• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Mohli by vylepsit

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
aRGG: To je zajímavý nápad s mazáním vesnic. Opravdu zajímavé by bylo, kdyby zde bylo omezení např., že hráč může získat max. 50 vesnic a poté každé jeho přebrání vesnici jiného hráče smaže. Jen to překope celý systém, z hry to udělá něco jiného, ale zní to opravdu zajímavě.
 

DeletedUser33829

Guest
[SPOIL]
O tom kdo si uříznul ostudu bych na tvém místě pomlčel:D Viděl jsem to v kavárně na S 39, kde jsi nám tvrdil že svět spustí 30. února.:D:D A když ti za to chtěl Trenér dát odměnu, tak jsi se do něj pustil, že hraje blbě na S38. A to není jedinej koho jsi kritizoval za to jak hraje, když napsal na forum příspěvěk v kterém s tebou nesouhlasí.
A jestli já píšu co nemá hlavu a patu tak to nečti. Nikdo tě nenutí. To víš, každej není spisovatel jako ty:D I když o kvalitě tvých příspěvků by se taky daly vést sáhodlouhé diskuze.:D
[/SPOIL]

Kdoví jestli Trenera67 znáš, někdo kdo na světě má 2 účty a myslí si, že je king, přitom na jednom účtě ho už zničili a na druhém si svojí chamtivostí po vesnicích soukmenovců rozbil kmen, a ptá se tu na to kdy začne nový svět, tak mi to nedalo si do takového člověka šťouchnout. Na světě šťoural do hodně lidí a tady už sonduje, kdy začne nový svět. Každý pochopil, že je to ironie i Ty, jen někteří z toho museli udělat vědu.:mocking

[SPOIL]
kupovat vesnice... jako by jich nebylo až dost...[SPOIL] spíše by bodlo, pokud by šlo redukovat vesnice... fungovalo by to (že pokud by to měl kmen v nastavení) tak že by po končícím nebo barbařícím hráčem zůstalo "pouze" 50 vesnic (i kdyby jich měl 51 nebo 1000)... Odpadla by "nutnost" přebírání vesnic po našem, nebo nepřítelově účtu, účel hry není bezduše zabírat mrtvoly, i když jsem si je vytřískal, účel hry je dobýt jednoho hráče a jít na dalšího (za týden)...

vidím to tak, že v nějakém nastavení kmene by bylo možno rozhodnout, jak se mají chovat vesnice končících hráčů v okolí kmene, jestli chce kmen každou vesnici, kterou kdy měl (ale tím se kmen kupředu neposouvá), nebo nechá redukovat počet vesnic, které posléze může rychle přebrat a už se tomu nevěnovat // pozn. že by se každá vesnice hodila na obranu, je nesmysl, to se hodí i ta poctivě uloupená, nepřítelova...

vesnice by byly mazány podle nastavení okolních kmenů, nejen mého, ale i okolních, a to podle jejich dominancí, pozn. dobrý kmen spíš chce málo vesnic, špatný chce alespoň ty zadarmo, ty které se nebrání...

možná to znáte...
1/ zaberete barku, nepřítel zabere barku taky ... VY = +1, NEPŘÍTEL = +1 ... nic se nezměnilo, ve skutečnosti by mělo být VY = +0, NEPŘÍTEL +0
2/ zaberete vlastního hráče ... VY = -1, nebo jinak, už když odepíšete hráče tak je to - (minus) kolik má vesnic, a dál je to jako s barkou
v těchto případech se kmen kupředu neposouvá
3/ ale... zaberete nepřítele ... VY = +1, NEPŘÍTEL = -1, tady se něco mění, toto je účel hry

mohlo by to fungovat, že by vesnice mazal systém, nebo by je mazal (útočící) hráč, jen by zadal šlechticovi podmínku, že vesnici nechce přebrat, ale smazat, pokud by oddanost klesla pod 0, byla by vesnice tatam // to je druhá idea, co mě napadá, tam by ani nemuselo být omezení 50 vesnic...//, nebo by mohla jít zničit katapulty... taky možnost...

já vím, že pro toto povídání byla zavedena sleva na mince, ale toto by moh být efektnější způsob[/SPOIL]
[/SPOIL]

Zajímavý nápad, ale co když bude mít hráč 1000 vesnic na jednom místě a obrovskou plochu jen svých vesnic, to pak na světě vznikne na mapě obrovská plocha, kde nic nebude? To by vypadalo zajímavě a asi divně.
 

DeletedUser2005

Guest
...zajímavě a divně by to vypadalo jen chvilku,dokud by inno nepřišlo s převratnou novinkou...prázdné místo vybagrovat,napustit vodou a umožnit těm majetnějším nakoupit loďstvo,dle typu plavidla,řekněme od ceny 20 000 až 1 000 000 PB...:rofl
 

aRGG

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
3
Zajímavý nápad, ale co když bude mít hráč 1000 vesnic na jednom místě a obrovskou plochu jen svých vesnic, to pak na světě vznikne na mapě obrovská plocha, kde nic nebude? To by vypadalo zajímavě a asi divně.

