• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Mohli by vylepsit

DeletedUser33829

Guest
Já bych ani nečekal, že by něco z toho bylo zrealizované a souhlasím s Tebou, už jsem to stejně psal, že ne všechny body by se hráčům líbili, mně osobně taky ne, ale někdy je to i o kompromisu mezi hráči a majiteli hry a šlo o to poskytnou alternativy, kde si hráč nemůže kupovat první příčku, jak se to děje teď.

Vyjádřil bych se ještě k jednotkám, i když žádné změny neočekávám. Vím, že neplánují jednotky přidávat, zaznívá to tu pořád, akorát přidali jednotky navíc do TW 2, ale podle mě je to celkem chyba, i když to už je úhel pohledu, někdo může preferovat pohodlnost. Každý svět má sice jiné nastavení, ale jsou to jen kosmetické změny, jádro hry je pořád stejné, fakticky je tak každý svět na stejné brdo a jednotky nevyjímaje, nejen počet jednotek, ale třeba i změna jejich parametrů by byla zajímavá a více ovlivňující, než to jestli na světě je, nebo není paladin, nebo noční bonus má jen 50 %. Osobně si myslím, že nedomyšlené jsou lukostřelecké jednotky, LnK je naprosto zbytečná jednotka a je vidět i na stránkách statistik světů, že nejméně rekrutovaná, smysl má ji stavět jen kdyby obránce měl obranu složenou výhradně z lučištníků, kde by byli v obraně jediní, nebo by tvořili jasnou dominantu na úkor všech ostatních jednotek a takových vesnic na světě člověk může hledat jak jehly v kupce sen. Samotní lučištníci se místo kopiníků a šermířů taky nevyplatí, i když zde si řada lidí myslí opak, ale ani ti nejsou jednoznačně lepší na úkor zbylé obrany, navíc na 3stupňovém světě je znevýhodňuje i to, že v případě podpor v útočných vesnicích na ně nezbývá výzkum, na s34 nemám ani jednoho lučištníka, ani jednu LnK. Ty jednotky byly do DK přiřazeny někdy později, i když dříve, než začala česká verze a jejich implementace mi připadá dosti nevydařená, to co na světech s nimi oceňuji je paradoxně to co s nimi nesouvisí, že systém boje probíhá jinak a všechny jednotky v útoku nepadají procentuálně stejně jak na světě bez nich. Vím, že Inno žádné změny dělat nechce, ale je to podle mě škoda, hráčů volající po nových jednotkách je hodně. Někdy nestačí evoluce, ale je potřeba revoluce.;)

Pokud jde o kmenové odměny formou PB, nebo třeba PÚ, jestli by byl o to zájem, třeba to můžu rozepsat, nebo by to stačilo jen tak poslat Inno a ti sami by mohli vymyslet kmenové soutěže.:yes
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Já sám jsem už dávno vymyslel 2 zlodějské nápady, které by ale ničemu neškodily, protože by neposkytly žádnou herní výhodu hráčům:

1) Sázení na vítěze speedu (nebo kdo na něm skončí lépe) nebo na člověka s největším přírůstkem bodů na světě za určitou dobu. Sázky v podobě PB, kurzy velmi malé.

2) DK loterie: Byla by zavedena jako funkce přímo ve hře. Sází se 10 PB, každý 15. vyhrává 100 PB. Výhra přijde okamžitě na účet.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Pokud jde o kmenové odměny formou PB, nebo třeba PÚ, jestli by byl o to zájem, třeba to můžu rozepsat, nebo by to stačilo jen tak poslat Inno a ti sami by mohli vymyslet kmenové soutěže.:yes

Nevím, zda-li by InnoGames posílali zdarma prémiové body, to asi ne, větší šanci na úspěch by spíše měl spíše zisk nějakého úspěchu. Pak je však otázkou, aby všechny tyto úspěchy nezískal jeden kmen, když bude naprosto dominovat. A také, co by se s úspěchy stalo, když by se kmen rozpadl? Je to zajímavý nápad, ale bojím se, že je tam až příliš otazníků, které by InnoGames odradilo k realizaci.

