kupovat vesnice... jako by jich nebylo až dost...[SPOIL] spíše by bodlo, pokud by šlo redukovat vesnice... fungovalo by to (že pokud by to měl kmen v nastavení) tak že by po končícím nebo barbařícím hráčem zůstalo "pouze" 50 vesnic (i kdyby jich měl 51 nebo 1000)... Odpadla by "nutnost" přebírání vesnic po našem, nebo nepřítelově účtu, účel hry není bezduše zabírat mrtvoly, i když jsem si je vytřískal, účel hry je dobýt jednoho hráče a jít na dalšího (za týden)...
vidím to tak, že v nějakém nastavení kmene by bylo možno rozhodnout, jak se mají chovat vesnice končících hráčů v okolí kmene, jestli chce kmen každou vesnici, kterou kdy měl (ale tím se kmen kupředu neposouvá), nebo nechá redukovat počet vesnic, které posléze může rychle přebrat a už se tomu nevěnovat // pozn. že by se každá vesnice hodila na obranu, je nesmysl, to se hodí i ta poctivě uloupená, nepřítelova...
vesnice by byly mazány podle nastavení okolních kmenů, nejen mého, ale i okolních, a to podle jejich dominancí, pozn. dobrý kmen spíš chce málo vesnic, špatný chce alespoň ty zadarmo, ty které se nebrání...
možná to znáte...
1/ zaberete barku, nepřítel zabere barku taky ... VY = +1, NEPŘÍTEL = +1 ... nic se nezměnilo, ve skutečnosti by mělo být VY = +0, NEPŘÍTEL +0
2/ zaberete vlastního hráče ... VY = -1, nebo jinak, už když odepíšete hráče tak je to - (minus) kolik má vesnic, a dál je to jako s barkou
v těchto případech se kmen kupředu neposouvá
3/ ale... zaberete nepřítele ... VY = +1, NEPŘÍTEL = -1, tady se něco mění, toto je účel hry
mohlo by to fungovat, že by vesnice mazal systém, nebo by je mazal (útočící) hráč, jen by zadal šlechticovi podmínku, že vesnici nechce přebrat, ale smazat, pokud by oddanost klesla pod 0, byla by vesnice tatam // to je druhá idea, co mě napadá, tam by ani nemuselo být omezení 50 vesnic...//, nebo by mohla jít zničit katapulty... taky možnost...
já vím, že pro toto povídání byla zavedena sleva na mince, ale toto by moh být efektnější způsob[/SPOIL]