máš pravdu, vypadalo by to divně, a hlavně by nepřítel byl daleko a musel bych jít přes prázdné území... buď by se potom přes ono prázdné území musely jednotky pohybovat rychleji, aby jsme neztratili hratelnost, páč jít dva dny cesty jenom k sousedovi, tak si seženu podpory i na druhém konci vesmíru, a nebo a to by také nemuselo být marné by se v určitých intervalech (třeba 1x týdně) provádělo sesypání hráčů (postupně by hráči byli přitahováni ke středu mapy způsobem, aby byla zachována sousedská spojitost)... běžící příkazy by byli zachovány, a v nových by hráč moh si ještě jeden den vybírat, jestli chce jít původní (třeba dlouhou) cestou, a nebo cestou po sesypání...

prostě idea celé věci je netrávit čas dobíráním byť ještě kopající mrtvolou (prostě hráči bylo přebráno 50 vesnic, každá další přebraná (kýmkoliv) se smaže), ale posunem vpřed
 

DeletedUser41028

Guest
Je to zajímavý nápad, ale moc si to nedokáži reálně představit. Animace kde se ve vesnici mydlí 1000 vs 1000 jednotek, aby to nějak vypadalo muselo by to trvat déle než 1s na oznámení z útoku/obrany a navíc takových útoků by bylo třeba 500 najednou na jendom serveru a moc si nedokážu představit jak by to systém DK zlával po grafické stránce. já jsem rád za to že DK je takoé jaké je a kdyby byla anketa ve které by se hlasovaloo tomto tématu tak bych hlasoval pro ,,ne,, Pak by podobných nápadů mohlo být spousty a zachvíli by jsme z toho měli terrarii, nebo něco úplně jiného než DK.
 

DeletedUser

Guest
kupovat vesnice... jako by jich nebylo až dost...[SPOIL] spíše by bodlo, pokud by šlo redukovat vesnice... fungovalo by to (že pokud by to měl kmen v nastavení) tak že by po končícím nebo barbařícím hráčem zůstalo "pouze" 50 vesnic (i kdyby jich měl 51 nebo 1000)... Odpadla by "nutnost" přebírání vesnic po našem, nebo nepřítelově účtu, účel hry není bezduše zabírat mrtvoly, i když jsem si je vytřískal, účel hry je dobýt jednoho hráče a jít na dalšího (za týden)...

vidím to tak, že v nějakém nastavení kmene by bylo možno rozhodnout, jak se mají chovat vesnice končících hráčů v okolí kmene, jestli chce kmen každou vesnici, kterou kdy měl (ale tím se kmen kupředu neposouvá), nebo nechá redukovat počet vesnic, které posléze může rychle přebrat a už se tomu nevěnovat // pozn. že by se každá vesnice hodila na obranu, je nesmysl, to se hodí i ta poctivě uloupená, nepřítelova...

vesnice by byly mazány podle nastavení okolních kmenů, nejen mého, ale i okolních, a to podle jejich dominancí, pozn. dobrý kmen spíš chce málo vesnic, špatný chce alespoň ty zadarmo, ty které se nebrání...

možná to znáte...
1/ zaberete barku, nepřítel zabere barku taky ... VY = +1, NEPŘÍTEL = +1 ... nic se nezměnilo, ve skutečnosti by mělo být VY = +0, NEPŘÍTEL +0
2/ zaberete vlastního hráče ... VY = -1, nebo jinak, už když odepíšete hráče tak je to - (minus) kolik má vesnic, a dál je to jako s barkou
v těchto případech se kmen kupředu neposouvá
3/ ale... zaberete nepřítele ... VY = +1, NEPŘÍTEL = -1, tady se něco mění, toto je účel hry

mohlo by to fungovat, že by vesnice mazal systém, nebo by je mazal (útočící) hráč, jen by zadal šlechticovi podmínku, že vesnici nechce přebrat, ale smazat, pokud by oddanost klesla pod 0, byla by vesnice tatam // to je druhá idea, co mě napadá, tam by ani nemuselo být omezení 50 vesnic...//, nebo by mohla jít zničit katapulty... taky možnost...

já vím, že pro toto povídání byla zavedena sleva na mince, ale toto by moh být efektnější způsob[/SPOIL]

- popravdě myslím, že bychom se vrátili spíš do doby před slevami mincí.. tj. dost účtů by bylo udržováno uměle (a teď by to šlo díky mobilům snáz..).. on žádný kmen neztrácí rád podpory, ani volný útoky.. Co se týká barbaření - tak ty rvačky o ně u nepřítele nebývaj špatný.)
 

DeletedUser40539

Guest
Rád bych navrhl tyto vylepšení:



výměna vlajek mezi přáteli a zrušení limitu pro počet nabídek vlajek.
možnost řadit vesnice hráče podle bodů (na jeho profilu)
v příkazech možnost nastavit si filtraci velikosti útoku (jako v oznámeních)
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Navrhnul bych, aby na profilu kmene byla vidět světová mapa nebo mapa kontinentů, na kterých kmen je.
 

DeletedUser38373

Guest
Navrhnul bych, aby na profilu kmene byla vidět světová mapa nebo mapa kontinentů, na kterých kmen je.

To si nedokážu představit, jak by to asi vypadalo kdyby kmen, ovládal například 10 kontinentů, jak by to zobrazovalo 10 kontinentů na profilu. Spíše bych uvítal, něco jako seznam kontinentů na kterých kmen je, a kolik na jednotlivých kontinentech ovládá vesnic, kolik má bodů a kolik hráčů z kmene je na jednotlivých kontinentech. :)
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Myslel jsem mapu 10x10 polí představující kontinenty - kdyby pak někdo kliknul na jedno pole, dostal by se na žebříček kmenů na daném kontinentu, kde by byl zvýrazněn hledaný kmen.
 
Nahoru