Já sám jsem už dávno vymyslel 2 zlodějské nápady, které by ale ničemu neškodily, protože by neposkytly žádnou herní výhodu hráčům:

1) Sázení na vítěze speedu (nebo kdo na něm skončí lépe) nebo na člověka s největším přírůstkem bodů na světě za určitou dobu. Sázky v podobě PB, kurzy velmi malé.

2) DK loterie: Byla by zavedena jako funkce přímo ve hře. Sází se 10 PB, každý 15. vyhrává 100 PB. Výhra přijde okamžitě na účet.

1, Určitě ne, pokud se někde ve světě perou špinavé peníze, maniupuluje se, podplácí apod., tak je to právě ve světě sázek.

2, Zajímavý nápad, zezačátku by si s tim hráči určitě vyhráli, ale předpokládám, že vzhledem k tomu, že by hráči většinou nic nevyhráli, by přestali loterii využívat.
 

DeletedUser33829

Guest
Tak to jsi z toho už udělal to co se tu navrhovalo vícekrát i teď nedávno a to jsou kmenové milníky a jestli milník, nebo úspěch, to je skoro to samé, takže jak by to probíhalo? Stejně jako u hráčů, když hráč na světě už není, tak úspěch už taky nikdo nevidí, v případě milníku se zapíše do Síně slávy a tam zůstane, i když účet už nemá na světě, nebo by to mohli mít hráči symbolicky na profilech, ale to jsou jen detaily, které nic neovlivňují, jediný přínos by byl na světech s vlajkami, kde by hráči mohli dostat i vlajku. Já bych v síni slávy spíše uvítal, kdyby to tam bylo dle rychlosti, ne podle aktualizaci, na s33 jsem porazil 10 tisíc v celkovém ranku a jen kvůli opožděné aktualizaci, a že jiný hráč metu překonal o více, ale o hodinu později, mě to přiřklo druhé, ne první místo.

Loterie by neměly smysl i při nízkých kurzech by se dalo manipulovat a sázet velké částky PB, protože by to byly sázky na tutovku a výhry větší jak za vyhraný speed, to by pak chtělo automatické regulace a ještě vynakládání času od DK Týmu na transparentnost sázek.:D Ale nedivím se, že tantalena něco takového vymyslel, když Inno do svých akcí dává ruletu.
 

DeletedUser40852

Guest
Tak to tu čtu a žasnu co jsou některý lidi schopni vymyslet:D Nový jednotky bych ještě pochopil, ty soutěže taky, ale kupování vesnic to už je fakt síla. Nevim jestli se tomu mám smát a nebo jestli mám nad tím brečet.
 

DeletedUser33829

Guest
Ale nekecej, takoví barbarkoví borci jako jsi ty by to ještě ocenili.:rofl Jestli si má hráč koupit v omezeném počtu nevystavěnou vesnici bez vojska, nebo vykrádat barbarky a psát tu blbosti, to ať machruje na tom prvním, větší pravděpodobnost, že budu mít co rabovat.

Ještě k těm chudákům dětem co odřou práci. Já nepsal, že děti nemůžou přijít k penězům, to za prvé a za druhé herci, nebo účinkování v reklamě, pak jsem tam v tom dokumentu u Adriany.Q viděl ještě umělectví a sportovce, mohl bych přidat ještě lékaře, nebo právníky, i když to už děti dělat nemůžou, každopádně tato povolání se berou jako tzv. svobodná povolání, pokud herec není zaměstnanec divadla, nevím jak to přesně funguje a je mi to jedno, nic hledat nebudu, každopádně tam to funguje jinak, jak u klasických povolání. Navíc peníze jdou stejně rodičům a ne dětem. Takže když jsou tak vykořisťované, tak to žaluj k soudu a nepiš tu pořád příspěvky off topic, jak vidím tak ti z kavárny s38 už otrnulo a to jsi psal, že už sem nebudeš chodit, ty jedna kecko.:D Jsem si říkal, že už na tebe ani reagovat nebudu, ale na ty tvoje blbosti mi to nedá.:pardon
 

