• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

S 13 chce zlevnit šlechtu, nutné, po 3 letech 370 hráčů

  • Zakladatel vlákna DeletedUser30198
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser30198

Guest
spoluhráčka mates si projde časy zpráv a příspěvků na foru.

Opravdu jsem netušila že se vůbec něco bude tak rychle řešit, proto jsem chtěla i pomoc ostatních hráčů světa 13, nicméně se již hlasuje, tak máte možnost se vyjádřit..... Že je málo šlechty u aktivních hráčů víte všichni moc dobře a to BEZ OHLEDU NA TO JAK A PROČ BUDETE HLASOVAT.

a druhý důvod? Dobře, pak zrušíme všechny novinky, které postupem času přibyly ne? :) požádání surovin, podpory, hromadné stavby... hromadné bourání...

Jak píše spoluhráč VAN HORN o "nejsou schopni nás porazit" . Nevím, ale při zkoumání tw stats to vypadá že tou nemožností je právě nedostatek šlechty na naší straně. Opravdu nechci nikoho ponižovat, či urážet, sám víš, co máš v kmeni za lidi.... :) Víš moc dobře proč nechceš zlevnit mince, a doufám, že je to všem jasné...


Mates a dalším se ještě jednou omlouvám, opravdu jsem netušila že věci naberou takový spád... :(
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Já vím, že nedostatek šlechty u vašich aktivních hráčů hraje pro nás a netajím se tím. To jsem však mínil pod důvodem číslo 2. Ten je zcela subjektivní a vysvětluje, proč nemá náš kmen žádný zájem na realizaci tohoto návrhu. Nicméně je to zcela legitimní důvod :)

Druhý důvod je princip, obecný, a sice, že považuju za správné, aby se svět hrál tak, jak byl založen.

Ohledně změn typu "požádat", minimenučko na mapce a takové věci: Je celkem jasné, že některé změny se dotýkají "fyziky světa", jiné ne. Požádat suroviny je funkce, pomocí níž docílíš téhož, jako bys suroviny posílala. Levnější mince už ale narušují to, co dělá svět světem.. Tedy vyváženost surovin, vojsk, šlechty, jejich pohybu atd. Jsou to z podstaty úplně jiné změny, a jak jsem psal, při nasazování updatů verzí DK se na staré světy zaváděly pouze ty změny prvního typu. Nestalo se, že by novinky, ovlivňující fyziku herního světa, byly zaváděny zpětně, aspoň o tom nevím. Vojenský tábor, Tajemství, urychlování stavby budov za PB, o 20% rychlejší produkce surovin za PB, atd. To je stejně jako kostel, paladin, lučištníci, rychlost světa, vícenásobný výzkum atd, věci, co ovlivňují fyziku a měly by zůstat stejné. Když se na S17 rušil vojenský tábor, taky jsem protestoval...
 

DeletedUser11059

Guest
Když jsem já zmiňoval změny, co se zanesly do světů a ty světy je neměly ... byly to změny v podobě povolení scriptů. I dnes jsou hráči, co je nechtějí a vědí, že s tím nic nenadělají, ale v době jejich povolení bylo prostě víc těch, co je chtěli. A scripty hodně mění hru. Ať si to přiznáme nebo ne. Mnoho bravůrních útočníků je na svém postu díky nim, obránců také. Nebýt jich, jsou mezi námi jiné osobnosti světů, nežli nyní. A mám pocit, že při startu cs 13 byly ještě scripty zakázané (jakékoliv). To, že mnoho lidí je chtělo a na fóru o to žádalo znamenalo jen to, že byli vyslyšeni a těch hlasů, co je nechtělo bylo málo (respektive méně co se projevilo). A tomu já dávám stejnou hodnotu, jako slevě na mincích či šlechtě. Tuto možnost dostanou všichni stejnou jako tomu je u scriptů - nikdo nedostal výhodu že smí a ten ne (a pokud mě paměť ze hry neklame, tak hráči co jsou menší a méně zabírají mají možnost vytvořit více šlechty, nežli ten, kdo denně zabere vesnici - čili se toho dá využít a kvalitní hráči toho vždy nakonec využili).

Skoro každá anketa, co proběhla měla malou návštěvnost v poměru % k těm, co se zapojit mohli. Pokud slevu nechcete (a máte to jasně probrané, víte, že to opravdu nechcete) tak hlasujte všichni, a věřím, že anketu vyhrajete.

Ale právo na její vyhotovení Vaše opozice má.
 

