž nás bohužel přinutil celkový počet hráčů, který je nižší oproti začátkům a rozkvětu této hry.
ruku na srdce,jen si to přiznejte...
Možnostmi všechno si koupit,je již v počátku každého nového světa de-facto rozhodnuto,kdo bude dominovat,což kvalitním,ale ne již tolik majetným hráčům bere chuť něčeho takového se zúčastnit...a jak jsem psal,hraji jedenáct let,setkal jsem se s mnohými z vás na poli bitevním a zodpovědně si troufám říct,že devadesát procent z těch opravdu rytířů a válečníků,již hru opustilo právě kvůli jejímu komerčnímu základu...je to o skutečnosti,že na té pomyslné startovní dráze má svůj startovací blok každej někde jinde...
Podívejme se na ostatní hry u konkurencí, která hra v dnešní době není komerční? Která se nesnaží profitovat? Ono je opravdu těžké hru uživit jen z prémiového účtu, v dnešní době na DK navíc nemožné. Pokud porovnám naši hru s ostatními hry, stále zde rozhoduje styl a umění hry, taktika, spolupráce s ostatními. V jiných hrách člověk nemusí znát téměř ani pravidla hry, stačí nakoupit drahokamy, diamanty a podobné vymoženosti a má mnohem větší výhody, než u nás. S porovnání s ostatními hry mi nepřijde DK o pěnězích. Pokud tedy takoví hráči přešli na jinou podobnou hru, opravdu by mě zajímalo na jakou.
A nejspíš nebudu daleko od pravdy když napíšu,že tím to ještě nekončí...v brzké době to bude tak,že si hned na začátku hry někdo bude moci koupit již hotovou vesnici plnou armády a nejspíš také budou dokupitelné funkce,jako zrychení jednotek při útoku nebo podpoře,za příslušnej obnos...potom už asi nebude třeba ani řešit rychlost nastavení světa...což...?...atd...
Nemám informace o přidávání dalších prémiových placených funkcí, ale osobně zde tvé návrhy od vývojářů hry neočekávám...