DeletedUser40852

Guest
Koukám že ty tu každýmu určuješ jak má hrát. Kdo je před tebou tak je buď podvodník nebo si to koupil a stejně brzo skončí, kdo je za tebou je lama co to neumí hrát:D Někdo zabírá barbarky, někdo mrtvoly. Mě je to jedno, ať si každej hraje jak chce.
A k tomu kupování vesnic. Už vidim jak zapneš hru a pole který bylo už pod tvojí nadvládou je zase napůl červený, protože nepřítel tam zabral jednu malou batbarku a v okolí tý barbarky hned nakoupil 10-20 vesnic:D

Jinak nevim proč bych měl něco žalovat u soudu kvůli dětem - ty jsi psal že si vydělat nemůžou, že je to porušení Zákoníků práce. To ses snažil opravovat příspěvek jiného hráče. To stejný je tvůj názor na hraní předškoláků, kdy tě zase opravil někdo jiný, ale to radši mlčíš. Já jen napsal že si děti vydělat peníze můžou. A tím jsem si dovolil narušit tvoje ego, protože ty píšeš že nemůžou a ty jsi tady na foru ten nejchytřejší:D

A jinak vim že píšu blbosti, protože pro tebe jsou blbosti všechny příspěvky, které s tebou nesouhlasí:DAle nebudeš mi určovat jestli smím nebo nesmím psát na forum.

Ale neboj chytrolíne, 30. února tu nic psát nebudu, to je forum otevřený jen pro tebe:D:D:D:D
 

DeletedUser33829

Guest
Ale, ale, zase stejná písnička, už ti otrnulo z kavárny s38 a z ostudy jakou sis uřízl, ale prostě v apatice jsi to nekoupíš.

- Nikde jsem tu nepsal jak má kdo hrát, dokonce co si o daných hráčích myslím už vůbec nic, klasický rasty.tom, to co člověk napíše si překroutí k obrazu svému a doplní vlastní domněnkami a smyšlenkami.:blush Akorát mě napadá jedno, že vkládáš mi domněnky, které sám zastáváš, Biblos by to prezentoval jako podle sebe soudím tebe. Viz http://forum.divokekmeny.cz/showthread.php?23807-Kavárna-Svět-38&p=414588&viewfull=1#post414588, jen ti na to nikdo neodpovídal, to tě musí iritovat, jak si spláchnout na něm žáhu, když se ti vysmál.:mocking

- Nejdříve než vymyslíš teorii, jak systém hravě obejdeš jako s nákupem vesnic, tak si jej domysli, to cos napsal je totiž konina. Napsal jsem, že koupě by šla jen za určitých podmínek, do vzdálenosti 5 polí všemi směry, když na mapě všude volná plocha není bys 20 vesnic nenarval, kdoví jestli těch deset, navíc by se to nevyplatilo, protože hráč by musel mít podpory, dokonce by to bylo horší jak u barbarky, kde si hráč může poslat za šlechtu hned podporu, tady by nejdříve musel mít vesnici a pak by ji měl dost dlouho nekrytou. Jelikož hráči takhle masově nezabírají barbarky v nepřátelském zázemí, spíše ojedinělé vesnice, ne 10, nebo 20, tak už to napovídá o tvém „geniálním“ plánu, že je padlý na hlavu, kupovat vesnice v nepřátelském území bez vojska.:D
- Napsal jsem, že děti pracovat nemůžou a zatím si stojím, to co jsi popsal se nebere jako klasická práce, když se baví o práci děti, nemyslí se tím herectví, nastuduj si zákony, nejen vztah děti, ale třeba i svobodná povolání, když to musí odřít, mě to nezajímá, ta řeč byla o přísunu peněz a ty děti jednak nevykonávají klasickou práci, a jednak ty peníze stejně nedostanou a otázka tu byla o penězích, ne o práci, kterou stejně peníze nedostanou. Jinak jsem v tom příspěvku taktéž napsal, že děti přijít k penězům můžou a tím jsem myslel legálně, ale pro tebe to musím rozepsat a to nemusí být jen herectví apod., ale kapesné, za práci doma, za vysvědčení, nebo z kreditu můžou brát peníze, taky škola může finančně odměnit nadaného žáka atd.
- U předškolních dětí jsem napsal, že člověk aby mohl hrát hru, tak musí umět číst, psát a počítat a to tyto děti většinou neumí, napsal jsem většinou, tím že tantalena napsal, že takové děti jsou, nebo že to můžou odkoukat, tak fajn, já tu možnost nevyloučil, jen jsem napsal že je to dost nepravděpodobné a souhlasím s tantalenou že to není ani moc etické. To je tvůj problém, že si to překrucuješ.