Lord Drako

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
5
papasese : a jakou sanci dobyt nepratelskou vesnici ma malej hrac byť se stovkami slechty proti hraci nekolikanasobne vetsimu? Prijde mi to ze "pani zvrchu" tu kopou za jednu stranu...
 

Deleted User - 18375

Guest

V tomto tvém případě, ale nejde o počet šlechticů ... tomu malému hráči jaksi chybí dostatečná armáda - nevím jak to podle tebe souvisí se slevou mincí...

Nechtěl by jsi morálku naopak? Pokud by malý hráč zaútočil na většího, tak by měl bonus a jeho jednotky by bojovali s věší než 100% silou? :)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser11059

Guest
To připadne vždy každému, když se neděje něco dle mého (jsem-li ten malý hráč).
Ruku na srdce, proč jsem malý hráč a on ten velký? Když nebude mít slevu na mince jako já, tak ho zničím? Nebo tou větou vlastně říkám, mám to sečteno, jen chci, aby to bylo za měsíc a ne za 14 dní?

Pokud jsem se smířil s tím, že jsem poražen, tak je jedno zda za další nové věci, nebo postaru. Pokud si myslím, že mám na to vyhrát, pak stejná výhoda pro všechny nemůže nic změnit.

Prijde mi to ze "pani zvrchu" tu kopou za jednu stranu... ... to jsem nepochopil, s kým tu kopu za jakou stranu? jako třeba s angelinem za dobro fóra DK? ano to máš pravdu.
 

DeletedUser28108

Guest
Já chci mít rychlejší pochody, nechci aby šlechtic urazil pole za 35 minut, zdržuje mě to, fňuk fňuk :)
Pak jsem si fňukal na to, že není šlechta, tak by to taky mohlo být lepší, že, fňuk, fňuk.
Nemám čas hrát, šlo by aby byl noční režim nastavený jinak? já totiž s kamarády hraji od 16:00 hod do 1:00 hod, šlo by to? néé, fňuk, fňuk, fňuk....
A vůbec, mě ten středověk nebaví, co přejmenovat těžkou na tanky, sekery na útočnou pěchotu, hradby na opevnění, beranidlo na bombardér a hru přejmenovat na Divoká budoucnost? :)

Tím chci říct jednoduše toto, DK mají nějaký princip, tohle stojí tam to, tohle umí tam to, byli dávány nové funkce, to jo, ale do hry jako takové se nesahalo.

Až tu bude jeden kmen, který to má jasně v kapse a už jen dobírá neaktivní kterým se nechce barbařit, čili UK bude zabírat UK-G , tak proč né, je to jediná cesta k dohrání, ale když to tak není, tak není fér měnit podmínky.
Rovnou mohu jít hrát jinou hru :)

Dobro fóra :D:D:D
můžeš mi to definovat?
jako dobro aby se psalo "správně", o "správných" tématech a lidi byli maximálně slušní?
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser11059

Guest
třeba, a fňukání Ti jde dobře ... mě se to líbí.
Fňukat jsi měl v době, když se probíralo, zda se tato možnost bude v budoucnu světům nabízet ... tehdy jsi mlčel, ještě se Tě to netýkalo a možná sis říkal, až budu velký hráč, tak o to zažádám. Žel to nepřišlo a zažádal jiný velký hráč.

Pozdě brečíš nad rozlitým mlíkem ... brečet jsi měl a řvát NE když se o tom debatovalo před skoro rokem. V tu dobu bylo odsouhlaseno, že tato věc, která bude na světech měněna, bude v anketách nabízena. A pokud máte pořád oč bojovat, tak nerozumím tomu, že to nevítáte. Vždyť můžete zabírat stejně jako ostatní ..... ale nejspíš asi jenom fňuk fňuk.
 

DeletedUser30198

Guest
Nevím co mění v nastavení světa ty levnější mince. Jen zvyšují produkci šlechty, a to v takové míře, na kterou se každý z hráčů dostal. Je to naprosto fér vůči všem velkým, středním i menším.

Protože menší hráči mohli dávno vyrůst a mít více vesnic, tudíž by produkovali již dnes více šlechty a samozřejmě po zlevnění šlechty ještě více šlechty. Je to fér vůči všem.