Ve zbytku máš výjimečně pravdu, píšeš jen blbosti, které nemají hlavu ani patu, cílem je jenom jakkoli infantilně a dětinsky urazit.

Jestli sis nevšiml, tak naprosto každý tvůj příspěvek zde je off topic, když má topic nějaký název, pak je k něčemu konrkétnímu určen, ale chápu prostě pořád nejsi schopen chápat text.:hi
 

DeletedUser40852

Guest
O tom kdo si uříznul ostudu bych na tvém místě pomlčel:D Viděl jsem to v kavárně na S 39, kde jsi nám tvrdil že svět spustí 30. února.:D:D A když ti za to chtěl Trenér dát odměnu, tak jsi se do něj pustil, že hraje blbě na S38. A to není jedinej koho jsi kritizoval za to jak hraje, když napsal na forum příspěvěk v kterém s tebou nesouhlasí.
A jestli já píšu co nemá hlavu a patu tak to nečti. Nikdo tě nenutí. To víš, každej není spisovatel jako ty:D I když o kvalitě tvých příspěvků by se taky daly vést sáhodlouhé diskuze.:D
 

aRGG

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
3
...

kupovat vesnice... jako by jich nebylo až dost...[SPOIL] spíše by bodlo, pokud by šlo redukovat vesnice... fungovalo by to (že pokud by to měl kmen v nastavení) tak že by po končícím nebo barbařícím hráčem zůstalo "pouze" 50 vesnic (i kdyby jich měl 51 nebo 1000)... Odpadla by "nutnost" přebírání vesnic po našem, nebo nepřítelově účtu, účel hry není bezduše zabírat mrtvoly, i když jsem si je vytřískal, účel hry je dobýt jednoho hráče a jít na dalšího (za týden)...

vidím to tak, že v nějakém nastavení kmene by bylo možno rozhodnout, jak se mají chovat vesnice končících hráčů v okolí kmene, jestli chce kmen každou vesnici, kterou kdy měl (ale tím se kmen kupředu neposouvá), nebo nechá redukovat počet vesnic, které posléze může rychle přebrat a už se tomu nevěnovat // pozn. že by se každá vesnice hodila na obranu, je nesmysl, to se hodí i ta poctivě uloupená, nepřítelova...

vesnice by byly mazány podle nastavení okolních kmenů, nejen mého, ale i okolních, a to podle jejich dominancí, pozn. dobrý kmen spíš chce málo vesnic, špatný chce alespoň ty zadarmo, ty které se nebrání...

možná to znáte...
1/ zaberete barku, nepřítel zabere barku taky ... VY = +1, NEPŘÍTEL = +1 ... nic se nezměnilo, ve skutečnosti by mělo být VY = +0, NEPŘÍTEL +0
2/ zaberete vlastního hráče ... VY = -1, nebo jinak, už když odepíšete hráče tak je to - (minus) kolik má vesnic, a dál je to jako s barkou
v těchto případech se kmen kupředu neposouvá
3/ ale... zaberete nepřítele ... VY = +1, NEPŘÍTEL = -1, tady se něco mění, toto je účel hry

mohlo by to fungovat, že by vesnice mazal systém, nebo by je mazal (útočící) hráč, jen by zadal šlechticovi podmínku, že vesnici nechce přebrat, ale smazat, pokud by oddanost klesla pod 0, byla by vesnice tatam // to je druhá idea, co mě napadá, tam by ani nemuselo být omezení 50 vesnic...//, nebo by mohla jít zničit katapulty... taky možnost...

já vím, že pro toto povídání byla zavedena sleva na mince, ale toto by moh být efektnější způsob[/SPOIL]
 
Nahoru