Ano, je to změna, ale tedy předpokládám, že hráči, kteří jsou proti jakýmkoliv změnám ve hře hrají bez skriptů. Jestliže ne, tak jsou sice proti novinkám, ale jen proti těm, co se jim nehodí do kšeftu...

fňuk, fňuk :D:D
 

DeletedUser

Guest
Ad skripty:

Prommiň, ale opět srovnáváme nesrovnatelné. Skripty, které jsou povoleny, nedělají ve své podstatě nic jiného, než jakousi agregaci již dostupných dat, které mám načtené na stránce, a nebo vyplnění formulářového prvku na stránce. Tedy zjednodušeně řečeno nedělají nic, co by nemohl udělat hráč sám. Skripty, které jsou zakázané, jsou zakázané proto, že dělají něco navíc - například kdybych chtěl skript pro hromadné přejmenování útoků, aby mi to u každého útoku spočítalo, jestli je to šlechta nebo ne, tak takový skript by byl zakázaný. Protože by musel každý útok "rozkliknout" a donačíst další data (náhled všech příchozích útoků neobsahuje (záměrně) výchozí vesnici). Lze pouze přejmenovat útoky s využitím dat, která máme momentálně na dané stránce k dispozici - třeba časovou známku, což se hojně používá. Této povahy jsou všechny povolené skripty a jako takové tvrdím, že ani být zakázané nemohou, protože jsou prakticky nedetekovatelné. Server, administrátoři ani support nemohou poznat, jestli jsem k posílání faků použil skript nebo ne. Co dělá fake skript? Vyplní tři čísla do nádvoří. Lokálně, protože je to Javascript.
--> Argument, že skripty jsou změnou stejné povahy jako zlevnění šlechty, prostě nemohu považovat za relevantní.


Fňukat jsi měl v době, když se probíralo, zda se tato možnost bude v budoucnu světům nabízet ...

Tohle je zajímavý argument. Nějak jsme fakt, že se něco takového řešilo, nepostřehli, minimálně já ne. Nicméně pokud si vzpomínám, tak kdykoliv se něco podobné povahy řešilo a já jsem byl u toho - ať už se jedná o zrušení Vojenského tábora (pamětníci ze S17 si vzpomenou), či i běžných návrhů na změny v nových verzích, tak ať člověk řval jakkoliv, ničeho moc nedosáhl. Zejména se to týká těch táborů, kde si vzpomínám, že se tehdy sešly rady i naprosto nesmiřitelných nepřátel a až na výjimky se shodly na tom, že by měly být tábory ponechány. Přes - pokud si dobře vzpomínám - docela silnou jednotu názorů na tuto věc, byly tábory stejně zrušeny.

Nevím co mění v nastavení světa ty levnější mince. Jen zvyšují produkci šlechty, a to v takové míře, na kterou se každý z hráčů dostal. Je to naprosto fér vůči všem velkým, středním i menším.

Protože menší hráči mohli dávno vyrůst a mít více vesnic, tudíž by produkovali již dnes více šlechty a samozřejmě po zlevnění šlechty ještě více šlechty. Je to fér vůči všem.

Ano, je to změna, ale tedy předpokládám, že hráči, kteří jsou proti jakýmkoliv změnám ve hře hrají bez skriptů. Jestliže ne, tak jsou sice proti novinkám, ale jen proti těm, co se jim nehodí do kšeftu...

Opakovaně tu ukazuji naprosto rozdílnou povahu zmíněných změn. Zřejmě ale moje argumenty nedochází pochopení. Některé věci se týkají "přírodních zákonů světa", a tam patří i cena šlechty, tedy mincovní systém. V současné době mám za to, že je to vyváženo dobře, umožňuje to růst zároveň s bojem. Ostatně i ceny mincí, které jsou náročné na hlínu, a armády, která je náročná spíše na železo, definují rovnováhu mezi bojem a zabíráním. Atd. Kdybys někdy programovala nějakou hru, tak to bude stejné, sestavíš si seznam veličin a vztahů mezi nimi, na nichž založíš fyziku herního světa. Tu vyladíš tak, aby to bylo nějakým způsobem reálné a hratelné. Zbytek jsou už jen kosmetické věci. A s těmi skripty - podobně jako technické vymoženosti sice usnadňují život, ale nebourají fyzikální zákony světa, považuji za přirozené, aby tomu tak bylo i na DK.


A ještě dodatek k tomu, že tady tak vehementně diskutuji proto, že se mi ta změna nehodí do kšeftu...

Ano, tato změna se nám do kšeftu nehodí a tento fakt může i za vehemenci, s níž tady proti ní protestuji. Nicméně přece nařčení ze zaujatosti odmítám, protože byl-li bych v opačné situaci, nikdy by mě nenapadlo tady nějaké změny požadovat. To si myslím, že do určité míry hájí objektivitu a legitimitu mého názoru. Ačkoliv bych uvítal v obraně rychlejší rekrutaci TK nebo snížení její náročnosti na železo, nepřišel jsem sem žádné takové změny prosazovat ani žádat. Zejména ne na úkor nepřátel.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru